Przetargi.pl
Remont wybranych pomieszczeń Domu Studenta nr 4 oraz Biblioteki Głównej na potrzeby Wydziału Nauk Ekonomicznych i Prawnych

Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Konarskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 6442095 , fax. 25 6442045
  • Data zamieszczenia: 2013-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
    ul. Konarskiego 2 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 6442095, fax. 25 6442045
    REGON: 00000147100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wybranych pomieszczeń Domu Studenta nr 4 oraz Biblioteki Głównej na potrzeby Wydziału Nauk Ekonomicznych i Prawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, polegających na remoncie wybranych pomieszczeń Domu Studenta nr 4 oraz Biblioteki Głównej Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach na potrzeby Wydziału Nauk Ekonomicznych i Prawnych. 2. Remont obejmuje wykonanie prac budowlanych w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w następujących pomieszczeniach: 1) w budynku Domu Studenta nr 4, przy ul. Żytniej 17/19 w Siedlcach: a) na parterze - pomieszczenia dydaktyczne i pokoje pracy naukowej nr 1,2,3,5,6,10,11,12,13,15,16,18,19 a także sanitariaty i ciągi komunikacyjne; b) w piwnicach (niski parter) - pomieszczenia dydaktyczne i pokoje pracy biurowej nr 01 - 05, a także sanitariaty i ciągi komunikacyjne; 2) w budynku Biblioteki Głównej, przy ul. Popiełuszki 9 w Siedlcach: a) na parterze - pomieszczenie nr 5; b) na 2. piętrze - pomieszczenia nr 217.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uph.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach