Przetargi.pl
Remont wiaty gospodarczej na placu Rejonu Dróg Wojewódzkich Zielona Góra, ul. Nowa 1, dz. nr 152

Zarząd Dróg Wojewódzkich Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-339 Zielona Góra, ul. Nowa 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3221700 , fax. 068 3221701
  • Data zamieszczenia: 2009-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
    ul. Nowa 1 1
    65-339 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3221700, fax. 068 3221701
    REGON: 00609282000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wiaty gospodarczej na placu Rejonu Dróg Wojewódzkich Zielona Góra, ul. Nowa 1, dz. nr 152
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres obejmuje: - roboty rozbiórkowe - rozebranie istniejącej instalacji deszczowej i elektrycznej - roboty ziemne - wykonanie nawierzchni wewnętrznej - stopy i ławy fundamentowe - wykonanie konstrukcji stalowej wiaty - ściany i dach hali, rynny - brama garażowa, drzwi i okna - oświetlenie wewnętrzne - wywóz i utylizacja gruzu i ziemi z wykopów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452232101
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 w następujący sposób: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj; a) wykażą wykonane roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające* swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. *przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia rozumieć się będzie wykonanie obiektu o podobnej konstrukcji stalowej o kubaturze nie mniejszej niż 400 m3 w ramach jednego kontraktu b/ dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wskażą: - kierownika budowy -posiadającego uprawnienia w specjalności konstrukcyjno- budowlanej zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 i art. 14 ust. 1 Prawa budowlanego oraz aktualne ubezpieczenie o.c. -przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązuje się do uaktualnienia ubezpieczenia OC- przynależność do Izby Inżynierów budownictwa dla kierownika budowy przez cały okres realizacji zamówienia c/ załączą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. b, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; a/ przedłożą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą, niż 200 000,00 zł W przypadku ofert składanych wspólnie, wszyscy partnerzy muszą spełniać warunek sytuacji ekonomiczno-finansowej tj. przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia o.c. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających ofertę celem uzyskania wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. udzielą 36 -miesięcznej gwarancji na wykonane roboty od daty odbioru ostatecznego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Celem potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem: a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający w danym terminie; 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. a, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1A) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości: 1B) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1C) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 1D)Pkt. C - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. 2.Dokumenty, o których mowa w ust .j.w. .1A,1C,1D, powinny być wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt.a powinien być wystawiony nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność dokumentów zgodnie z opisem j.w. 2) Celem potwierdzenia że wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a/ wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające* swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie; (zał. nr 2 SIWZ) *przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia rozumieć się będzie wykonanie obiektu o podobnej konstrukcji stalowej o kubaturze nie mniejszej niż 400 m3 w ramach jednego kontraktu b/ Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (zał. Nr 3 SIWZ) Wypełnić zał. WYKAZ PERSONELU z podaniem osoby: -odpowiedzialnej za realizację zamówienia - kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązuje się do uaktualnienia ubezpieczenia OC- przynależność do Izby Inżynierów budownictwa dla kierownika budowy przez cały okres realizacji zamówienia c/ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. b wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował d/ dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia dla kierownika budowy - ubezpieczenie o.c., przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa 3) Celem potwierdzenia że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a/ polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą, niż 200 000,00 zł. 4) Celem potwierdzenia, ze wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 1 SIWZ); Oferta oprócz w/w dokumentów ma zawierać: 5) Formularz oferty (Rozdział II SIWZ); Wypełnić druk Formularz oferty . Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. 6) Zobowiązanie do współpracy (zał. Nr 4 SIWZ) 7) Wykaz prac, które wykonawca powierzy podwykonawcom (zał. Nr 5 SIWZ) 8) Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV SIWZ);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach