Urząd Gminy Lipinki Łużyckie ogłasza przetarg
- Adres: 68-213 Lipinki Łużyckie, ul. Główna 9/1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3626230 , fax. 068 3626241
- Data zamieszczenia: 2009-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lipinki Łużyckie
ul. Główna 9/1 9/1
68-213 Lipinki Łużyckie, woj. lubuskie
tel. 068 3626230, fax. 068 3626241
REGON: 97077062300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lipinki-luzyckie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT WIEŻY WIDOKOWEJ W BUDYNKU MIESZKALNYM WIELORODZINNYM POŁOŻONYM W MIEJSCOWOŚCI BRZOSTOWA NA TERENIE PARKU DWORSKIEGO. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie remontu wieży widokowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, objętym opieką konserwatorską, położonym na terenie parku dworskiego w Brzostowej 21 - dz.nr.3/11 Zakres prac obejmuje: Zerwanie pokrycia dachowego, wzmocnienie i naprawa elementów konstrukcyjnych, pokrycie dachu, obróbki blacharskie, wymiana rynien, rozebranie schodów, rozebranie elementów stropów drewnianych i podłóg, roboty remontowe wieży, wymiana okien, uzupełnienie tynków, malowanie pomieszczeń, wymiana instalacji odgromowej Szczegółowy zakres robót określony został w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej i przedmiarze robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art..24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał: 1)wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 robót w o podobnym zakresie i wartości co najmniej 50.000,- zł. brutto każda, wykonanych na budynkach objętych opieką konserwatorską . 2)dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. aby dysponował minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych (kierownik budowy).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wynikających z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych -wykaz robót o podobnym charakterze i zakresie wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat- . Wykaz musi zawierać roboty polegające na wykonaniu minimum 2 robót o podobnym zakresie i wartości co najmniej 50.000,- zł brutto każda wykonanych na budynkach objętych opieką konserwatorską . Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie (referencje). - wykaz osób którymi dysponuje Wykonawca - uczestniczących w realizacji zamówienia wraz z informacą na temat ich zakresu obowiązków jakie będą im powierzone przy realizacji zamówienia . Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o przynależności do izby samorządu zawodowego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipinki-luzyckie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pokrycia dachowego z łupka w Ośrodku Rehabilitacji Psychiatrycznej
Dodano: 2016-07-22 - Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Bytomiu Odrzańskim ul. Konopnickiej 11.
Dodano: 2016-06-15 - Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Bytomiu Odrzańskim ul. Głogowska 34.
Dodano: 2016-06-15 - Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Bytomiu Odrzańskim ul. Nadbrzeżna 2
Dodano: 2016-06-15 - Wymiana pokrycia dachowego
Dodano: 2015-09-30 - Modernizacja dachów w pięciu obiektach szpitalnych
Dodano: 2015-04-16 - Przebudowa dachu budynku żłobka nr 4 przy ul. Wiśniowej 8 w Zielonej Górze.
Dodano: 2015-04-09 - Wymiana połaci dachowych na budynkach Nr 48 i Nr 59 w Wojewódzkim Szpitalu specjalistycznym dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SP ZOZ w Ciborzu
Dodano: 2014-09-22 - Wykonanie remontu pokrycia dachowego, papowego w budynku A, w części budynku B i budynku C w Zespole Szpitalnym przy ul. Dekerta 1 w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2014-08-28 - Naprawa pokrycia dachowego, schodów w budynku nr 38 w JW. 4229 w m. Wędrzyn
Dodano: 2014-08-20