Przetargi.pl
Remont wraz z ulepszeniami funkcji wewnętrznej obiektu budynku garażowo-gospodarczego Nadleśnictwa Włocławek położonego na dz. nr 412/2 w obręb Michelin KM1 Gmina Miasto Włocławek.

Nadleśnictwo Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Ziębia 13
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2349800 w. 17 , fax. 054 2349281
  • Data zamieszczenia: 2012-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Włocławek
    ul. Ziębia 13 13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2349800 w. 17, fax. 054 2349281
    REGON: 91050785500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wloclawek.torun.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wraz z ulepszeniami funkcji wewnętrznej obiektu budynku garażowo-gospodarczego Nadleśnictwa Włocławek położonego na dz. nr 412/2 w obręb Michelin KM1 Gmina Miasto Włocławek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie wraz z ulepszeniem funkcji wewnętrznej budynku garażowo-gospodarczego Nadleśnictwa Włocławek położonego na dz. nr 412/2 w obręb Michelin KM1 Gmina Miasto Włocławek. Dane budynku garażowego: a. ilość kondygnacji - 1 b. powierzchnia użytkowa - 124,6 m2 c. powierzchnia zabudowy - 134,4 m2 d. kubatura budynku - 484,00 m3 e. wysokość budynku - 3,6 m f. długość budynku - 21,34 m g. szerokość budynku - 6,3 m Opis konstrukcyjno - materiałowy (inwentaryzacja) a. Ławy fundamentowe w postaci stóp i podwalin betonowych. b. Ściany w postaci żelbetowych dyli między słupami żelbetowymi prefabrykowanymi . c. Konstrukcja dachu prefabrykowanych płyt DKZ. d. Pokrycie dachu z papy asfaltowej na lepiku.. e. Posadzki betonowe. f. W części budynku występuje istniejąca instalacja elektryczna. Charakterystyka ekologiczna projektowanej inwestycji. Omawiany budynek zaprojektowano w technologii uprzemysłowionej z materiałów, które nie wpływają negatywnie na środowisko naturalne. Użyte materiały do budowy budynku są przyjazne dla środowiska naturalnego. Budynek nie będzie wytwarzał zanieczyszczeń. Po przeprowadzonym remoncie budynek nie będzie wpływać negatywnie na środowisko naturalne, sąsiednie działki. Charakterystyka energetyczna. Dla przedmiotowego budynku - bez wymagań. Ocena stanu technicznego Przedmiotowy budynek jest w ogólnym, dobrym stanie technicznym. W trakcie prowadzenia prac remontowych należy przeprowadzić remont powłok wykończeniowych, wymianę bram oraz wymianę pokrycia dachowego. Po przeprowadzonych pracach budynek będzie mógł być bezpiecznie eksploatowany zgodnie z przeznaczeniem. 2. Zakres prac remontowych obejmuje: a. Wykonać oczyszczenie pokrycia z papy, przeciąć purchle. Miejsca naprawy izolować np. Dysperbitem. Wymienić obróbki blacharskie. Zamontować rynny 120 mm z blachy stalowej ocynkowanej gr.0,55 mm, z rurami spustowymi. Alternatywnie zastosować orynnowanie z elementów PCW. Wykonać nowe pokrycie z papy termozgrzewalnej podkładowej modyfikowanej SBS gr. minimum 3,6 mm i termozgrzewalnej nawierzchniowej modyfikowanej SBS gr. minimum 4,7 mm. Wymienić rury wentylacyjne fi200 z deflektorami z blachy ocynkowanej. b. Rynnę osłonić attyką ( maskownicą wysokości 60 cm) wykonaną z płyty OSB wodoodpornej gr. 20 mm, na konstrukcji stalowej z kształtowników 50/50/4, mocowanej wspornikowo do ściany. Elementy stalowe zabezpieczyć antykorozyjnie farba podkładową, oraz nawierzchniową chlorokauczukowa w systemie trójwarstwowym. Płytę OSB pokryć klejem na siatce do ociepleń, oraz tynkiem cienkowarstwowym na podłoża drewniane. c. Wykonać demontaż istniejących drewnianych wrót garażowych. Zamontować wrota rolowane z profili aliminum w kolorze - brąz (np.Nalazek, Krispol). d. Oczyścić powłokę malarską elewacji poprzez ciśnieniowe zmycie. Wykonać tynk nakrapiany tradycyjny, na zagruntowanym podłożu, barwiony w masie, lub malowany ( kolorystyka - jasne odcienie zieleni). e. Oczyścić powłokę malarską wewnątrz pomieszczeń poprzez ciśnieniowe zmycie. Wykonać nową powłokę malarską farbą emulsyjną. f. W zakresie instalacji elektrycznych: - Zasilanie remontowanych garaży istniejące. - Istniejące zabezpieczenia oraz licznik 3 faz. należy zdemontować. - Licznik oraz wyłącznik zamontowane będą w rozdzielni RL, zabezpieczenia projektowanych obwodow w rozdzielni Rg. - Instalację oświetleniową i gniazd wykonać zgodnie z rysunkiem nr 1 projektu branży elektrycznej stanowiący zał. nr 8 do SIWZ. - Instalację wykonać zgodnie z opisem na rysunku nr 1 projektu branży elektrycznej stanowiący zał. nr 8 do SIWZ. - Instalacje wykonać na tynku w RL 20 przewodem YDY 3x1,5 mm2. - Dla oświetlenia garaży zamontować oprawy np. FIBRA II AC 2x18 W. Stosować osprzęt natynkowy szczelny. - Wyłącznik montować na wysokości 1,5 m od podłoża. - Przed garażami zamontować oprawy halogenowe z przekaźnikami zmierzchowymi i czujnikami ruchu. - Instalację gniazd wykonać na tynku w RL 20. - Gniazda 1 fazowe 2x16A/Z zasilić przewodem YDY 3x2,5mm2. Stosować gniazda natynkowe szczelne. - Gniazda montować na wysokości 1,2 m - Obwody zasilania wrot garażowych wykonać na tynku przewodem YDY 3x2,5 mm2 w RL i zakończyć puszkami. Całość robót należy wykonać zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi dokumentacji technicznej, zarówno dla braży budowlanej jak i elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca zał. nr 8 do SIWZ. 3. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 4560000-7 Roboty w zakresie wykonania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty 45443000-4 Roboty elewacyjne 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 4. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresy), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 5. Dodatkowe wymagania stawiane Wykonawcy: 5.1 Roboty budowlane i elektryczne należy wykonać: - zgodnie z dokumentacja projektową (oddzielnie dla branży budowlanej i elektrycznej) dostarczoną przez Zamawiającego - stanowiącą zał nr 8 d SIWZ, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami oraz kosztorysami ofertowymi (oddzielnie dla branży budowlanej i elektrycznej) i zawartą umową, której wzór stanowi zał. Nr 7 do SIWZ. - zgodnie z warunkami technicznymi określonymi w specyfikacji technicznej (oddzielnie dla branży budowlanej i elektrycznej) zał. Nr 8 do SIWZ - zgodnie z przepisami: a) Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.) b) Zarządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 15 grudnia 1994 r. w sprawie dziennika budowy oraz tablicy informacyjnej (M .P. Nr 2 z 1995 r., poz. 29). 5.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 5.3 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 5.4 Wymagany okres rękojmi: minimum 36 miesięcy na wykonane roboty i użyte materiały oraz urządzenia, liczony od dnia zakończenia robót budowlanych, czyli od dnia podpisania bezusterkowego protokółu końcowego odbioru robót. 5.5 Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty. 5.6 Materiały użyte do wykonania zadania musza posiadać deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z polską norma lub aprobatą techniczną w przypadku braku polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty przy odbiorze ostatecznym zadania. 5.7 Podczas realizacji robót Wykonawca udostępni na żądanie Zamawiającego wgląd w materiały, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 5.8 Załatwienie wszelkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. Uwaga: Podane w dokumentacjach projektowych oraz SIWZ nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia; dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych, co wyraża się niedopuszczeniem przez Zamawiającego składania ofert wariantowych. Przyjęcie rozwiązań równoważnych powodujące konieczność ingerencji w dokumentację projektową i wydane decyzje administracyjne wymagają ewentualnej zgody autora projektu w zakresie ochrony praw autorskich. Koszty związane z koniecznością zmian w projekcie i wydanych decyzjach administracyjnych leżą po stronie Wykonawcy. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia musi uwzględniać czas niezbędny na wykonanie ewentualnych zmian. W przypadku wykorzystania zamiennych materiałów, bądź urządzeń innych niż podano w dokumentacji technicznej należy zachować niezmienne parametry pracy i budowy urządzeń oraz materiałów opisanych w tej dokumentacji. 6. Termin wykonania zamówienia 60 dni od daty podpisania umowy, jednak nie później niż do 30.12.2012r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1900,00zł (słownie: jeden tysiąć dziewięćset złotych 00_100) 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu,przelewem na rachunek Zamawiającego: BGŻ SA o Włocławek 87 2030 0045 1110 0000 0037 6160 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy wpłata: Remont wraz z ulepszeniami funkcji wewnętrznej obiektu budynku garażowo-gospodarczego Nadleśnictwa Włocławek położonego na dz. nr 412/2 w obręb Michelin KM1 Gmina Miasto Włocławek. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275) 4) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz wykonawca załącza do oferty. 5) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia 16-10-2012r. do godz. 9.00. 7) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna bedzie skuteczne, jeżeli zostanie załączone do oferty. 8) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została uznana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 10) Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 11) Wadium wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (w przypadku jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu), 12) Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_wloclawek/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach