SĄD OKRĘGOWY W KONINIE ogłasza przetarg
- Adres: 62-510 Konin, ul. Energetyka 5
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 632464590
- Data zamieszczenia: 2022-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SĄD OKRĘGOWY W KONINIE
ul. Energetyka 5
62-510 Konin, woj. wielkopolskie
tel. 632464590
REGON: 311615057 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont wybranych pomieszczeń w Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Koninie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont wybranych pomieszczeń w Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Koninie (pl. Niepodległości 1, 62-510 Konin), który obejmuje remont wybranych pomieszczeń nr pom. 2, 3, 4, 5, 6, 9A, 9B, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17) o łącznej powierzchni użytkowej ok. 245 m2 (komunikacja, sekretariat, pomieszczenia specjalistów, poczekalnia dla dzieci, serwerownia) w ramach którego przewidziano m.in.: demontaż na czas remontu grzejników i montaż ponowny po wykonaniu remontu (pom. 2, 3, 4, 5, 6, 9 A, 9 B, 10, 11, 12, 14, 15, 16), montaż nowych opraw oświetleniowych, łączników i gniazd elektrycznych (pom. 2, 3, 4, 5, 6, 9 A, 9 B, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17), przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie (pom. 2, 3, 4, 5, 6, 9A, 9B, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17), montaż nakładek parapetowych z PCV w kolorze białym (pom. 2, 3, 4, 5, 6, 9A, 9B, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17), demontaż istniejących krat oddzielających korytarze od klatki schodowej (pom. 2), montaż drzwi oddzielających korytarze od klatki schodowej (drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe z naświetlem, w klasie EI(S) 15 odporności ogniowej. Drzwi wyposażone w elektrozaczep rewersyjny z przełącznikiem otwarcia, umożliwiający późniejszą instalację systemu kontroli dostępu (pom. 2), wykonanie posadzki z wykładziny PCV homogenicznej gr. min 2 mm (pom. 3, 4, 5, 6, 9A, 11, 12, 15, 16, 17), demontaż istniejących drzwi do pomieszczenia 9B (pom. 9A), montaż drzwi wraz z ościeżnicą do pomieszczenia 9B i z pomieszczenia 9 B na korytarz (pom. 9A, 9B), wykonanie okładziny jednej ze ścian z fototapety z motywem bajkowym (pom. 12), montaż od wewnątrz kraty okiennej rozwiernej z profili metalowych malowanych proszkowo w kolorze białym (pom. 13).Szczegółowy wykaz pomieszczeń objętych zakresem robót przedstawiono w plikach dokumentacji projektowej (załącznik 1).2. W związku z tym, że remonty prowadzone będą w czynnym obiekcie, Wykonawca winien zachować wszelkie warunki bezpieczeństwa.3. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w sposób umożliwiający niezakłóconą pracę Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Koninie.4. Zamawiający wymaga aby roboty kolidujące z normalną pracą użytkowników obiektów, a w szczególności głośne kucia, wiercenia, rozbiórki itp., były prowadzone po godzinie 15:30 (od poniedziałku do piątku) i w dni wolne od pracy sądu. W poniedziałki w godzinach od 15.30 do 18.00 Wykonawca może wykonywać wyłącznie ciche prace nie zakłócające pracy użytkowników obiektu.5. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania robót towarzyszących polegających na wynoszeniu wyposażenia i mebli znajdujących się w remontowanych pomieszczeniach w miejsce wskazane przez upoważnionych pracowników Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Koninie oraz do późniejszego wniesienia wyposażenia i mebli do wyremontowanych pomieszczeń i winien to uwzględnić w kosztach prac remontowych.6. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego zachowania porządku w miejscu robót, a po zakończeniu robót do uprzątnięcia terenu budowy oraz przestrzegania zasad bhp.7. Ze względu na charakter pracy Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Koninie Zamawiający zastrzega sobie możliwość okresowego przerwania prac lub czasowego ich ograniczenia.8. Roboty będą prowadzone zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, który stanowić będzie załącznik do umowy. Harmonogram zostanie opracowany w porozumieniu z Zamawiającym w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy.9. Wykonawca przed rozpoczęciem robót przedstawi Zamawiającemu Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z art. 21a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2022, poz. 88 t.j.).10. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia - co najmniej 3 lata od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.11. Jeżeli czynności wykonywane na terenie budowy będą miały charakter czynności, o których mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 t.j.) Zamawiający wymaga, aby czynności te wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. W szczególności dotyczy to osób wykonujących prace fizyczne budowlane przez cały okres realizacji zamówienia.12. W celu kontroli realizacji powyższego obowiązku Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przedłożenia przed rozpoczęciem wykonywania pracy lub w trakcie jej trwania, wykazu osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem formy ich zatrudnienia. Zamawiający może żądać potwierdzenia podanej przez Wykonawcę formy zatrudnienia pracowników, np. poprzez przedstawienie do wglądu kserokopii umów o pracę, na każdym etapie realizacji umowy. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Wykonawca odpowiada również za realizację powyższego obowiązku przez Podwykonawców.13. W trakcie realizacji umowy, oprócz uprawnienia do żądania przedstawienia kserokopii umowy wynikającego z pkt.12, Zamawiający uprawniony jest do przeprowadzania innych, odpowiednich czynności kontrolnych wobec Wykonawcy w zakresie spełniania przez niego wymogu zatrudnienia osób uczestniczących w realizacji zamówienia w ramach stosunku pracy. W ramach tego uprawnienia Zamawiający może w szczególności żądać od Wykonawcy:a) oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogu,b) wyjaśnień, w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogu. 14. W uzasadnionych przypadkach, w związku z wątpliwościami dotyczącymi zatrudnienia lub przestrzegania przez Wykonawcę prawa pracy, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli do Państwowej Inspekcji Pracy. Wszelkie uprawnienia kontrolne Zamawiającego związane z zatrudnieniem w ramach stosunku pracy odnoszą się także do Podwykonawcy.15. Zamawiający ma prawo kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań, oraz stosowania sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, określonych w załączonych wzorach umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP/005/24 Przebudowa 18 piętra w budynku Collegium Altum należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu zlokalizowanego przy ul. Powstańców Wielkopolskich 16 wraz z pracami powiązanymi
Dodano: 2024-03-08 - Wykonanie robót remontowo-budowlanych korytarzy 1 i 2 piętra w budynku biurowca przy ul. Marii Dąbrowskiej 8 w Koninie
Dodano: 2024-03-07 - Przebudowa kominów wentylacyjnych wraz z montażem zbiorczych turbowentów przy ul. Sempołowskiej 10-12 i Okrzei 46-48
Dodano: 2024-02-28 - Remont i modernizacja placówek oświatowych prowadzonych przez Powiat Kępiński III postępowanie
Dodano: 2024-02-23 - Przebudowa 18 piętra w budynku Collegium Altum należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu zlokalizowanego przy ul. Powstańców Wielkopolskich 16 wraz z pracami powiązanymi
Dodano: 2024-02-20 - Roboty budowlane polegające na przebudowie budynku gospodarczego dla Zespołu Szkół Łączności w Poznaniu
Dodano: 2024-01-26 - Remont ciągów komunikacyjnych i wybranych pomieszczeń w Sądzie Okręgowym w Koninie
Dodano: 2023-12-12 - Remont budynku nr 52 w m. Biedrusko
Dodano: 2023-12-11 - „Remont pomieszczeń Leśniczówki Stare Drzewce w Nadleśnictwie Włoszakowice”.
Dodano: 2023-11-14 - Wykonanie robót budowlanych dla zadnia pn. Zapewnienie bezpieczeństwa danych– etap II
Dodano: 2023-11-07