Urząd Kontroli Skarbowej w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-845 Poznań, ul. Strzelecka 2/6
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8583100 , fax. 61 8583383
- Data zamieszczenia: 2012-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Kontroli Skarbowej w Poznaniu
ul. Strzelecka 2/6 2/6
61-845 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8583100, fax. 61 8583383
REGON: 63201317000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.uks.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont wind oraz przeniesienie urządzenia odcinającego gaz w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu polegających na remoncie wind oraz przeniesieniu urządzenia odcinającego gaz. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z podziałem zamówienia na części: Część A zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych polegających na remoncie wind w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu, Część B zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych polegających na przeniesieniu urządzenia odcinającego gaz w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu. Zakres prac części A zamówienia: a) Wymiana dotychczasowych napędów drzwi kabinowych na nowe z napędów mechanicznych z silnikami prądu stałego 24Vdc na napędy z zastosowaniem sterowników zapewniających płynną regulacje prędkości przesuwu skrzydeł drzwi. Z uwagi na fakt, że drzwi szybowe i mechanizmy ryglowania drzwi szybowych są w dobrym stanie, należy zastosować taki napęd drzwi kabinowych aby krzywka mechaniczna współpracowała z mechanizmem odryglowania drzwi szybowych - po 1 kpl. na każdy dźwig; b) Wymiana tablicy sterowej z płytą Microsimplex wspólną dla obydwu dźwigów na tablice sterowe zapewniające płynną regulacje prędkości obrotowej istniejących silników zespołów napędowych (regulacja prędkości VVVF). Należy zwrócić uwagę na to, że zespoły te nie są wyposażone w enkodery, wiec falowniki zastosowane w tablicy sterowej muszą być dobrej klasy aby zapewniały prawidłową prace zespołów napędowych i wysoki komfort jazdy w kabinie. Przy doborze tablic sterowych i jego jądra, czyli płyt sterowych, należy zwrócić uwagę na to, aby maksymalnie wykorzystać istniejącą instalacje szybową i kable zwisowe. Przy wymianie tablic sterowych należy zachować dotychczasowy układ kaset wezwań na przystankach, rozmieszczenie sygnalizatorów kierunku i wyświetlaczy pięter. Ponadto wraz z wymianą tablic sterowych należy wymienić system odwzorowania położenia kabiny w szybie, najlepiej na współpracujący z zastosowaną płytą sterową - po 1 szt. na każdy dźwig; c) Wymiana kasety dyspozycji w kabinie wraz z wyposażeniem (przyciski). Przy ich doborze ważne jest aby współpracowały prawidłowo z zastosowanym nowym systemem sterowania - po 1 szt. na każdy dźwig; d) Wymiana kaset jazd rewizyjnych z okablowaniem - po 1 szt. na każdy dźwig; e) Montaż dodatkowej oprawy oświetleniowej na dachu kabiny załączanej razem z oświetleniem szybu, montaż dodatkowej oprawy w maszynowni. f) Montaż wyłączników schodowych w podszybiu i maszynowni w obwodzie zasilania oświetlenia szybu, co umożliwi załączanie i wyłączanie oświetlenia szybu zarówno z maszynowni jak i z szybu; g) Aktywacja systemu sterowania dźwigu z wyjściem przekaźnikowym centralki systemu p-poż; h) Zamontowanie na kabinie i pod kabiną dodatkowych przycisków alarmu, które będą podłączone równolegle z przyciskiem alarmu w kabinie - listwy zaciskowe znajdują się w panelu dyspozycji. i) Wymiana kaset wezwań - 8 kpl. - 1 wspólna dla 2 dźwigów; j) Wymiana sygnalizatorów kierunku z wyświetlaczem na kondygnacjach - po 8 kpl. na dźwig; k) Wymiana systemu odwzorowania położenia kabiny w szybie - impulsator magnetyczny - po 1 szt. na dźwig; l) Wymiana magnesów - po 24 szt. na każdy dźwig. Zamawiający informuje, że w najbliższym czasie zamierza wprowadzić system kontroli dostępu do budynku, w związku z czym wymaga się aby zainstalowane podzespoły i wprowadzone rozwiązania współpracowały z ogólnie dostępnymi systemami kontroli dostępu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części A zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ. Zakres prac części B zamówienia: a) zamknięcie dopływu gazu, b) demontaż elektrozaworu wraz z fragmentem instalacji gazowej, c) montaż elektrozaworu w nowej lokalizacji we wnęce ściennej, d) montaż sygnalizatora optyczno-akustycznego z istniejącej centralki bezpieczeństwa gazowego, e) wykonanie prób szczelności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części B zamówienia znajduje się w projekcie budowlanym instalacji, przedmiarze robót oraz pozostałej dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.uks.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie wielkopolskim na DK 72 na odcinku Psary - Przykona w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych. Budowa ronda na skrzyżowaniu z drogami powiatowymi od km 39+475 do km 39+720. Przebudowa skrzyżowania z drogą powiatową, odcięcie skrzyżowania na łuku, zmiana lokalizacji zatok autobusowych od km 38+500 do km 39+300 (Projektuj i Buduj).
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa skrzyżowania w m. Lasocice w systemie >>Projektuj i Buduj<<
Dodano: 2016-07-27 - Remonty chodników w ciągach dróg powiatowych na terenie Gminy Krzemieniewo
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi krajowej nr 15 w m. Koźmin od km 71+650 do km 72+580 jezdnia prawa i od km 71+640 do km 71+958 jezdnia lewa.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodników przy DK 25 w m. Zosinki i Biała Panieńska w systemie >>Projektuj i Buduj<<
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi krajowej nr 36 w m. Miejska Górka ul. Ignacego Krasickiego, Wojska Polskiego, Pl. Powstańców Wlkp., Kobylińska od km 82+282 do km 83+500, dł. 1,218 km
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK 25 w m. Kotowskie w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych - budowa ciągu pieszo - rowerowego w od km 326+750 do km 330+000 w systemie projektuj i buduj
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie wielkopolskim na dk 12 na odcinku Marchwacz - Szczytniki w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych - budowa ciągu pieszo - rowerowego o dł. 5,03 km. Od km 286+557 do km 288+353 strona prawa, od km 288+425 do km 288+625 strona lewa, od km 288+646 do km 291+680 strona prawa
Dodano: 2016-07-26 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta Dobra - etap IV przebudowa ul. Wiatraki i ul. Mickiewicza
Dodano: 2016-07-26 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na dk 83 w województwie wielkopolskim na odcinku Marianów - Kowale Pańskie w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych - budowa ciągu pieszo - rowerowego od km 5+955 do km 8+300 (Projektuj i Buduj)
Dodano: 2016-07-25