Przetargi.pl
Remont (wymiana i renowacja) drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych i budynków zarządzanych przez KZGM w Katowicach

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
  • Data zamieszczenia: 2017-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
    REGON: 000515780
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont (wymiana i renowacja) drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych i budynków zarządzanych przez KZGM w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie i renowacji drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych i budynków zarządzanych przez KZGM w Katowicach. 2. Prace polegać będą w szczególności na: - wymianie drzwi wejściowych do budynków mieszkalnych, - wymianie drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych, - montażu progów, - uzupełnieniu tyków, - malowaniu, - renowacji stolarki drzwiowej (wymianie oszklenia, oczyszczeniu ze starej farby, dezynsekcji, regulacji zawiasów, uzupełnieniu ubytków, malowaniu lakierobejcą) 3. Zamówienie podzielone jest na 9 części: Część 1 – ul. Iłłakowiczówny 23a/5, ul Nowy Świat 4/2, ul. Górnika 5a/14, ul. Kotlarza 11/14, ul. Katowicka 31a/8, ul. Misjonarzy Oblatów 31/2, ul. Mikusińskiego 14/6, ul. Sokolska 68/5, ul. Katowicka 58b/3, ul. Modelarska 9/2; Część 2 – Chemiczna 3/26, ul. Wiosny Ludów 28a/17, ul. Wiosny Ludów 28a/3, ul. Strzelców Bytomskich 51/13, ul. Działkowa 32/3; Część 3 – Al. Korfantego 8/19, Al. Korfantego 8/71, ul. Kozielska 8/8, ul. Sokolska 14/11, ul. Teatralna 9a/7, ul. Piastowska 2/23, ul. Piastowska 2/52, ul. Piastowska 2/77, ul. Reja 6/12, ul. Hałubki 1/3, ul. Mariacka 5a/15, ul. Raciborska 38/24, ul. Sokolska 14/2, ul. Szkolna 10/1, ul. Koszarowa 8/32; Część 4 – ul. Bugli 2/1, ul. Skłodowskiej 27/24, ul. Skłodowskiej 15/27, ul. Jordana 12a/2, ul. Mikołowska 18a/5a, ul. Sienkiewicza 6/6, Plac Oddziałów Młodzieży Powstańczej 5/1; Część 5 – ul. Kossak-Szczuckiej 45a/3, ul. Słupska 4/18, ul. Panewnicka 98/3, ul. Kijowska 30/2, ul. Koszalińska 1b/37, ul. Emerytalna 17a/13, ul. Panewnicka 329b/71; Część 6 – ul. ul. Tysiąclecia 80/132, Ul. Mieszka I 5/79, ul. Chrobrego 25/7, ul. Tysiąclecia 80/61, ul. Tysiąclecia 80/119, ul. Mieszka I 11/11, ul. Piastów 11/51, ul. Piastów 11/174, ul. Gliwicka 192/4; Część 7 – ul. Obrońców Westerplatte 13, 13a, ul. Obrońców Westerplatte 15, 15a, 15b, ul. Wiosny Ludów 23, 25, 27, 29, 31, 33, 35, 37, ul. Strumienna 1, ul. Oswobodzenia 61; Część 8 – ul. Czarnieckiego 3, ul. Kozielska 1, ul. Kozielska 1a; Część 9 – ul. Szenwalda 61, ul. Bronisławy 27b, ul. Małachowskiego 17, ul. Grunwaldzka 6a, ul. Franciszkańska 22 . Uwaga! Roboty objęte przedmiotem zamówienia będą prowadzone m.in. w lokalach zamieszkałych przez najemców (dotyczy części I, II, III, IV, V, VI), co należy uwzględnić w organizacji pracy. Wymaga to porozumienia się Wykonawcy z najemcami poszczególnych lokali co do terminu prowadzenia robót zgodnie z przedmiotem zamówienia. UWAGA! Zamawiający na podstawie art. 36aa ust. 2 ustawy określa, że jeden Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. 4. Budynki w części III położone przy ulicy Kozielskiej 8, Teatralnej 9A, Reja 6, Hałubki 1, Raciborskiej 38, Mariackiej 5a/15 oraz w części VIII położone przy ulicy Czarnieckiego 3, Kozielskiej 1 i Kozielskiej 1a są objęte ochroną konserwatorską i figurują w Gminnej Ewidencji Zabytków. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: przedmiary robót i zdjęcia - Załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Zamawiający dla każdej części zamówienia wymaga aby osoby wykonujące czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie były przez Wykonawcę lub podwykonawcę zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2016, poz. 1666 z późn. zm.). Wymóg ten dotyczy pracowników fizycznych, którzy wykonują roboty polegające na: wykuciu muru i wstawieniu drzwi zewnętrznych, gruntowaniu podłoża, przemurowaniu ścianek, robotach tynkarskich i malarskich. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, usług transportowych i sprzętowych, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ). 7. Jeżeli przedmiary robót wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 8. Tam, gdzie w przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach