Przetargi.pl
Remont wiatrołapu, podjazdu dla osób niepełnosprawnych, chodnika i tarasu oraz termomodernizacja budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Chojnie.

Gmina Chojna ogłasza przetarg

  • Adres: 74-500 Chojna, ul. Jagiellońska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4141485: 4141035 , fax. 914141117
  • Data zamieszczenia: 2020-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chojna
    ul. Jagiellońska 4
    74-500 Chojna, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4141485: 4141035, fax. 914141117
    REGON: 81168457400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.chojna.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wiatrołapu, podjazdu dla osób niepełnosprawnych, chodnika i tarasu oraz termomodernizacja budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Chojnie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje remont wiatrołapu, podjazdu dla osób niepełnosprawnych, chodnika i tarasu oraz termomodernizację budynku użyteczności publicznej, w którym funkcjonuje Środowiskowy Dom Samopomocy w Chojnie. 2. Dokumentacja projektowa przebudowy i remontu budynku obejmuje przebudowę wiatrołapu, tarasu wraz z budową schodów na taras oraz budowę pochylni dla osób niepełnosprawnych. W ramach planowanych prac budowlanych zaplanowano również wymianę istniejącego docieplenia z wełny mineralnej ścian poddasza oraz uzupełnienie ubytków izolacji termicznej w połaciach dachowych i wymianę grzejników (na poddaszu). Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie remontu ścian piwnic, wykonanie termoiniekcji i iniekcji ciśnieniowej, osuszenie ścian wraz z wykonaniem nowych warstw wykończeniowych. Ponadto konieczne jest wykonanie drenażu opaskowego. 3. Zakres prac obejmuje również roboty pomocnicze i towarzyszące oraz inne prace konieczne do wykonania, nieujęte w dokumentacji technicznej, a niezbędne do wykonania ze względu na warunki terenowe, sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej pn.: „Przebudowa z rozbudową ganku wejściowego, przebudowa tarasu i wybudowanie pochylni dla osób niepełnosprawnych przy budynku ŚDS w Chojnie oraz remont elementów tego budynku”, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót. 5. W trakcie realizacji zadania Wnioskodawca zobowiązuje się do umieszczenia obok tablicy informacyjnej, o której mowa w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.), tablicy: „Inwestycja realizowana przy udziale środków PFRON”. Po zrealizowaniu zadania Wnioskodawca zobowiązuje się do umieszczenia w widocznym miejscu trwałej tablicy informującej o dofinansowaniu realizacji zadania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga by oferta była zabezpieczona wadium w wysokości: 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie wyznaczonym jako składanie ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 2) BS Chojna 03 9370 0007 0000 0664 2000 0002 tytułem: „wadium – Remont wiatrołapu, podjazdu dla osób niepełnosprawnych, chodnika i tarasu budynku ŚDS w Chojnie”; 3) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 320). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty albo oryginał dokumentu wadialnego dołączyć do oferty (w oddzielnej kopercie). 8. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca, zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy zgodny z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ, 2) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z wpisu do właściwego rejestru. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach