Gmina Niemodlin ogłasza przetarg
- Adres: 49-100 Niemodlin, ul. Bohaterów Powstań Śląskich 37
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4606295 , fax. 077 4606260
- Data zamieszczenia: 2012-02-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Niemodlin
ul. Bohaterów Powstań Śląskich 37 37
49-100 Niemodlin, woj. opolskie
tel. 077 4606295, fax. 077 4606260
REGON: 53141319400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.niemodlin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont wraz z wyposażeniem sali ślubów w Urzędzie Miejskim w Niemodlinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia pn. Remont wraz z wyposażeniem sali ślubów w Urzędzie Miejskim w Niemodlinie jest wyremontowanie pomieszczeń: poczekalni oraz sali ślubów w budynku Urzędu, polegające w szczególności na: 1) wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, 2) tynkowaniu, 3) położeniu gładzi gipsowych, 4) malowaniu, 5) odnowieniu parkietu: szlifowanie, szpachlowanie i lakierowanie, 6) wymianie instalacji elektrycznej z montażem lamp halogenowych i listew ledowych, 7) wykonaniu instalacji nagłaśniającej wraz z montażem głośników i urządzeń, 8) wykonaniu podwieszonych sufitów, 9) montażu płyt gipsowo-kartonowych, 10) wykonaniu ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych na stelażu metalowym. 2. Ponadto zamówienie niniejsze obejmuje dostawę i montaż mebli na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Miejskim w Niemodlinie. Zatem Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i zamontować meble zgodnie z zestawieniem ilościowym i jakościowym oraz opisem zawartym w projekcie, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ, w siedzibie Zamawiającego, tj. przy ul. Bohaterów Powstań Śląskich 37 w Niemodlinie. 3. Wskazane przez Zamawiającego w SIWZ nazwy i oznaczenia producentów lub konkretnych produktów mają na celu określić klasę i standard produktów, stanowiących przedmiot zamówienia, nie mają na celu wskazywać na konkretny wyrób lub producenta. W związku z powyższym, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innego równoważnego asortymentu o parametrach technicznych, jakości wykonania i technologii wykonania nie gorszych, niż określone w Opisie technicznym wyposażenia, stanowiącym zał. do niniejszej SIWZ. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, Zamawiający wymaga udowodnienia równoważności poprzez dokładny opis zastosowanych rozwiązań równoważnych w zakresie technologicznym i jakościowym. 4. Dane powierzchniowe: Powierzchnia użytkowa: - sali ślubów 46,67 m2, - poczekalni 32,53 m2 Wysokość pomieszczeń - 3,25 m 5. Sposób wykonania prac, wymagania dotyczące zastosowanych materiałów, opisują: - Przedmiar robót, - Projekt aranżacji i wyposażenia pomieszczeń, - Wykaz wyposażenia - Opis wyposażenia stanowiące załącznik do SIWZ. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. 7. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien na własny koszt dokonać oględzin pomieszczeń, stanowiących przedmiot zamówienia, po wcześniejszym ustaleniu terminu oględzin z Zamawiającym. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznego i swobodnego poruszania się pracowników Urzędu oraz petentów w ciągu komunikacyjnym, przyległym do terenu robót. 9. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa o wykonanie niniejszego zamówienia, zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu atesty, wymienione w Opisie technicznym wyposażenia, najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego. 10. Wykonawca zobowiązuje się do uważnego przestudiowania dokumentów niniejszego zamówienia w celu zrozumienia zakresu robót, aby być w pełni świadomym warunków umownych i wynikających z nich następstw. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Należy wnieść wadium w wysokości 2 000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niemodlin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEBUDOWA ZESPOŁU SAUN ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚĆ KOŃCOWEJ KORYTARZA NA SZATNIE W BUDYNKU USŁUGOWO- SOCJALNYM STADIONU KUŹNICZKA W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie 10 robót remontowo budowlanych zgodnie z wydanymi zaleceniami kominiarskimi dla budynków mieszkalnych znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa znajdujących się na terenie woj. śląskiego. Postępowanie nr: OP.SOP.ZP.016.II.40.2016.RB
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA ZESPOŁU SAUN ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚC KOŃCOWEJ KORYTARZA NA SZATNIE W BUDYNKU USŁUGOWO- SOCJALNYM STADIONU KUŹNICZKA W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU
Dodano: 2016-06-30 - Przetarg nieograniczony na remont pomieszczeń dydaktycznych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Dobrodzieniu oraz Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Praszce
Dodano: 2016-06-21 - Remont części wspólnych budynku mieszkalnego 18 - rodzinnego nr inw. 1253/BM18R w Studzionce przy ul. Stenclówka 34, gmina Pszczyna, powiat pszczyński, woj. śląskie. Postępowanie nr: OP.SOP.ZP.016.II.22.2016.RB
Dodano: 2016-06-06 - Wykonanie robót remontowo budowlanych zgodnie z wydanymi zaleceniami kominiarskimi dla budynków mieszkalnych znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa znajdujących się na terenie woj. śląskiego oraz zabezpieczenie dostępu do budynku położonego w obrębie Lubomia, powiat wodzisławski, woj. śląskie. Postępowanie nr: OP.SOP.ZP.016.II.17.2016.RB
Dodano: 2016-05-19 - Wykonanie remontu balkonów budynków wielorodzinnych, stanowiących własność Opolskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego w Opolu przy Al. Solidarności 2-8 i ul. Koszalińskiej 21-23
Dodano: 2016-04-21 - Remont elewacji budynku przy ul. Wrocławskiej 27 w Grodkowie
Dodano: 2016-04-15 - Prace renowacyjne i konserwatorskie czterech elewacji dziedzińca wewnętrznego budynku Muzeum wraz z konserwacją i restauracją malowideł ściennych (zegary słoneczne)
Dodano: 2016-04-08 - Wykonanie remontu balkonów budynków wielorodzinnych, stanowiących własność Opolskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego w Opolu przy Al. Solidarności 2-8 i ul. Koszalińskiej 21-23
Dodano: 2016-04-04