Przetargi.pl
Remont wnętrza lokalu handlowo-usługowego wraz z wykonaniem szyldów i znaków semaforowych na elewacji budynku

Łódzkie Centrum Wydarzeń ogłasza przetarg

  • Adres: 90423 Łódź, Ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 280 79 10 , fax. 42 280 79 20
  • Data zamieszczenia: 2017-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzkie Centrum Wydarzeń
    Ul. Piotrkowska 87
    90423 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 280 79 10, fax. 42 280 79 20
    REGON: 36149521700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lcw.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wnętrza lokalu handlowo-usługowego wraz z wykonaniem szyldów i znaków semaforowych na elewacji budynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu wnętrza lokalu na parterze kamienicy Alojzego Balle przy ul. Piotrkowskiej 87 w Łodzi. Budynek wpisany jest do Gminnej Ewidencji Zabytków i stanowi integralną część historycznego układu urbanistycznego ulicy Piotrkowskiej wpisanego do Rejestru Zabytków pod nr A/48. 2. Remont lokalu ma na celu przystosowanie pomieszczenia na potrzeby ekspozycji i sklepu z pamiątkami i materiałami promocyjnymi miasta. 3. Zakres zamówienia obejmuje między innymi: - demontaż części zabudowy gipsowo-kartonowych, - demontaż ścian aluminiowych, - wymianę sufitów podwieszanych, - demontaż instalacji elektrycznej, - zeskrobanie farby, - wymianę okładzin posadzki, - wymianę drzwi wewnętrznych, - wykonanie monochromatycznych grafik, - wymianę okładzin schodów, - wykonanie nowej balustrady, - wymianę oświetlenia, - wymianę wraz ze zmianą lokalizacji grzejników c.o., - wyposażenie w meble systemowe i indywidualne, - montaż na elewacji frontowej dwóch znaków semaforowych oraz szyldu nad wejściem do lokalu wraz z doprowadzeniem zasilania elektrycznego, - wykonanie napisów w postaci naklejek na szybach witrynowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5.000,- zł (słownie złotych: pięć tysięcy), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 65 1560 0013 2384 8134 4000 0004. Na przelewie należy umieścić informację: „Wadium w postępowaniu nr ZP.371.43.2017 pn. Remont wnętrza lokalu”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. Dokument potwierdzający dokonanie przelewu należy załączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Zamawiający zaleca, aby oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą oraz w sytua-cjach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 8. Okoliczności i zasady zwrotu lub zatrzymania wadium określa art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (numeracja zgodna z SIWZ) 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 9.1 SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 9.1 SIWZ. 5. Jednocześnie, Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedłożenia oświadczenia tych podmiotów o ponoszeniu solidarnej odpowiedzialności za realizację zamówienia. 6. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, załączy pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przez pisemne zobowiązanie należy rozumieć zobowiązanie złożone w oryginale podpisane przez osobę/osoby upoważnione zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu udostępniającego dany zasób – wzór stanowi Załącznik nr 6. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, ww. dokument powinien określać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt 7.1.2b, na zasoby innych podmiotów przedkłada dodatkowo informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tego podmiotu w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 7. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (http://www.lcw.lodz.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, do złożenia oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wzór stanowi załącznik nr 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach