Przetargi.pl
Remont wraz z wyposażeniem budynku z przeznaczeniem na punkt informacji i doradztwa w zakresie certyfikacji produktów lokalnych oraz promocji produktów posiadających certyfikat w Woli Potockiej.

Urząd Gminy Potok Wielki ogłasza przetarg

  • Adres: 23-313 Potok Wielki, Potok Wielki 117
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8740204 , fax. 015 8740204
  • Data zamieszczenia: 2014-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Potok Wielki
    Potok Wielki 117 117
    23-313 Potok Wielki, woj. lubelskie
    tel. 015 8740204, fax. 015 8740204
    REGON: 00054573900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugpotokwielki.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wraz z wyposażeniem budynku z przeznaczeniem na punkt informacji i doradztwa w zakresie certyfikacji produktów lokalnych oraz promocji produktów posiadających certyfikat w Woli Potockiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont wraz z wyposażeniem budynku z przeznaczeniem na punkt informacji i doradztwa w zakresie certyfikacji produktów lokalnych oraz promocji produktów posiadających certyfikat w Woli Potockiej obejmujący: I. Remont budynku na parterze obejmuje: - Świetlica szkoleniowa - Przejście do świetlicy szkoleniowej - Zaplecze świetlicy szkoleniowej - Przedsionek - Hol - WC męski - WC damski - Schowek - Schody (parter + I piętro) Powierzchnia całkowita parteru 174,28m2 Zakres robót remontowych na parterze: - przetarcie tynków z zeskrobaniem ścian - 310,46m2 - przetarcie tynków z zeskrobaniem sufitów - 186,19m2 - tynk cienkowarstwowy gr. 10 mm na ścianach - 310,46m2 - tynk cienkowarstwowy gr. 10 mm na sufitach - 186,19m2 - tynk zwykły - 1,1m2 - gruntowanie podłoży preparatami - ściany- 310,46 m2 - gruntowanie podłoży preparatami - sufity- 186,19 m2 - malowanie tynków wew. farbą lateksową x 2 ściany - 260,70m2 - malowanie tynków wew. farbą emulsyjną x 2 sufity - 186,19m2 - malowanie farbą olejną - lamperie - 49,66 m2 - montaż kratek wentylacyjnych - 6 szt. - montaż kratek z przewodem wentylacyjnym i wywietrzaniem bądź czerpnią - 3szt. - przebicie otworów w ścianach - 0,04m3 - oczyszczenie podłogi z lastryka - 33,91m2 - wymiana i montaż sedesu - 1 kpl. - wymiana i montaż umywalki z postumentem - 1 kpl. - licowanie ścian płytkami - 1,4m2 - poręcze ze stali nierdzewnej - 6,3m - wymiana okien drew. na PVC wraz z uzupełnieniem parapetów - 150x150 - 3szt. - 150x130 - 4 szt. - 120x120 - 5szt. - wykucie i montaż drzwi aluminiowych zew. docieplanych DN 90x205 - 1 kpl. - wykucie i montaż drzwi aluminiowych zew. docieplanych podwójnych DN 130x205-1 kpl. - oczyszczenie i pomalowanie drzwi drewnianych 2x lakierobejcą - 90x205 - 2szt. - wykucie i montaż drzwi łazienkowych z podwójna wentylacją 90x205 - 2 kpl. - wykucie i montaż drzwi 60x205 - 1 kpl. - ocyklinowanie i lakierowanie x3 posadzki z desek - 128,85m2 II. Remont budynku na piętrze obejmuje: - Punkt informacyjny i doradztwa - Zaplecze kuchenne - Korytarz piętro - Pomieszczenie socjalne Powierzchnia całkowita parteru 81,29m2 Zakres robót remontowych na I pietrze: - przetarcie tynków z zeskrobaniem ścian - 179,23m2 - przetarcie tynków z zeskrobaniem sufitów - 84,11m2 - tynk cienkowarstwowy gr. 10 mm na ścianach - 179,23m2 - tynk cienkowarstwowy gr. 10 mm na sufitach - 84,11m2 - tynk zwykły - 4,6m2 - gruntowanie podłoży preparatami - ściany- 179,23 m2 - gruntowanie podłoży preparatami - sufity- 84,11 m2 - malowanie tynków wew. farbą lateksową x 2 ściany - 137,31m2 - malowanie tynków wew. farbą emulsyjną x 2 sufity - 84,11m2 - malowanie farbą olejną - lamperie - 41,92 m2 - warstwa wyrównawcza z betonu plus siatka Rabitza - 48,01m2 - posadzka z paneli gr. 8mm - 48,01m2 - wymiana lamp oświetleniowych 2x18W - 4 szt. - montaż kratek wentylacyjnych - 3 szt. - montaż kratek z przewodem wentylacyjnym i wywietrzaniem bądź czerpnią - 2szt. - przebicie otworów w ścianach - 0,02m3 - oczyszczenie podłogi z lastryka - 10,17m2 - zamurowanie otworów - 0,874m3 - poręcze ze stali nierdzewnej - 1,7m - wymiana okien drew. na PVC wraz z uzupełnieniem parapetów - 120x130 - 3szt. - 120x150 - 3 szt. - oczyszczenie i pomalowanie drzwi drewnianych 2x lakierobejcą - 80x205 - 3szt. - 70x170 - 1 szt. - ocyklinowanie i lakierowanie x3 posadzki z desek - 12,24m2 III. Roboty na zewnątrz budynku obejmują: - Remont cokołu budynku - Remont odsadzki wraz z uporządkowaniem terenu zieleni - Podjazd dla niepełnosprawnych Sch 1 - Remont schodków bocznych Sch 2 - Remont schodków tylnych ewakuacyjnych Sch 3 - Dojście do grilla Zakres robót w tym dziale obejmuje: - wykonanie tynku cementowego cokołu - 13,5 m2 - wykonanie tynku zwykłego - 3 m2 - malowanie tynku zwykłego farbą emulsyjną zewnętrzną x2 - 3 m2 - cięcie asfaltu - 8,15m - rozbiórka asfaltu - 2,45 m2 - rozbiórka kostki brukowej betonowej istn. - 10,36m2 - wykop pod obrzeża z transportem taczkami na odl. 10 m - 2,81m3 - wbudowanie obrzeży betonowych 100x30x8cm na zaprawie cem-piask. kolor brązowy - 51,95m - j.w. lecz obrzeża Palinea 50x28x6cm - 23,36m - j.w lecz palisada Koala 40x20x15cm brąz - 2,4m - j.w lecz palisada Ring 20x90cm brąz - 3,6m - wbudowanie kostki brukowej gr. 6 cm kolor oliwkowy na zaprawie cem-piask. - 50,16m2 - ponowne wbudowanie rozebranej kostki szarej - 7,61m2 - zasypanie z ubiciem za obrzeżami - 1,9m3 - gruntowanie podłoży betonowych - 16,5m2 - wykonanie tynku mozaikowego podkład - 13,5m2 - wykonanie tynku mozaikowego o uziarnieniu 0,8do 1,2mm - 13,5m2 - warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm po ubiciu - 5,67 m2 - warstwa cementowo piaskowa gr. 5 cm na podjeździe dla niepełnosprawnych - 5,7m2 - wykonanie koryta pod kostkę gł. 0,3m - 5,68m2 - wycięcie i rozkucie betonu - 0,31m3 - wykonanie i montaż pokrywy z wbudowanym włazem typu lekkiego na istn. Studzience wodomierzowej - 1 kpl. - humusowanie warstwą 10 cm i wysiew nawozów NPK i mieszanki traw - 214m2 - wykonanie i montaż poręczy ze stali nierdzewnej na podjeździe dla niepełnosprawnych - mocowanie do ściany - 4m - mocowanie na słupkach - 3,6m IV. Garaż: Wymiary garażu: - szerokość - 5,6m - długość - 8,65m - wysokość - 3,3m W garażu zakres robót obejmuje: - montaż kratek wentylacyjnych - 3 szt. - montaż kratek z przewodem wentylacyjnym i wywietrzaniem bądź czerpnią - 1szt. - przebicie otworów w ścianach - 0,01m3 - wymiana okien 150x90 - 2 kpl. I. Wyposażenie Przewidziano następujące wyposażenie: Punkt informacji i doradztwa - Laptop, - Drukarka atramentowa (kolorowa) Rozdzielczość 4800x2400dpi, Format wydruku A4 i A3 - Telewizor 40 cali wraz ze stolikiem - Radioodtwarzacz CD/MP3, Ilość głośników 2, średnica min. 160 mm, Moc min. 30W - Stoliki drewniane o wym. 1mx1m wys. 0,8m, materiał drewno iglaste - 4 szt. - Krzesła, miękkie, tapicerowane siedzisko i oparcie, metalowa konstrukcja ramy, lakierowana proszkowo w kolorze czarnym, Możliwość składowania w stosie - 17szt. - Szafa standard (dwudrzwiowa) szer. min 90cm,wys. min 200cm - 1 szt. - Regał, szer. min 90cm, wys. min. 210cm- 1 szt. Specyfikacja sprzętu: Notebook - sztuk 1 Parametr / funkcjonalność Minimalne wymagania Klasa produktu Klasa biznesowa Zintegrowany wyświetlacz LCD 15,6 cali, z podświetleniem LED, matryca matowa, natywna rozdzielczość ekranu 1366x768 Procesor Procesor zgodny z architekturą x86 zaprojektowany do pracy w urządzeniach typu notebook fabrycznie zamontowany przez producenta komputera na płycie głównej z dedykowanym chipsetem. Pozostałe: częstotliwość taktowania zegara procesora: min. 3,00 GHz, pamięć podręczna procesora: min. 3 MB, ilość rdzeni: min. 2 Pamięć RAM 4 GB (DDR3 SD RAM), możliwość rozbudowy do 8 GB Dysk Twardy Dysk wewnętrzny 2.5 o pojemności min 500 GB , 7200 RPM, S.M.A.R.T SATA Czytniki wewnętrzne Nagrywarka DVD RW Czytnik kart flash: Secure Digital, MultiMedia Card, Memory Stick Czytnik ExpressCard/54 slot Karta Graficzna Karta graficzna niezintegrowana, min. 1024 MB dedykowanej pamięci video. Zgodna z Microsoft DirectX 10.1 i OpenGL Zintegrowane komponenty Karta dźwiękowa High Definition Audio; Karta sieciowa Gigabit LAN RJ-45; Karta sieciowa Wireless LAN 02.11 a/b/g/n; Modem analogowy V.92 RJ-11; Moduł bluetooth 2.1 (dotykowe włączanie / wyłączanie); Kamera internetowa 1,3MP + mikrofon + głośniki stereo Zintegrowane porty I interfejsy RJ-45; RJ-11; FireWire; port szeregowy; USB 3.0 - 3 szt.; Display Port; 15-pin mini D-SUB VGA; mikrofon; słuchawki; wejście zasilacza DC; ExpressCard/54 slot; złącze stacji dokującej; złącze do podłączenia dodatkowej baterii; zintegrowana zabezpieczenie dla zamka wg standardu Kensington Akumulator / bateria LI-ION, min. 6 - komorowa, katalogowy czas pracy na baterii nie krótszy niż 260 minut Oprogramowanie Fabrycznie preinstalowany system operacyjny Windows 8 64, dołączony nośnik recovery dla fabrycznie preinstalowanego systemu operacyjnego Wyposażenie dodatkowe Torba do nooteboka zapinana na suwak z trwałego tworzywa o kolorze czarnym, Mysz optyczna z rolką Okres i warunki gwarancji Sprzęt objęty gwarancją producenta na okres minimum 24 miesięcy, za wyłączeniem baterii i wyposażenia dodatkowego objętego gwarancją na okres minimum 12 miesięcy. Oprogramowanie biurowe - sztuk 1 Parametr / funkcjonalność Minimalne wymagania Typ Licencji OEM - dystrybucyjna lub BOX lub zgodna lub równoważna z MOLP; nie związana z producentem oferowanego sprzętu, prawo do zastosowań w celach komercyjnych. Klasa produktu Licencja na produkt zgodny lub równoważny z Microsoft Office SBE 2010PL Wersja językowa polska Składniki Edytor tekstu zgodny z WYSIWYG, arkusz kalkulacyjny, program do obsługi prezentacji multimedialnych Nośnik instalacyjny Do pobrania