Przetargi.pl
Remont wybranych odcinków nawierzchni bitumicznych - IV kwartał 2020 r.

Miejski Zarząd Infrastruktury Drogowej i Transportu we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, Zielna 13
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 544116454 , fax. 54 429 66 28
  • Data zamieszczenia: 2020-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Infrastruktury Drogowej i Transportu we Włocławku
    Zielna 13 21
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 544116454, fax. 54 429 66 28
    REGON: 384814038
  • Adres strony internetowej zamawiającego: mzidit.bipgov.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wybranych odcinków nawierzchni bitumicznych - IV kwartał 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu wybranych odcinków nawierzchni bitumicznych jezdni, poprzez sfrezowanie istniejącej nawierzchni i ułożenie warstw z mieszanki mineralno-asfaltowej dostarczonej z wytwórni mas bitumicznych na ulicach: - Al. Chopina – 943,00 m2 - Okrzei – 111,00 m2 - Kruszyńska – 56,00 m2 - Pinczata – 1 972,00 m2 - Stodólna – 135,00 m2 - Wieniecka – 87,50 m2 - Mielęcińska – 195,00 m2 - Szosa Brzeska – 420,00 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert i zgodnie z zapisami SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy 2) pełnomocnictwo ( jeśli dotyczy) 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach