Sąd Rejonowy w Wągrowcu ogłasza przetarg
- Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 672 681 800 , fax. 672 681 800
- Data zamieszczenia: 2019-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Wągrowcu
ul. Kościuszki 18
62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
tel. 672 681 800, fax. 672 681 800
REGON: 32416800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wagrowiec.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont więźby dachowej w zabytkowym budynku Sądu przy ul. Kościuszki 18 w Wągrowcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres przedmiotu Umowy Zakres przedmiotu zamówienia polega w szczególności na: a) wykonaniu wzmocnień słupów, belek nośnych konstrukcji dachu w miejscach występowania korozji biologicznej, oraz impregnacji bioochronnej i ognioochronnej drewnianej konstrukcji dachu b) zabezpieczeniu i podparciu konstrukcji dachu w celu zdemontowania dachówek, łat w koszu oraz blachy, a także krokwi koszowej, a następnie zamontowaniu nowej, zaimpregnowanej, c) wykonaniu nowego opierzenia z blachy typy tytan – cynk, d) montażu łat i ułożeniu ponownym dachówki, e) demontażu podłogi drewnianej nad stropem, desek i legarów stropowych w celu ich oczyszczenia i wykonania impregnacji bioochronnej i ognioochronnej wraz z możliwością wymiany elementów zużytych (ok.20%), f) renowacji lukarn: demontażu stolarki okiennej, demontażu pokrycia lukarn z dachówki ceramicznej karpiówki demontażu obróbek blacharskich, demontażu konstrukcji drewnianej lukarn, wykonaniu i montażu nowej konstrukcji drewnianej lukarn na wzór istniejących, ponownym montażu zdemontowanej stolarki okiennej, montażu nowych obróbek blacharskich z blachy tytan-cynk, uzupełnieniu dachówek ceramicznych karpiówek nad lukarną i na ścianach bocznych, g) wymianie wyłazów dachowych na nowe, h) impregnacji bioochronnej i ognioochronnej całej więźby dachowej 2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie roboty budowlane, wskazane w dokumentach, o których mowa w punkcie powyższym (punkt III.2 SIWZ), niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy dokumenty te przewidują różny zakres robót, uznaje się, że zakres robót, do wykonania, których zobowiązany jest Wykonawca wskazuje projekt budowlano - wykonawczy. 3. Roboty muszą być wykonane w zakresie umożliwiającym użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, a w szczególności z przepisami Prawa budowlanego oraz na warunkach ustalonych w SIWZ i załącznikach do niej. 4. Prowadzone prace remontowe nie mogą zakłócić normalnego funkcjonowania Sądu. W związku z powyższym wszelkie prace hałaśliwe i zakłócające normalne funkcjonalnie Sadu winny być wykonywane po godzinach urzędowania Sądu, tj. w dni robocze (w poniedziałki od 18:00 do 7:30 dnia następnego, od wtorku do piątku od 15:30 do 7:30 dnia następnego), w weekendy oraz w dni ustawowo wolne od pracy, a w innych terminach wyłącznie po uzyskaniu uprzedniej zgody Zamawiającego. Obostrzenia podczas wykonywania prac remontowych zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 9 do SIWZ – Wytycznych do Harmonogramu (zwanych dalej Wytycznymi). 5. Wszystkie prace prowadzone będą zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-terminowo-finansowym który zostanie opracowany przez Wykonawcę i przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji po podpisaniu umowy. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie realizacji przedmiotu Umowy. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy natomiast pozostałych osób związanych z realizacją przedmiotu Umowy, między innymi osób: kierujących budową oraz dostawców materiałów budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Walentynów, Gmina Raszków - etap - I
Dodano: 2024-04-21 - Wykonanie odwodnienia fosy Fortu IXa w Poznaniu
Dodano: 2024-04-19 - Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
Dodano: 2024-04-18 - Budowa drogi gminnej – ulicy Czołowskiej w Kórniku
Dodano: 2024-04-18 - Przebudowa istniejącej infrastruktury sportowej (bieżnia okólna, skocznia oraz rzutnia) przy szkole Podstawowej w Szczytnikach Duchownych – etap II
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3065P na odcinku Cienin Zaborny – Cienin Kościelny
Dodano: 2024-04-15 - Modernizacja przepompowni ścieków w miejscowości Brzostów
Dodano: 2024-04-12 - Rozbudowa wraz z modernizacją PSZOK w Witaszyczkach
Dodano: 2024-04-11 - Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej oraz wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej w obrębie ścian w budynku użyteczności publicznej w Róży Wielkiej
Dodano: 2024-04-11 - Termomodernizacja i remont elewacji budynku wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej PV dla budynku administracyjnego Przedsiębiorstwa Usługowego ZGM Sp. z o.o w Nowym Tomyślu
Dodano: 2024-04-11