Przetargi.pl
Remont (wymiana) dźwigu osobowego w budynku administracyjno - biurowym przy ul. Krakowskiej 28 we Wrocławiu. CPV 45262690-4

Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-425 Wrocław, ul. Krakowska 28
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 39 17 103, 39 17 104 , fax. 071 3917105
  • Data zamieszczenia: 2009-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu
    ul. Krakowska 28 28
    50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 39 17 103, 39 17 104, fax. 071 3917105
    REGON: 00125517900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsdik.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont (wymiana) dźwigu osobowego w budynku administracyjno - biurowym przy ul. Krakowskiej 28 we Wrocławiu. CPV 45262690-4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Charakterystyka istniejącego budynku - powierzchnia użytkowa docelowa - 2.191,9 m2 - kubatura - 10.328 m3 Budynek pochodzący z przełomu lat dwudziestych i trzydziestych XX wieku, wolnostojący, murowany, ze stropem masywnym wspartym na ścianach podłużnych oraz słupach żelbetowych, o złożonej bryle w kształcie litery T składa się z bloku głównego, czterokondygnacyjnego, wygiętego w łuk oraz pięciokondygnacyjnej klatki schodowej, podkreślonej ryzalitem, prostopadłej do osi głównej, część wyższa nakryta jest dachem płaskim (konstrukcja drewniana płatwiowo-krokwiowa odeskowana) krytym papą, natomiast część niższa posiada dach dwuspadowy wysoki (więźba drewniana o konstrukcji wieszarowo-rozporowej z dwoma stolcami) kryty dachówką. Budynek nie jest podpiwniczony. Komunikacja - dwie klatki schodowe. Główna klatka schodowa jest w kształcie wyokrąglonym. W duszy tej klatki znajduje się stalowy, ażurowy szyb windy przeznaczonej do remontu (wymiany). 2. Opis inwestycji - Załącznik A do Opisu Przedmiotu Zamówienia - Dokumentacja projektowa: - Projekt wykonawczy II etap - projekt dźwigu - Rysunki instalacji elektrycznych - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 3. W ramach zadania należy wykonać: - Roboty budowlane związane z montażem dźwigu ujętego w projekcie wykonawczym II etapu - projekt dźwigu oraz robót elektrycznych związanych z montażem dźwigu . Wyszczególnienie wszystkich robót objętych zadaniem zawarto w przedmiarze robót - Załącznik B. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Wszystkie prace będą prowadzone w budynku zasiedlonym w pełnej obsadzie osobowej i nie mogą powodować istotnych zakłóceń w funkcjonowaniu Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei. W cenie ofertowej należy uwzględnić fakt, iż w godzinach pracy Zamawiającego tj. od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku, nie będzie można prowadzić robót wyzwalających opary szkodliwe dla zdrowia oraz powodujących powstawanie nadmiernego natężenia hałasu przekraczającego 85 dB. W związku z tym wykonawca winien uwzględnić to przy sporządzaniu oferty. W celu minimalizacji zakłóceń pracy biurowej, Zamawiający udostępni, na wniosek Wykonawcy, obiekt do prowadzenia robót w godzinach popołudniowych i nocnych oraz w dniach wolnych (soboty, niedziele i święta). W okresie prac będzie do wykorzystania klatka schodowa w ryzalicie. Prace należy prowadzić zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę, zgodnie z wytycznymi zawartymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami i normami, zasadami sztuki budowlanej oraz Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. Ponadto przy wykonywaniu robót budowlano-montażowych i rozbiórkowych, prace należy prowadzić z zachowaniem warunków bezpieczeństwa i higieny pracy określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401 z 2003 r.) W czasie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca, w ramach ceny ofertowej, zobowiązany będzie do zapewnienia: - bezpieczeństwa dojścia i dojazdu do posesji - prowadzenia robót zgodnie z zakresem przewidzianym w projekcie, przedmiarami robót, specyfikacjami technicznymi, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami sztuki budowlanej - urządzenia zaplecza i placu budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym - zabezpieczenia terenu objętego robotami budowlanymi przed dostępem osób postronnych - sporządzenie planu bioz zgodnie z obowiązującymi przepisami Przed sporządzeniem oferty wykonawca zobowiązany jest do: - dokonania wizji lokalnej w terenie ( codziennie od godz. 800 do 1400 - kontakt: Justyna Strzelczyk, Robert Troczyński tel. (071) 39 17 199 - zapoznania się z dokumentacją projektową przekazaną przez Zamawiającego. - zdobycia wszelkich informacji , które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zaproszeni do złożenia ofert Wykonawcy będą zobowiązani do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, e) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie min. 3 zadania w zakresie montażu i/lub wymiany i/lub remontu dźwigów osobowych i/lub towarowych na kwotę minimum 100 000,00 PLN na każde zadanie f) wykonali w/w roboty należycie. g) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: - min. 1 pracownikiem z uprawnieniami w zakresie branży konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy /robót/ mogącym wykazać się decyzją o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, - min. 1 pracownikiem z uprawnieniami w zakresie branży elektrycznej posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, h) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min.: 500 000,00 PLN. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie załączonych dokumentów do wniosku na zasadzie spełnia / nie spełnia. 2) Dodatkowo punktowo oceniane będzie doświadczenie zawodowe. 3) Doświadczenie zawodowe Zamawiający oceniać będzie punktowo na podstawie załączonego, przez Wykonawcę, do wniosku wykazu , o którym mowa w punkcie 1 lit. e). Ocenie poddane będą wyłącznie zadania spełniające wymogi postawione przez Zamawiającego w punkcie 1 lit e) ogłoszenia, tj. wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie min. 3 zadania w zakresie montażu i/lub wymiany i/lub remontu dźwigów osobowych i/lub towarowych na kwotę minimum 100 000,00 PLN każde zadanie. Za wymagane 3 zadania, których należyte wykonanie zostało potwierdzone stosownym dokumentem Wykonawca otrzyma 0 pkt. Za każde kolejne wykazane 1 zadanie, którego należyte wykonanie zostało potwierdzone stosownym dokumentem Wykonawca otrzyma 1 pkt. 4) Do składania ofert zostaną zaproszeni wykonawcy w liczbie: 5 którzy otrzymali najwyższą ilość punktów, przy czym jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5 to Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. W przypadku gdy Wykonawcy otrzymają taką samą ilość punktów, Zamawiający zaprosi tego Wykonawcę, który w przedstawionym doświadczeniu zawodowym wykaże się wykonaniem zadania w zakresie montażu lub wymiany lub remontu dźwigów osobowych lub towarowych o wyższej wartości.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są złożyć w formie pisemnej: 1. wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek musi być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. Upoważnienie do podpisania wniosku winno być załączone do wniosku, o ile nie wynika z innych załączonych przez wykonawcę dokumentów, 2.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 1 PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 2, 3, ust. 2 pkt. 1, 5, 5a*, 6 i ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r., poz. 605 z późn. zm), tj: *jeżeli dotyczy a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, d) wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi że prace zostały wykonane należycie, e) wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w w/w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, f) polisa lub inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 4. Zgodnie z art. 23 ust. 1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W w/w przypadku Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 3. lit. a-c winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 6. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: a) w punkcie 3 lit. a, b, c, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; a2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; a3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8. Dokumenty, o których mowa w punkcie 7 a1), a2) oraz 7 b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument, o którym mowa w punkcie 7 a3) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia punktu 8. stosuje się odpowiednio. 10. Dokumenty, o których mowa w pkt 7 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach