Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna im. Agnieszki Osieckiej ogłasza przetarg
- Adres: 74-240 Lipiany, Szkolna
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 48(91)5641594
- Data zamieszczenia: 2018-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna im. Agnieszki Osieckiej
Szkolna 17
74-240 Lipiany, woj. zachodniopomorskie
tel. 48(91)5641594
REGON: 320339564 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bibliotekalipiany.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont wraz z elementami przebudowy (wymaganymi pracami remontowymi), budynku Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Lipianach wpisanego do rejestru zabytków pod nr 265, decyzja z dnia 22.10.1957 roku wraz z remontem instalacji CO, oraz remontem zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej i pracami remontowymi w zakresie zagospodarowania terenu, etap I i II robót. Zmawiający udziela zamówienia w dwóch częściach na: etap I roboty w zakresie remontu konstrukcji dachu, wymiany pokrycia dachowego, odbudowy kominów i wykonania nowych obróbek dekarskich, wymiany odwodnienia połaci dachowej oraz w zakresie poddasza użytkowego – kondygnacja 2. etap II roboty w zakresie remontu konstrukcji szachulcowej ścian. III przetarg nieograniczony - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
„Remont wraz z elementami przebudowy (wymaganymi pracami remontowymi), budynku Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Lipianach wpisanego do rejestru zabytków pod nr 265, decyzja z dnia 22.10.1957 roku wraz z remontem instalacji CO, oraz remontem zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej i pracami remontowymi w zakresie zagospodarowania terenu: etap I roboty w zakresie remontu konstrukcji dachu, wymiany pokrycia dachowego, odbudowy kominów i wykonania nowych obróbek dekarskich, wymiany odwodnienia połaci dachowej oraz w zakresie poddasza użytkowego – kondygnacja 2”. Zakres robót obejmuje: - Konstrukcję więźby dachowej: wzmocnienie konstrukcji poprzez klamrowania w poziomie sufitu poddasza przy użyciu ściągów. -Remont pokrycia dachu – wymianę pokrycia dachu wraz z warstwami izolacyjnymi (wiatroizolacja, paroizolacja, termoizolacja) na dachówkę ceramiczną o kolorystyce, połyskliwości powierzchni i typie jak dachówka istniejąca. -Remont i odbudowę kominów i wykonanie obróbek dekarskich. -Wymianę elementów odwodnienia dachu. - Roboty na poddaszu użytkowym (kondygnacja nr 2). - Pozostałe prace wstępne, pomocnicze i towarzyszące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. I zamówienia zawierają załączniknr 7a, 8a, 9 i 10do SIWZ; etap II roboty w zakresie remontu konstrukcji szachulcowej ścian”. Zakres robót obejmuje dwa zadania: zadanie I - wymiana konstrukcji szachulcowej, dotyczy ściany zewnętrznej i polega na zastąpieniu warstwy konstrukcji licowej szachulcowej nową warstwą; zadanie II - wypełnienie pól szachulcowych materiałem izolacyjnym, dotyczy ściany zewnętrznej, i polega wypełnieniu pól szachulcowych nowymi warstwami. Pozostałe prace wstępne, pomocnicze i towarzyszące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. II zamówienia zawierają załączniki nr 7b, 8b, 9 i 10 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), w stosunku do części I zamówienia i /lub części II zamówienia, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6a i/lub 6b do SIWZ, odpowiednio od Wykonawcy ubiegającego się o część I i/lub część II. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenia, o którym mowa wyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zadanie 1: Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego przy salce gimnastycznej
Dodano: 2024-07-30 - Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Bielice
Dodano: 2024-07-28 - „Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia ”
Dodano: 2024-07-25 - Remont schodów i strefy głównego wejścia do budynku Pyrzyckiego Domu Kultury
Dodano: 2024-07-22 - Zagospodarowanie turystyczne miasta Wałcz
Dodano: 2024-07-19 - Wydzielenie hali sportowej wraz z zapleczem oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącej sali gimnastycznej na sale przedszkolne z zapleczem sanitarnym i szatniami.
Dodano: 2024-07-19 - Poprawa infrastruktury szpitalnej wraz z pierwszym wyposażeniem pod potrzeby nowo tworzonego Domu Pomocy Społecznej
Dodano: 2024-07-18 - Zadanie 3: Kompleksowe wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji ścian na budynku Internatu w osiach VII-XIV / D
Dodano: 2024-07-17 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej nr 2307Z od skrzyżowania z drogą powiatową 2308Z w kierunku m. Dębołęka
Dodano: 2024-07-17 - Zadanie 4: Dokończenie prac z zakresu drogowego
Dodano: 2024-07-17