ze strony producenta Telewizor - sztuk 1 Parametr / funkcjonalność Minimalne wymagania Przekątna ekranu 40 Technologia HD Full HD Rozdzielczość 1920x1080 (HD 1080) Proporcje obrazu 16:9 Rodzaj ekranu LED Zastosowane technologie DVB-T, LED, Full HD, MPEG-4, Digital Noise Filter System fonii Stereo, głośniki 2 x 10W Złącza 3 X HDMI, Component Video, USB, Euro, RGB, karta pamięci CD Okres i warunki gwarancji Sprzęt objęty gwarancją producenta na okres minimum 24 miesięcy. Zaplecze kuchenne - Kuchenka gazowa z piekarnikiem i termo obiegiem (szer.60cm,zapalarka gazu,4 palniki)-1szt - Taboret grzewczy elektryczny stal nierdzewna (600x600x400mm) moc. znam. 5kW- 1 szt. - Taboret grzewczy gazowy (stal nierdzewna) moc grzewcza min. 9 kW - 1 szt. - Lodówko-zamrażarka z kostkarką lodu(pojemność chł. min 250l, poj. zamraż min110l) -1szt. - Krajalnica przemysłowa o wymiarze noża min. fi 250 mm stal nierdzewna, Moc krajalnicy: 150W, Zakres regulacji grubości: 0,2 - 15 mm - 1 szt. - Ekspres do kawy o mocy 2,9kW pojemność 6 l , wymiary 50x60x51cm z wbudowanym modułem do cappuccino, automatyczne dozowanie i sterowanie. - 1 szt. - Mikrofalówka - pojemność min. 25 l, moc mikrofal min. 900W, moc grilla min.1250W 1 szt. Pomieszczenia socjalne: - Regał drewniany o wym. 3,8x2x0,8m - 1szt. - Stół 2x1x0,8m ze stali nierdzewnej - 1 szt. Hol: - Segmenty przeszklone standard, szer. min 90cm,wys. min 200cm - 2 szt. Zaplecze świetlicy szkoleń: -Stół podawczy o wym. 2,3x0,8x0,6m - 1 szt. Przed zakupem wyposażenia skonsultować się z Inwestorem i uzyskać jego pisemną akceptację. VI. Wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania. VII. Wewnętrzna instalacja gazu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, rysunki techniczne stanowiące integralną część SIWZ. Roboty o których mowa wyżej należy wykonać z materiałów Wykonawcy. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisanym w dokumentacji za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, z zastrzeżeniem by parametry i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000 zł, słownie: pięć tysięcy złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 71 9410 1049 2005 5000 0329 0003 BS Janów Lubelski Oddział Potok Wielki, z adnotacją wadium - Remont wraz z wyposażeniem budynku z przeznaczeniem na punkt informacji i doradztwa w zakresie certyfikacji produktów lokalnych oraz promocji produktów posiadających certyfikat w Woli Potockiej 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2014-06-23, sposób przekazania: w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał lub kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Gmina Potok Wielki, Potok Wielki 117, 23-313 Potok Wielki w sekretariacie lub dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BS Janów Lubelski Oddział Potok Wielki nr rachunku: 71 9410 1049 2005 5000 0329 0003 z adnotacją: wadium na remont wraz z wyposażeniem budynku z przeznaczeniem na punkt informacji i doradztwa w zakresie certyfikacji produktów lokalnych oraz promocji produktów posiadających certyfikat w Woli Potockiej 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugpotokwielki.bip.lubelskie.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach