Przetargi.pl
REMONT WNĘTRZA ODDZIAŁU OTOLARYNGOLOGII PAWILONU ŁÓŻKOWEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. F. CEYNOWY W WEJHEROWIE

Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, Powstania Styczniowego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48585727331 , fax. +48585727331
  • Data zamieszczenia: 2018-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
    Powstania Styczniowego 1
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +48585727331, fax. +48585727331
    REGON: 190141612
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalepomorskie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT WNĘTRZA ODDZIAŁU OTOLARYNGOLOGII PAWILONU ŁÓŻKOWEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. F. CEYNOWY W WEJHEROWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest remont wnętrza Oddziału Otolaryngologii Pawilonu Łóżkowego Szpitala Specjalistycznego im. F. Ceynowy w Wejherowie. Zamówienie nie jest podzielone na zadania. 1.1 Zakres prac obejmuje m.in. : A) Roboty rozbiórkowe: 1. rozebranie ścianek działowych wewnętrznych, 2. demontaż urządzeń sanitarnych w tym: ( umywalek porcelanowych, misek ustępowych, sedesów, wanny, baterii wannowych, ), 3. demontaż podejść odpływowych, 4. rozebranie posadzek z płytek ceramicznych, 5. rozebranie okładziny ściennej ceramicznej, 6. wykucie z muru ościeżnic drzwiowych , 7. demontaż listew odbojowych ze ścian, 8. demontaż opraw świetlówkowych, opraw żarowych, gniazd wtyczkowych, 9. demontaż sufitu podwieszanego, B) Roboty budowlane 1. ustawienie ścianek działowych z płyt gipsowo- kartonowych, 2. podłogowe i posadzkarskie: a) ułożenie posadzek wykładziną typu tarett lub równoważną b) ułożenie posadzek z płytek gresowych, 3. licowanie ścian płytkami ceramicznymi na klej, 4. montaż sufitu podwieszanego w korytarzu oddziału i holu windowego ( przed oddziałem) 5. stolarka wewnętrzna a) przygotowanie otworów drzwiowych do obsadzenia drzwi, obróbka przejść po zdemontowanych drzwiach i obróbka drzwi po osadzeniu, b) obsadzenie ościeżnic i skrzydeł drzwiowych, c) montaż 1 szt drzwi aluminiowych- przeszklonych, d) montaż ścianki aluminiowej z drzwiami – oszklone, 6. malowanie powierzchni tynków pomieszczeń oddziału oraz malowanie rur wodociągowych, c.o., 7. malowanie holu windowego przed Oddziałem Otolaryngologii i rejestracji, 8. dostawa i montaż odbojnic ( listwy ochronne) oraz paneli aluminiowych z osłoną przeciwuderzeniową 9. dostawa i montaż rolet okiennych wewnętrznych zmywalnych antybakteryjnych 10. wyposażenie w lustra. C) Roboty elektryczne 1. przygotowanie podłoża betonowego pod oprawy oświetleniowe, 2. kucie bruzd dla przewodów wtynkowanych w podłożu betonowym, 3. montaż opraw oświetleniowych nadumywalkowych LED, opraw świetlówkowych, oświetleniowych, 4. wymiana gniazd wtyczkowych, wyłączników p/t, 5. montaż lampy sufitowej zabiegowej, 6. montaż wentylatorów łazienkowych z timerem oraz wentylatora ściennego, 7. modernizacja rozdzielni elektrycznej i wykonanie dodatkowego obwodu elektrycznego, 8. montaż zestawów ściennych nadłóżkowych wraz z wykonaniem i podłączeniem instalacji ( wg projektu), 9. montaż kompletnej instalacji przyzywowej ( wg projektu), D) Roboty sanitarne ( wod - kan. i gazów medycznych) 1. przygotowanie instalacji centralnego ogrzewania do montażu grzejników, 2. wymiana grzejników żeliwnych na grzejniki płytowe i rurkowe ( łazienkowe) 3. wykonanie podejścia instalacji wod.-kan. ( przygotowanie do podłączenia białego montażu) 4. montaż białego osprzętu ( tj.umywalek porcelanowych, umywalki porcelanowej z syfonem gruszkowym dla niepełnosprawnych, postument ów lub półpostumentów porcelanowych do umywalek, baterii umywalkow\ych, baterii natryskowych ściennych, zlewozmywak ow ze stali nierdzewnej, urządzeń sanitarnych -misek ustępowych i zawieszanych dla osób niepełnosprawnych, sedesów kompaktowych), 5. modernizacja gazów medycznych – z wykorzystaniem instalacji istniejących w szpitalu ( z przygotowaniem do podłączenia w panelu ściennym nadłóżkowym) Rodzaj i kolorystykę: ścian, posadzek, glazury, drzwi oraz rodzaj klamek i okuć drzwiowych należy przed wykonaniem prac uzgodnić z Ordynatorem lub z Oddziałową Oddziału Otolaryngologii. 2. Zakres robót (w tym szczegółowe wymagania Zamawiającego i opis przedmiotu zamówienia) oraz sposób ich wykonania szczegółowo określają: a/ Projekt budowlany - załącznik nr 7 do SIWZ b/ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (branżowa) - załącznik nr 8 do SIWZ c/ Projekt Umowy - załącznik nr 6 do SIWZ 3. Załączony do SIWZ kosztorys nakładczy– załącznik nr 9 do SIWZ stanowią jedynie materiał informacyjny i pomocniczy dla Wykonawców w celu obliczenia łącznej ceny oferty obejmującej realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami. Zamawiający dopuszcza dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę przed złożeniem oferty po uprzednim telefonicznym zawiadomieniu i uzgodnieniu z Zamawiającym. CPV: 45.21.51.40-0 Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.00.00.00-7 Roboty budowlane
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1.1. Pełnomocnictwo (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w tym do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty. Jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów, Wykonawca załącza je do oferty, chyba, że Zamawiający może te dokumenty uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 20114 poz 1114 oraz z 2016 poz 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 1.2. Wypełniony Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; 1.3. Wypełniony Formularz Cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. WYKONAWCA W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH SKŁADA: - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą w przedmiotowym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca może złożyć ww oświadczenie na wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach