Przetargi.pl
Remont wraz z dociepleniem pokrycia dachowego budynku lokomotywowni

POWIAT KALISKI ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Plac Świętego Józefa 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT KALISKI
    Plac Świętego Józefa 5
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    REGON: 250854636
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kalisz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wraz z dociepleniem pokrycia dachowego budynku lokomotywowni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie wraz z dociepleniem pokrycia dachowego w budynku lokomotywowni położonego w miejscowości Zbiersk Cukrownia 54, gm. Stawiszyn na działce nr 194/5 obręb Zbiersk Cukrownia. Stropodach podzielony jest na dwie części o wymiarach6,8 x 15,5 m. oraz 6,8 x 25 m.2. Zakres przedmiotu zamówienia określa kosztorys ofertowy (załącznik nr 1)3. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykonane zostaną m.in.1) Demontaż przewodów uziemiających i odgromowych, 2) Demontaż syreny alarmowej,3) Utylizacja materiałów porozbiórkowych (rynny, rury spustowe, blacha, inne),4) Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych poziome na wierzchu konstrukcji na lepiku,5) Pokrycie dachów papą termozgrzewalną ,6) Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm,7) Montaż orynnowania. 4. Prace przygotowawcze (m.in. zabezpieczenie miejsca robót, ustawienie urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia), Wykonawca wykona we własnym zakresie i na własny koszt.5. Wykonawca utrzyma ład i porządek na terenie robót, a po ich zakończeniu usunie urządzenia tymczasowego zaplecza oraz pozostawi cały teren czysty i nadający się do użytkowania.6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca we własnym zakresie zapewnił kładowanie i sprzątanie odpadów.7. Od daty rozpoczęcia robót do daty odbioru końcowego (bez uwag), Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót oraz za wszelkie materiały i urządzenia używane do realizacji przedmiotu zamówienia.8. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.1) Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót dekarskich. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.2) W terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu wykaz zatrudnionych osób zawierający oświadczenie Wykonawcy, że wskazane osoby wykonujące czynności określone w pkt. 2 zatrudnione są na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 28 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.). Wykaz powinien zawierać co najmniej imiona i nazwiska pracowników, informacje dotyczące rodzaju umowy o pracę i zakresu wykonywanych czynności.3) Ponadto w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu, poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, kopie umów o pracę zanonimizowanych,w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodniez przepisami „RODO” (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznychw związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (to jest w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników), imięi nazwisko nie podlega anonimizacji.4) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowyo pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:a) żądania wyjaśnień, oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu i dokonania ich oceny,b) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót,c) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić sięo przeprowadzanie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.5) Sankcje z tytułu niespełnienia wymogu, o którym mowa w ppkt 1:a) w przypadku nie złożenia wykazu zatrudnienia w terminie o którym mowa w pkt. 3, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 0,1 % kwoty o której mowa w § 3 ust. 1 Istotnych postanowieniach umowy za każdy dzień opóźnienia,b) za oddelegowanie osoby do wykonywania czynności wskazanej w pkt 2 niezatrudnionej na podstawie umowy o pracę w wysokości 0,1% kwoty o której mowa w § 3 ust. 1 Istotnych postanowieniach umowy za każdy stwierdzony przypadek.9 Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1213) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. W przypadku użycia w załącznikach do niniejszej SWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługę dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ i jej załącznikach.10 We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać (udowodnić) w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych do dokumentacji technicznej (opracowanie własne zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i ilość – niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej).Wskazane w kosztorysie ofertowym/dokumentacji projektowej nazwy materiałów/producentów poprzedzone wyrazem „np.” mają jedynie charakter przykładowy. Zaoferowanie produktu innego w takim przypadku, nie wymaga złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych.11 Kod opisujący przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV: 45261900-3, 4500000-7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261900-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach