Przetargi.pl
Remont wielorodzinnego mieszkalnego budynku komunalnego, zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 10 w Gryfinie.

Gmina Gryfino ogłasza przetarg

  • Adres: 74100 Gryfino, ul. 1 Maja
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 162 011 , fax. 914 162 702
  • Data zamieszczenia: 2018-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gryfino
    ul. 1 Maja 16
    74100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 162 011, fax. 914 162 702
    REGON: 81168455100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gryfino.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wielorodzinnego mieszkalnego budynku komunalnego, zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 10 w Gryfinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, obejmujące remont wielorodzinnego mieszkalnego budynku komunalnego, zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 10 w Gryfinie, stanowiącego własność Gminy Gryfino. Przedmiotowy budynek położony jest na działce nr 161/3 obręb 5 m. Gryfino. Budynek mieszkalny jest dwukondygnacyjny z poddaszem nieużytkowym częściowo podpiwniczonym o powierzchni zabudowy: 198 m2 oraz kubaturze 2008 m3. W budynku znajdują się cztery mieszkania dwupokojowe (po dwa mieszkania na parterze i I piętrze). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) remont elewacji, w tym m.in. zbicie starych tynków o powierzchni 361,76 m2 i wykonanie nowych tynków cementowo-wapiennych, ocieplenie ścian budynku o powierzchni ok. 1450 m2, rynny dachowe z PCV o długości 32 m, 2) remont ganku i klatki schodowej, w tym m.in.: a) rozebranie podłoża z betonu żwirowego w piwnicy, ganku i korytarzu o objętości 4,35 m3 i ułożenie podkładów betonowych, b) wykonanie posadzek z płytek z kamieni sztucznych 40x40 cm o powierzchni 43,45 m2, c) zbicie starych tynków i wykonanie nowych tynków wewnętrznych zwykłych wraz z dwukrotnym malowaniem farbami emulsyjnymi suchych tynków o powierzchni 244,47 m2 i farbą olejną lub ftalową tynków wewnętrznych o powierzchni 1 m2, d) remont balkonów poprzez zerwanie posadzki cementowej o powierzchni 20,5 m2 i wykonanie nowych posadzek z płytek z kamieni sztucznych, płytki 30x30 cm układane metodą regularną, rozebranie istniejących balustrad z kształtowników stalowych w poziomie I kondygnacji o długości 1,85 m i wykonanie nowych balustrad balkonowych prostych z pochwytem stalowym ze stali nierdzewnej, malowanie (dwukrotne) farbami emulsyjnymi elewacji – tynki gładkie (sufity balkonów) o powierzchni 11,27 m2, e) naprawa drewnianych schodów dwubiegowych o 44 stopniach poprzez uzupełnienie ubytków spoczników, stopnic i biegów oraz balustrad schodowych drewnianych – poręcze z drewna liściastego o długości 20 m, f) wymianę stolarki okiennej z profili PCV (szklone szybami dwukomorowymi o współczynniku termoizolacyjności 0,6 dla szyb oraz 0,9 dla całych okien) w ganku i w klatce schodowej – 15 sztuk, g) wymianę drzwi zewnętrznych do budynku – 1 sztuka oraz drzwi balkonowych jednoramowych w piwnicy i strychu – 2 sztuki, h) docieplenie stropu nad piętrem poprzez zdjęcie warstwy gliny i położenie warstwy wełny mineralnej grubości 15 cm, ułożenie podłogi z płyt wiórowych i legarów o powierzchni 170,25 m2; 3) wymianę wlz i zestawu licznikowego w istniejącym budynku, w tym m.in. tablica główna i wlz-ty do istniejącego złącza kablowego, wlz do lokali komunalnych wraz z wykonaniem instalacji oświetlenia elektrycznego w piwnicy i zewnętrzne budynku; 4) wymianę pionów instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, w tym m.in. roboty demontażowe, instalacja wody zimnej z rur PP, montaż rurociągów z PCV, roboty ogólnobudowlane i porządkowe. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych określony został w dokumentacji projektowej (projekt budowlany i projekt wykonawczy), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zwanej dalej „STWiORB”) oraz pomocniczo w przedmiarach robót. 4. Należy wziąć pod uwagę, że prace będą prowadzone w zamieszkałym wielorodzinnym budynku oraz w lokalach komunalnych i realizację prac należy wykonywać w sposób niezakłócający i niezagrażający użytkownikom lokali. W celu uniknięcia zakłóceń w funkcjonowaniu budynku, Zamawiający wymaga, aby roboty uciążliwe generujące hałas i pył były prowadzone w terminach uzgodnionych z zarządcą obiektu, tj. Gryfińskim Towarzystwem Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. i najemcami. 5. W gestii Wykonawcy będzie leżał transport materiałów i rusztowań na miejsce remontu oraz wystąpienie z wnioskiem o zajęcie pasa drogowego do zarządcy drogi wraz z opłatami za zajęcie pasa drogowego. 6. Roboty należy prowadzić z zachowaniem wszelkich warunków ostrożności i bezpieczeństwa, aby nie spowodować zagrożenia dla bezpieczeństwa ludzi i mienia zgodnie z wytycznymi zawartymi w Informacji Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia na Budowie zawartymi w dokumentacji projektowej. 7. Przed przystąpieniem do robót w lokalach mieszkalnych należy uzgodnić termin ich rozpoczęcia z najemcami i powiadomić o tym terminie Zamawiającego, zarządcę nieruchomości – Gryfińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. oraz Inspektora Nadzoru. 8. Zakres ww. robót budowlanych realizowany jest w oparciu o niżej wymienione dokumenty: 1) „PROJEKT BUDOWLANY KATEGORIA OBIEKTU II. OBIEKT: Budynek mieszkalny wielorodzinny, obręb Gryfino 5, działka nr 161/3”, data opracowania grudzień 2017 r., autor opracowania mgr inż. Habib Hamdaoui; 2) „PROJEKT WYKONAWCZY Wymiana wlz i zestawu licznikowego w istniejącym budynku mieszkalnym wielorodzinnym; Gryfino, ul Armii Krajowej 10”, data opracowania listopad 2017 r., autor opracowania Ryszard Sznigir oraz przedmiary robót do przedmiotowego projektu; 3) Zgłoszenie zamiaru z dnia 5 grudnia 2017 r. [data wpływu do PINB 8 grudnia 2017 r.] przystąpienia do robót budowlanych przez Gminę Gryfino; 4) Decyzję znak AB.6743.4.194.2017.GK z dnia 27 grudnia 2017 r. Starosty Gryfińskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do robót budowlanych, obejmujących remont wielorodzinnego mieszkalnego budynku komunalnego, zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 10 w Gryfinie; 5) Decyzję Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Gryfinie, znak PINB.5162.4.9-2.2017.MO z dnia 23 czerwca 2017 r., dotycząca nieodpowiedniego stanu technicznego i nieestetycznego wyglądu budynku mieszkalnego (przedłużona POSTANOWIENIEM nr PINB.5162.4.9-8.2017.MO do dnia 30 czerwca 2018 r.); 6) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (część ogólnobudowlana i branża elektryczna) do ww. projektów technicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) odpowiednie pełnomocnictwa, tylko w sytuacjach określonych w SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej. Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach