Jednostka Wojskowa 3811 ogłasza przetarg
- Adres: 30-901 Kraków, Rząska, ul. Krakowska 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 12 4555059; 4555116 , fax. +48 12 4555059, +48 12 4555103
- Data zamieszczenia: 2015-02-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 3811
Rząska, ul. Krakowska 2 2
30-901 Kraków, woj. małopolskie
tel. +48 12 4555059; 4555116, fax. +48 12 4555059, +48 12 4555103
REGON: 12150664500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.35wog.mil.pl/przetargi-rok/2015
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont wybranych pomieszczeń piwnicznych w budynku nr 31 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Montelupich 3 w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu sali narad (sala konferencyjna), przyległej łazienki oraz schodów i korytarza prowadzących do remontowanej sali. Przedmiotowe pomieszczenia znajdują się na poziomie piwnicy przedmiotowego budynku. Zakres robót remontowych w budynku 31 obejmował będzie: Branża budowlana: -Roboty rozbiórkowe i demontażowe, -Tynkowanie i okładziny ścian, -Ściany, zabudowy i okładziny z płyt gipsowo-kartonowych -Malowanie ścian i sufitów, -Wymiana posadzek z płytek gresowych, -Montaż sufitów podwieszanych z płyt gipsowo-kartonowych, -Montaż stolarki i ślusarki drzwiowej, -Podłoga z desek klejonych, warstwowych -Okładzina ściany z kamienia naturalnego -Montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych -Wywóz gruzu i materiałów z demontażu wraz z utylizacją. Branża sanitarna: -Roboty demontażowe urządzeń i instalacji sanitarnych, -Roboty demontażowe istniejącej wentylacji mechanicznej i centrali wentylacyjnej, -Montaż instalacji automatyki sterowania centralą wentylacyjną, -Montaż klimatyzacji multi split wraz z instalacją chłodniczą, -Montaż elementów instalacji wodociągowej, -Montaż elementów instalacji kanalizacyjnej, -Montaż elementów instalacji c.o. i grzejników płytowych, -Biały montaż urządzeń sanitarnych, -Wyposażenie WC, Branża elektryczna: -Demontaż instalacji elektrycznej, opraw oświetleniowych i osprzętu, -Doposażenie istniejącej rozdzielnicy, -Montaż nowej instalacji elektrycznej, -Montaż opraw oświetleniowych, -Montaż gniazd wtykowych, łączników i osprzętu, -Wykonanie pomiarów powykonawczych instalacji elektrycznej. Szczegółowy zakres robót został zawarty w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej zał. nr 12 do SIWZ oraz Przedmiarze robót stanowiącym zał. nr 13 do SIWZ. Stan istniejący: Parametry techniczne budynku nr 31: -Kubatura remontowanych pomieszczeń: ok. 290 m3 -Powierzchnia remontowanych pomieszczeń: ok. 130 m2 -Rok budowy budynku: 1984 rok -Funkcji budynku: biurowy Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu art. 4 ust.2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 1989 Nr 30, poz.163 z późn. zm.). Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, prawem budowlanym, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi normami budowlanymi i rozporządzeniami. Nakłady robocizny, materiały i sprzęt w pozycjach analogicznych należy przyjąć tak jak wskazał w poszczególnych pozycjach Zamawiający. Dopuszcza się zastosowanie materiału, sprzętu o parametrach równoważnych bądź wyższych w stosunku do wskazanego. Nie dostosowanie kosztorysu ofertowego do tego wymagania będzie skutkowało odrzuceniem oferty, o ile Wykonawca nie wykaże zakresu równoważności. W pozostałych pozycjach kosztorysowych należy zastosować takie same materiały i sprzęt lub o parametrach równoważnych bądź wyższych, również wykazując zakres równoważności. Wszelkie informacje dotyczące przedmiotu umowy, Zamawiającego, Użytkownika, nie mogą być wykorzystane do żadnego rodzaju materiałów propagandowych i czynności z tym związanych w szczególności, jako prezentacje w środkach masowego przekazu, filmach, ulotkach, folderach, systemach teleinformatycznych itp., oraz nie mogą być przekazywane osobom trzecim. Uwaga! Realizacja prac remontowych może odbywać się w dni robocze w godzinach od godz. 7:30 do 15:30 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej lub z upoważnionym przedstawicielem oraz Zamawiającym. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 miesięcy Gwarancji dobrego wykonania - (Gwarancji dobrego wykonania - zał. nr 3 do umowy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.35wog.mil.pl/przetargi-rok/2015
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w istniejącym budynku wielofunkcyjnym z przeznaczeniem na pomieszczenia remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubczy, zlokalizowanym na działce nr 1607/1 w miejscowości Lubcza, gm. Ryglice wraz z rozbudową wewnętrznej instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i elektrycznej
Dodano: 2016-07-22 - Rozbudowa budynku szkoły polegająca na budowie budynku infrastruktury społecznej - żłobka w celu utworzenia ,,Centrum Opieki Nad Małymi Dziećmi,,
Dodano: 2016-07-12 - Wykonanie odwodnienia budynku Gimnazjum Nr 2 w Bochni
Dodano: 2016-06-24 - wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku Łanowa 43d a) korytarz, stołówka, pomieszczenie socjalne, b) dwa pokoje dzienne, c) adaptacja trzech kuchni na pokoje mieszkalne
Dodano: 2016-06-24 - Rozbudowa budynku szkoły polegająca na budowie infrastruktury społecznej - żłobka w celu utworzenia ,,Centrum Opieki Nad Małymi Dziećmi,,
Dodano: 2016-06-21 - Adaptacja piwnic na kancelarię Leśnictwa Tunel
Dodano: 2016-06-16 - prace remontowo- budowlane w wybranych pomieszczeniach oraz w części korytarza na II piętrze budynku Prokuratury Rejonowej dla Krakowa Nowej Huty i Podgórza zlokalizowanego przy os. Stalowym 16D w Krakowie.
Dodano: 2016-06-06 - Adaptacja tymczasowego zagospodarowania Sali Gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Cichem na sale lekcyjne
Dodano: 2016-06-03 - Rozbudowa szkoły- adaptacja poddasza pod sale dydaktyczne w Szkole Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Osieku
Dodano: 2016-06-03 - Przebudowa dachu Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szczawnicy przy ul. Zawodzie 19c
Dodano: 2016-06-01