Przetargi.pl
REMONT WIEŻY WIDOKOWEJ W BUDYNKU MIESZKALNYM WIELORODZINNYM POŁOŻONYM W MIEJSCOWOŚCI BRZOSTOWA NA TERENIE PARKU DWORSKIEGO.

Urząd Gminy Lipinki Łużyckie ogłasza przetarg

  • Adres: 68-213 Lipinki Łużyckie, ul. Główna 9/1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3626230 , fax. 068 3626241
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lipinki Łużyckie
    ul. Główna 9/1 9/1
    68-213 Lipinki Łużyckie, woj. lubuskie
    tel. 068 3626230, fax. 068 3626241
    REGON: 97077062300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lipinki-luzyckie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT WIEŻY WIDOKOWEJ W BUDYNKU MIESZKALNYM WIELORODZINNYM POŁOŻONYM W MIEJSCOWOŚCI BRZOSTOWA NA TERENIE PARKU DWORSKIEGO.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie remontu wieży widokowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, objętym opieką konserwatorską, położonym na terenie parku dworskiego w Brzostowej 21 - dz.nr.3/11 Zakres prac obejmuje: Zerwanie pokrycia dachowego, wzmocnienie i naprawa elementów konstrukcyjnych, pokrycie dachu, obróbki blacharskie, wymiana rynien, rozebranie schodów, rozebranie elementów stropów drewnianych i podłóg, roboty remontowe wieży, wymiana okien, uzupełnienie tynków, malowanie pomieszczeń, wymiana instalacji odgromowej Szczegółowy zakres robót określony został w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej i przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art..24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał: 1)wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 robót w o podobnym zakresie i wartości co najmniej 50.000,- zł. brutto każda, wykonanych na budynkach objętych opieką konserwatorską . 2)dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. aby dysponował minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych (kierownik budowy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wynikających z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych -wykaz robót o podobnym charakterze i zakresie wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat- . Wykaz musi zawierać roboty polegające na wykonaniu minimum 2 robót o podobnym zakresie i wartości co najmniej 50.000,- zł brutto każda wykonanych na budynkach objętych opieką konserwatorską . Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie (referencje). - wykaz osób którymi dysponuje Wykonawca - uczestniczących w realizacji zamówienia wraz z informacą na temat ich zakresu obowiązków jakie będą im powierzone przy realizacji zamówienia . Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o przynależności do izby samorządu zawodowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipinki-luzyckie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach