Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-105 Rzeszów, ul. Boya Żeleńskiego 19a
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8609490 , fax. 017 8609460
- Data zamieszczenia: 2009-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie
ul. Boya Żeleńskiego 19a 19a
35-105 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 8609490, fax. 017 8609460
REGON: 69058767000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont wiaty magazynowej na materiały do zimowego utrzymania dróg na bazie w Zawadzie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: Zakres robót określony w Rozdziale II Opis przedmiotu zamówienia (program funkcjonalno - użytkowy) specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454531008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 2 370,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp; 2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - min.: (a) min. 1 projektant z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, należący do OIIB, który będzie wykonywać zamówienie w zakresie projektowym niezbędnym do realizacji robót w ramach zgłoszenia; winien wykazać się min. 5-letnim doświadczeniem w projektowaniu (od momentu uzyskania uprawnień), tzn.: opracować min. 2 projekty różnych obiektów kubaturowych (przez prace projektowe należy rozumieć projekt budowy lub przebudowy obiektu). (b) wskaże do realizacji niniejszego zamówienia kierownika robót, legitymującego się doświadczeniem zawodowym min. 5 lat, posiadającego następujące kwalifikacje zawodowe: - uprawnienia wymagane przepisami prawa budowlanego upoważniające do kierowania robotami konstrukcyjno - budowlanymi - przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień budowlanych o specjalności konstrukcyjno - budowlanej. 3) posiadają potencjał sprzętowy - min.: -spawarka - 1 szt. -samochód dostawczy - 1 szt. -betoniarka - 1 szt. 4) posiadają doświadczenie w realizacji robót : Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat min. 2 podobnych robót budowlanych - uwierzytelnione dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie (referencje) - odrębnie w zakresie projektowym i wykonawczym. 5) udzielą gwarancji na wykonane roboty - min. 36 miesięcy. 6) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. II Dopuszcza się podwykonawstwo. III. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w następujący sposób: dokumenty i oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ); 2) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 2a) W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - załącznik Nr 1 do oferty; 4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 2 do oferty; 5) Wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do oferty, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla Projektanta i Sprawdzającego oraz Kierownika Budowy). 6) Wykaz sprzętu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia. 7) Dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat wg. formularza stanowiącego załącznik Nr 5 do oferty oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje). 8) Oświadczenie o okresie gwarancji - wypełnić na formularzu oferty. 9) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prace adaptacyjno - remontowe budynku głównego w Przemyślu przy ul. Kościuszki 2
Dodano: 2014-11-04 - Remont budynku nr 58 w kompleksie wojskowym przy ul. Mickiewicza 38 w Sandomierzu
Dodano: 2014-05-09 - Remont pomieszczeń w budynku 25/5922 WKU Mielec
Dodano: 2014-04-03 - Adaptacja piwnic pod kamienicami Rynek 4, 5, 6 w Jarosławiu na Podziemne Przejście Turystyczne w ramach projektu pn.: Jarosław - Użgorod: wspólna inicjatywa na rzecz podniesienia atrakcyjności turystycznej historycznych miast partnerskich
Dodano: 2013-09-25 - Przebudowa dachu na budynku Przychodni Specjalistycznej w Nisku, ul. Wolności 54
Dodano: 2013-07-16 - PRACE KONSERWATORSKIE CZASZY KOPUŁY SALONU OKRĄGŁEGO NA PIĘTRZE W PAŁACU DZIEDUSZYCKICH W ZARZECZU
Dodano: 2013-05-16 - Remont cmentarza Nr 38 z I wojny światowej w Kołaczycach
Dodano: 2012-09-10 - Remont dachu oraz izolacji pionowej ścian przyziemia w dworze w Hadlach Szklarskich.
Dodano: 2012-07-06 - REMONT SALI WENECKIEJ W PAŁACU DZIEDUSZYCKICH W ZARZECZU
Dodano: 2012-06-22 - Remont dachu oraz izolacji pionowej ścian przyziemia w dworze w Hadlach Szklarskich
Dodano: 2012-06-05