Przetargi.pl
Remont więźby dachowej oraz pokrycia dachowego wraz ze wzmocnieniem stropu ostatniej kondygnacji budynku administracyjno-socjalnego przy Placu Staszica 3 dla Szkoły Policji w Pile.

Szkoła Policji w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 3522134 , fax. 067 3522322
  • Data zamieszczenia: 2013-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Policji w Pile
    Pl. Staszica 7 7
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 3522134, fax. 067 3522322
    REGON: 57029066300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.szkolapolicji.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła policji

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont więźby dachowej oraz pokrycia dachowego wraz ze wzmocnieniem stropu ostatniej kondygnacji budynku administracyjno-socjalnego przy Placu Staszica 3 dla Szkoły Policji w Pile.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont więźby dachowej oraz pokrycia dachowego wraz ze wzmocnieniem stropu ostatniej kondygnacji budynku administracyjno-socjalnego przy Placu Staszica 3 dla Szkoły Policji w Pile. Zakres robót obejmuje min. poniższe czynności: Wykonanie robót ogólnobudowlanych zgodnie z wielobranżowym projektem REMONT WIĘŹBY DACHOWEJ I POKRYCIA DACHU BUDYNKU NR 3 opracowanej przez jednostkę projektową Kilkoro Architekci 4.2013r.: Część A - Projekt zagospodarowania terenu, Część B - Projekt architektury, Część C - Projekt konstrukcyjny, Wykonanie dokumentacji projektowej wzmocnienia stropu ostatniej kondygnacji . Podstawą wykonania powyżej dokumentacji jest ekspertyza wykonana przez firmę projektowąKilkoro architekci z Poznania. Zakres prac projektowych powinien obejmować poniższe czynności: Wizję lokalną z oceną tymczasowych zabezpieczeń stropu. Koncepcję wzmocnienia stropu wszystkich jego elementów wraz ze wstępnym kosztorysem prac naprawczych co najmniej dwie metody wzmocnienia Opracowanie dokumentacji budowlanej oraz wykonawczej wzmocnienia stropu wszystkich jego elementów, niezbędnej w procesie zamówienia publicznego oraz procesie wykonania obiektu (mając na uwadze, iż materiały mające znaczący wpływ na cenę powinny być zaakceptowane przez Inwestora). Wykonanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich oraz szczegółowych specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Opracowanie szczegółowej technologii wykonania prac wzmacniających mając na uwadze funkcjonowanie obiektu oraz przepisy BHP Uzyskanie dodatkowych danych i warunków technicznych od gestorów sieci oraz postanowień i uzgodnień od innych podmiotów ewentualnych odstępstw od obowiązujących warunków technicznych, operatu środowiskowego, pozwolenia wodno prawnego, itp.) celem uzyskania decyzji pozwolenia na budowę w Wielkopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Poznaniu jeśli jest wymagane Uzgodnień projektu z rzeczoznawcami jeśli jest wymagane Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega sobie, iż metoda wzmocnienia stropu zostanie zaakceptowana po spotkaniu, na którym Wykonawca przedstawi Zamawiającemu, co najmniej dwa warianty wzmocnienia wraz ze wstępnymi kosztorysami. Metoda wzmocnienia stropu powinna w jak najmniejszym stopniu ingerować w pomieszczenia znajdujące się na I piętrze UWAGA Wszelkie prace projektowe lub czynności a także ich zakres, nie opisane powyżej a niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych uzgodnień oraz decyzji, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach przedmiotu zamówienia. Zastosowane rozwiązania projektowe powinny być wyważone ekonomicznie, gwarantujące bezawaryjną eksploatację obiektu. W trakcie prowadzenia prac projektowych zalecany jest bieżący kontakt z Zamawiającym Wszystkie pisma związane z uzgodnieniami postanowieniami pomiędzy Wykonawcą a podmiotami zewnętrznymi, dotyczące realizacji inwestycji, muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego (niezwłocznie po ich przedstawieniu) Projekt należy wykonać: w wersji papierowej: dokumentacja projektowa w 4 egzemplarze kosztorys, przedmiar w 2 egzemplarzach oraz STWiORB w 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej 1 płyta CD : dokumentacja projektowa oraz STWiORB w formacie PDF. lub doc. kosztorys, przedmiar rds oraz pdf rysunki dwg opakowanie CD z tworzywa sztucznego wraz z opisaną płytą Inne Oznaczenia plików katalogów powinno umożliwiać Zamawiającemu identyfikację bez potrzeby ich otwierania. Odbiór dokumentacji Zamawiający po przekazaniu od wykonawcy kompletnej dokumentacji projektowej w terminie 7 dni dokona komisyjnej oceny i odbioru. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego zastrzeżeń co do przekazanej dokumentacji Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie dokonać odpowiednich uzupełnień i poprawek w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zaleca Wykonawcy, przed wydrukowaniem dokumentacji, o przesłanie jej w formie elektronicznej do wstępnej analizy Termin realizacji tego zakresu zamówienia do 3 tygodni od dnia podpisania umowy. Wykonanie tymczasowego stemplowania stropu Podstawą wykonania prac jest ekspertyza wykonana przez firmę projektową Kilkoro architekci z Poznania. Zakres prac powinien obejmować poniższe czynności: Wizję lokalną Ustawienie stempli budowlanych przez trzy kondygnacje Zabezpieczenie miejsc ustawienia stempli w pomieszczeniach użytkowanych zgodnie z przepisami BHP, PPOŻ Rozebranie stempli po wykonaniu właściwego wzmocnienia stropu Prace naprawcze związane uszkodzeniami po stemplowaniu przywrócenie stanu pierwotnego Informacje dodatkowe: Stemplowanie musi być zgodne z wytycznymi zawartymi w ekspertyzie ustawienie przy samych podporach, po trzy stemple z każdej strony, w pierwszy rzędzie dwa w drugim jeden blisko siebie, nośność stempla 25kN W celu rozłożenia równomiernego obciążenia należy zastosować drewniane podwaliny min. gr. 14x14 cm, długość 2m Wszystkie stemple należy zabezpieczyć okładziną sugerowana płyta OSB + folia gruba do wysokość 2 m Szacowany czas użytkowania stempli: do wykonania właściwego wzmocnienia Zamawiający informuje, iż wszelkie prace przygotowawcze, zabezpieczające oraz naprawcze związane ze stemplowaniem powinny być doliczone do ceny oferty, Prace naprawcze muszą być wykonane w okresie nie dłuższym niż 7 dni roboczych licząc od daty demontażu ostatniego stempla. Dodatkowe zobowiązania Wykonawcy Czas realizacji stemplowania wraz z zabezpieczeniem tych miejsc 4 dni od podpisania umowy. Zabezpieczenie miejsc prowadzenia prac należy do Wykonawcy. Nadzór nad ustawieniem stempli należy powierzyć osobie posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń. Wykonanie robót ogólnobudowlanych związanych ze wzmocnieniem stropu ostatniej kondygnacji na podstawie opracowanej wcześniej dokumentacji budowlanej pkt. II 3 Opis przedmiotu zamówienia. Dodatkowe wymagania: Zgłoszenia oraz poniesienie wszelkich kosztów przez Wykonawcę wynikających z zajęcia pasa drogowego jeśli zajdzie taka konieczność; Przywrócenia porządku na terenach/pomieszczeniach używanych przez Wykonawcę do stanu pierwotnego; Zabezpieczenia obiektu przed negatywnymi wpływami warunków atmosferycznych w trakcie prowadzenia robót. Poniesienie kosztów wykonania przyłączy wewnętrznych energii elektrycznej, wody na potrzeby budowy z miejsc wskazanych przez Zamawiającego; Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza: dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, protokoły z badania materiałów i urządzeń, dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki z naniesionymi zmianami w trakcie realizacji zadania. Wykonawca zaopatrzy obiekt miejsce prowadzenia prac w oznaczenia i instrukcje wymagane obowiązującymi przepisami p.poż., sanitarne, bhp. Wykonawca zabezpieczy pomieszczenia na I piętrze w trakcie wykonywania wzmocnienia stropu) oraz doprowadzi je do stanu pierwotnego po zakończeniu właściwego wzmocnienia stropu szczegółowe sprzątanie. Jako stan pierwotny Zamawiający przyjmuje: mycie okien i drzwi, mycie i odkurzanie mebli oraz sprzętów będących na wyposażeniu pokojów, posprzątanie podłóg wraz z myciem na mokro. Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru bądź innej osobie wskazanej do kontaktu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych zero groszy. Wadium może być wnoszone w jednej z następujących form: pieniądzu; poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych z zastrzeżeniem, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.. Wadium wnoszone w postaci poręczenia lub gwarancji bankowej oraz gwarancji ubezpieczeniowej winno być wystawione na druku gwaranta i zawierać następujące elementy: nazwę Wykonawcy i jego siedzibę adres, nazwę Beneficjenta Zamawiającego, nazwę Gwaranta, określać wierzytelność, która ma być zabezpieczona gwarancją należy wyszczególnić, której lub, których części zamówienia dotyczy gwarancja wadialna, sformułowanie zobowiązania Gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze żądanie zapłaty, w przypadku, gdy Wykonawca: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych SIWZ, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Z chwilą zaistnienia przynajmniej jednego z wymienionych przypadków Zamawiający wystąpi do gwaranta z pisemnym żądaniem zapłacenia kwoty wadium. Żądanie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności (np. przesłania wezwania za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Beneficjenta) jak również od przedłożenia jakiejkolwiek dodatkowej dokumentacji. Jedynym dopuszczalnym żądaniem może być potwierdzenie, że osoba, która podpisała wezwanie do zapłaty w imieniu Beneficjenta upoważniona jest do jego reprezentowania. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, bez rozpatrywania. Informacje dodatkowe: Wadium musi być wniesione nie później niż w terminie składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nr rachunku: 72 1010 1469 0052 9413 9120 0000 z dopiskiem: Remont więźby dachowej oraz pokrycia dachowego wraz ze wzmocnieniem stropu ostatniej kondygnacji budynku administracyjno socjalnego przy Placu Staszica 3 Szkoły Policji w Pile - przetarg nieograniczony. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w następujący sposób: oryginał zdeponować w kasie Szkoły Policji w Pile, przed upływem terminu składania ofert, kasa jest czynna od poniedziałku do piątku w godz. 1000 - 1300. Zamawiający nie dopuszcza załączenia do oferty dokumentu stanowiącego wadium. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach i warunkach opisanych w art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę, a wniesionego w innej formie - w kasie Zamawiającego lub przesłane pocztą listem poleconym. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.szkolapolicji.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach