Przetargi.pl
Remont wieży antenowej dla potrzeb Zakładu Karnego w Czarnem

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 77-330 Czarne, ul. Pomorska 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8330830
  • Data zamieszczenia: 2013-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    ul. Pomorska 1 1
    77-330 Czarne, woj. pomorskie
    tel. 059 8330830
    REGON: 03199253600100
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: ZAKŁAD KARNY

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wieży antenowej dla potrzeb Zakładu Karnego w Czarnem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont wieży antenowej zlokalizowanej na terenie Zakładu Karnego w Czarnem. 1. Zakres robót objętych zamówieniem: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule zaprojektuj i wykonaj polegające na zaprojektowaniu i remoncie wieży antenowej według SIWZ, umowy i programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Adres inwestycji: ul. Pomorska 1, 77- 330 Czarne 2. W ramach niniejszego zamówienia, do zadań oraz czynności Wykonawcy należeć będzie: 1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlanej kratownicowej wieży antenowej o konstrukcji samonośnej o wysokości 20 m npt. w celu uzyskania niezbędnych pozwoleń do prowadzenia robót, ilość egzemplarzy papierowych niezbędna Wykonawcy, Zamawiającemu do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę - 4 egz. Zamawiający posiada aktualną mapę do celów projektowych, oraz wypis i wyrys m.p.z.p. Zamawiający nie wykonywał badań gruntu, w miejscu posadowienia wieży, wody gruntowe są zlokalizowane poniżej poziomu posadowienia. Występują grunty nośne piaski i żwiry drobne i średnie, średniozagęszczone, warstwa geologiczna jednorodna, 2) opracowanie dokumentacji projektowej wykonawczej szczegółowej: - wieży antenowej o konstrukcji samonośnej o wysokości 20 m npt. celem realizacji prac. Ilość egzemplarzy niezbędna Wykonawcy + 2 egz. dla Zamawiającego, - opracowanie szczegółowego przedmiaru robót i szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz., 3) opracowanie dokumentacji projektowej wykonawczej szczegółowej instalacji elektrycznej, teletechnicznej i odgromowej dla kratownicowej wieży antenowej o konstrukcji samonośnej o wysokości 20 m npt. w celu realizacji prac. Ilość egzemplarzy niezbędna Wykonawcy + 2 egz. dla Zamawiającego, 4) opracowanie szczegółowego przedmiaru robót i szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz., 5) geodezyjne wytyczenie robót i pełna obsługa geodezyjna, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, 6) uzgodnienie projektu z właściwymi organami opisanymi w prawie budowlanym oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla projektu, 7) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i decyzji do wykonania projektu i realizacji zadania, w tym przygotowanie kompletu dokumentów niezbędnych Zamawiającemu do złożenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę, 8) przejęcie od Zamawiającego placu budowy, 9) zabezpieczenie robót pod względem bhp oraz bezpieczeństwa osób trzecich, 10) przygotowanie terenu, 11) remont wieży antenowej polegający na: demontażu istniejącej wieży antenowej z osprzętem oraz zamontowanie nowej wieży o konstrukcji samonośnej, o wysokości 20 m, umożliwiającej montaż 1 anteny radiotelefonowej oraz 3 kamer z dodatkowym zapasem 20% obciążenia zamontowanych urządzeń, 12) demontaż anteny oraz urządzeń przed remontem oraz ich montaż na wyremontowanej wieży, 13) montaż nowego okablowania łącznie z wykonaniem tranzytu kabli, 14) wykonanie niezbędnych prac instalacji elektrycznej, 15)używanie materiałów posiadających udokumentowane świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie, 16) prowadzenie dokumentacji budowy, o której mowa w prawie budowlanym, w tym Dziennika budowy i udostępnianie go Zamawiającemu oraz innym upoważnionym osobom lub organom celem dokonywania wpisów i potwierdzeń, 17) przeprowadzenie prób, pomiarów i odbiorów, koniecznych do odbioru i uzyskania pozwolenia na użytkowanie, 18) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, 19) wykonywanie obowiązków gwaranta w okresie uzgodnionym w umowie, ponoszenie wobec Zamawiającego pełnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu umowy i ponoszenie skutków prawnych oraz finansowych za istotne zmiany wprowadzone z własnej inicjatywy w trakcie realizacji inwestycji bez akceptacji Zamawiającego. 3. Dokumentacja projektowa powinna być przekazana Zamawiającemu w formie papierowej oraz elektronicznej - na nośniku CD bądź DVD - umożliwiającej wydrukowanie identycznej kopii dokumentacji papierowej. Dokumentacja powinna być wykonana w formie zgodnej z przepisami prawa aktualnie obowiązującymi. Wykonawca po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania dokumentacji projektowej przedkłada dokumentację Zamawiającemu za pisemnym potwierdzeniem, a po uzyskaniu przez Zamawiającego (inwestora) ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, rozpoczyna etap realizacji robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację. 4. Wynagrodzenie za wykonaną pracę jest w formie ryczałtowej. 5. Zamawiający po uprzednim kontakcie telefonicznym, umożliwi zapoznanie się z nieruchomością, której dotyczy usługa będąca przedmiotem postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi: 2.000,00 PLN słownie złotych: dwa tysiące 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach