Gmina Wiśniowa ogłasza przetarg
- Adres: 38-124 Wiśniowa, Wiśniowa 150
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 2775062
- Data zamieszczenia: 2009-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiśniowa
Wiśniowa 150 150
38-124 Wiśniowa, woj. podkarpackie
tel. 017 2775062
REGON: 69058221700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: wisniowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont, wyposażenie i budowa ogrzewania w Domach Ludowych w Różance, Szufnarowej i Kozłówku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia a. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe , wyposażenie i budowa ogrzewania w domach ludowych : Zadanie nr 1 Dom Ludowy w Różance Zadanie nr 2 Dom Ludowy w Szufnarowej Zadanie nr 3 Dom Ludowy w Kozłówku Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie nr 1 Dom Ludowy w Różance: 1. Roboty remontowe wewnętrzne 2. Roboty remontowe zewnętrzne 3. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 4. Nawierzchnie z kostki brukowej 5. Okładziny schodów i balkonów 6. Nawierzchnie dróg i placów 7. Wykonanie instalacji gazowej dla nagrzewnicy i kotła co 8. Ogrzewanie sali nagrzewnica gazowa 9. Wykonanie instalacji co wraz z montażem kotła dla pomieszczeń biblioteki i węzła sanitarnego 10. Roboty budowlane - wydzielenie pomieszczenia w bibliotece. Zadanie nr 2 Dom Ludowy w Szufnarowej: 1. Roboty remontowe wewnętrzne 2. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 3. Roboty remontowe elewacji 4. Powierzchnie z kostki brukowej 5. Nawierzchnie bitumiczne 6. Wyposażenie budynku DL 7. Wykonanie instalacji gazowej dla nagrzewnicy 8 Ogrzewanie Sali nagrzewnica gazowa 9. Montaż nagrzewnicy elektrycznej 10.Wymiana okien dużych. Zadanie nr 3 Dom ludowy w Kozłówku: A/ Remont części istniejącej: 1. Roboty wewnętrzne 2. Wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych 3. Wyłożenie schodów i balkonów płytkami gresowymi 4. Remont elewacji 5. Nawierzchnie z kostki brukowej 6. Nawierzchnie bitumiczne 7. Wykonanie instalacji gazowej dla nagrzewnicy 8. Ogrzewanie Sali-nagrzewnica gazowa 9. Montaż nagrzewnicy elektrycznej B./ Roboty wykończeniowe części dobudowanej: 1. Posadzki parteru i poddasza 2. Stolarka okienna i drzwiowa 3. Wykończenie ścian i sufitów 4. Przyłącz wodociągowy 5. Przyłącz kanalizacji deszczowej 6. Instalacja wod-kan i c.w.u. 7. Instalacja elektryczna wewnętrzna - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113507
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości : Zadanie nr 1 Dom Ludowy w Różance: 4 000 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Zadanie nr 2 Dom Ludowy w Szufnarowej: 4 000 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Zadanie nr 3 Dom ludowy w Kozłówku: 6 000 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu, potwierdzone w wypełnionych formularzach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. 2. Wykonawca musi wskazać na stanowisko kierownika budowy osobę (osoby) posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcji budowlanych, oraz przynależącą do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Wykonawca musi posiadać doświadczenie w realizacji co najmniej 2 robót budowlanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 4. Wykonawca musi posiadać średni roczny przychód w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 PLN. 5. Wykonawca musi posiadać dostęp do środków finansowych o wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia. W przypadku podmiotów występujących wspólnie wielkości dotyczące każdego z partnerów będą zsumowane w celu stwierdzenia, czy wykonawca-konsorcjum spełnia warunki udziału w postępowaniu wymienione powyżej. Niespełnienie powyższych warunków spowoduje wykluczenie oferty wykonawcy-konsorcjum.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1 1. Dokumenty stwierdzające, że osoba (osoby), która będzie wykonywać zamówienie, posiada wymagane uprawnienia budowlane kierownika (kierowników) budowy w zakresie konstrukcji budowlanych, oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 2 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należcie (załącznik nr 8 ). 7. Sprawozdanie finansowe albo jego część obejmująca co najmniej bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2-4 w/w tabeli składa dokument/dokumenty, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 9.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5 w/w tabeli składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-6 ustawy PZP 9.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.2-9.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9.5. Wykaz oświadczeń: 1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie wymagania art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu postępowania z mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) (załącznik nr 4A lub 4B).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wisniowa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Krośnieńska Biblioteka Publiczna przy ul. Wojska Polskiego 41 w Krośnie - montaż windy
Dodano: 2016-07-01 - Przebudowa usługowego budynku wielofunkcyjnego w Brzostku
Dodano: 2014-03-14 - Przebudowa dachu budynku Centrum Kształcenia Praktycznego w Dębicy
Dodano: 2013-07-01 - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Strzyżów
Dodano: 2013-06-18 - Przebudowa i termomodernizacja budynku wielofunkcyjnego przy ul. Sienkiewicza 1 w Dębicy
Dodano: 2013-06-06 - Remont dachu wraz z robotami towarzyszącymi i osuszeniem części pomieszczeń piwnicznych budynku internatu przy ul. Sienkiewicza 1 w Dębicy.
Dodano: 2013-05-23 - REMONT I PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY I OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WRAZ Z ROZBUDOWĄ I REMONTEM ISTNIEJĄCEJ KANALIZACJI SANITARNEJ I WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY STARY DZIKÓW - ETAP I : REMONT I PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY
Dodano: 2013-05-17 - Przebudowa instalacji wewnętrznych sanitarnych i kotłowni gazowej w budynku przedszkola w Rymanowie Zdroju
Dodano: 2013-05-16 - REMONT I PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY I OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WRAZ Z ROZBUDOWĄ I REMONTEM ISTNIEJĄCEJ KANALIZACJI SANITARNEJ I WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY STARY DZIKÓW - ETAP I : REMONT I PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY
Dodano: 2013-04-12 - Rozbudowa i przebudowa budynku szatni sportowej przy stadionie sportowym w Knapach.
Dodano: 2013-03-18