Przetargi.pl
Remont wielofunkcyjnego boiska sportowego w Rusinowie

Urząd Gminy Rusinów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-411 Rusinów, ul. Żeromskiego 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-48 6727022 , fax. 0-48 6727023
  • Data zamieszczenia: 2013-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Rusinów
    ul. Żeromskiego 4 4
    26-411 Rusinów, woj. mazowieckie
    tel. 0-48 6727022, fax. 0-48 6727023
    REGON: 00054534300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rusinow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wielofunkcyjnego boiska sportowego w Rusinowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie następujących elementów boiska: 1. Nawierzchnia: - usunięcie starej zniszczonej nawierzchni poliuretanowej gr. 12mm ( mata kauczukowa gr. 10 mm + natrysk 2 mm) wraz z utylizacją i oczyszczeniem podbudowy betonowej, - zagruntowanie podbudowy betonowej impregnatem do betonu pod nawierzchnie poliuretanowe, np. EPOLIS GL penetrujący w ilości 0,25 kg/m2 i EPOLIS P-WSL 2 doszczelniający w ilości 0,40 kg/m2, - wykonanie nawierzchni poliuretanowej gr. 14,5 mm dwuwarstwowej (dolna warstwa elastyczna z czarnego granulatu gumowego połączona lepiszczem poliuretanowym wykonywana na placu budowy w technologii maszynowego bezspoinowego montażu gr. ok. 12,5 mm i warstwa użytkowa, natrysk poliuretanowy gr. 2 mm z granulatem EPDM ), kolor ceglany, - malowanie linii w kolorach uzgodnionych z Użytkownikiem. 2. Piłkochwyty: - demontaż starej zniszczonej siatki wraz z utylizacją, - montaż nowej siatki z PP oczko 45x45 mm, gr. splotu 5 mm na istniejących słupach stalowych wys. 4,0m. Wymagane parametry nawierzchni: - nawierzchnia musi spełniać wszystkie wymagania normy PN-EN 14877. Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni: - Badania na zgodność z normą PN-EN 14877, lub aprobata techniczna lub rekomendacja techniczna ITB lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnię sportową np. LABOSPORT; - Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jego producenta, - Atest PZH dla oferowanej nawierzchni, - Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) w jednej z form określonych w art. 45, ust. 6 Prawo Zamówień Publicznych do dnia 06. 05. 2013 r. do godz. 10:30. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Przysucha filia Rusinów: nr 56 9145 1053 3200 2378 2000 0017.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ugrusinow.nv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach