Przetargi.pl
Remont wieży i poddasza wraz z pokojami budynku pałacowego DPS w Baszkowie - Oddymianie klatek schodowych.

Dom Pomocy Społecznej w Baszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 63760 Zduny, Baszków
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 211 206 , fax. 627 211 206
  • Data zamieszczenia: 2017-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Baszkowie
    Baszków 112
    63760 Zduny, woj. wielkopolskie
    tel. 627 211 206, fax. 627 211 206
    REGON: 133069100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wieży i poddasza wraz z pokojami budynku pałacowego DPS w Baszkowie - Oddymianie klatek schodowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Remont wieży i poddasza wraz z pokojami budynku pałacowego DPS w Baszkowie - Oddymianie klatek schodowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlano-wykonawczy , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, ekspertyza techniczna i budowlana oraz przedmiary robót. Dokumentacje są załącznikiem do SIWZ i są dostępne na stronie internetowej zamawiającego. 3. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej celem zapoznania się przedmiotem zamówienia i terenem przeznaczonym pod przedmiotowe wykonanie robót budowlanych. 4. Zakres robót określa : Przedmiar robót z zestawieniem materiałów robót, który jest załącznikiem do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Do SIWZ załączona jest również projekt wykonawczy instalacji oddymiania do zapoznania się w zakresie określonym Przedmiarem robót. Zgodnie z art. 37 oraz art. 42 ustawy Pzp SIWZ dostępna jest na stronie internetowej Domu Pomocy Społecznej w Baszkowie www.dpsbaszkow.eu 5. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji remontu podczas normalnego funkcjonowania obiektu będącego obiektem użyteczności publicznej przez odpowiednią organizację prac w sposób zgodny z warunkami bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 800,00 (słownie: trzy tysiące osiemset złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: • pieniądzu; • poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP nr rachunku 26 1020 2267 0000 4802 0004 1939, z dopiskiem na przelewie: „Wadium – ODDYMIANIE KLATEK SCHODOWYCH w Pałacu DPS w Baszkowie. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach