Przetargi.pl
Remont wiaduktu w ciągu ul. Bolesława Krzywoustego nad al. Jana III Sobieskiego we Wrocławiu.

Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 53-633 Wrocław, ul. Długa 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3559076 , fax. 0-71 3734906, 3550866
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
    ul. Długa 49 49
    53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3559076, fax. 0-71 3734906, 3550866
    REGON: 00015014200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wiaduktu w ciągu ul. Bolesława Krzywoustego nad al. Jana III Sobieskiego we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje: budowę dróg objazdowych na czas wyłączenia obiektu z eksploatacji; rozbiórkę istniejącego wiaduktu i wzniesienie nowego; przebudowę obustronnych ulic dojazdowych do wiaduktu. 2. Zakres robót: rozbiórka istniejącej konstrukcji wiaduktu, roboty konstrukcyjne - mostowe, roboty drogowe, roboty kanalizacyjne - odwodnieniowe, oświetlenie na wiadukcie, przebudowa sieci elektroenergetycznych, przebudowa sieci telekomunikacyjnych, zieleń, organizacja ruchu docelowego, organizacja ruchu zastępczego, próbne obciążenie wiaduktu wraz z opracowaniem dokumentacji, organizacja, utrzymanie i likwidacja zaplecza budowy z zasileniem w energię elektryczną i wodę wraz z opracowaniem dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211216
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 100 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. będą posiadali środki finansowe na realizację zamówienia w wysokości minimum 1.000.000,00 PLN. 3. Zrealizowali jako generalny wykonawca, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie obejmujące łącznie: - budowę lub przebudowę ulicy (przebiegającej w granicach administracyjnych miasta) klasy co najmniej Z o nawierzchni bitumicznej, - budowę lub przebudowę sieci uzbrojenia podziemnego (minimum 2 branże spośród następujących branż: kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej lub ogólnospławnej, sieci wodociągowej, sieci elektroenergetycznych, oświetlenia ulicznego, sieci telekomunikacyjnych). 4. Zrealizowali (wykonawca robót mostowych) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie obejmujące budowę lub przebudowę obiektu mostowego o konstrukcji żelbetowej, na obciążenie co najmniej klasy B. 5. Dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami mostowymi lub robotami konstrukcyjno - budowlanymi lub robotami w zakresie dróg. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie. W przypadku, gdy wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, muszą spełnić: warunek 1 - wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną; warunek 2 - dowolny wykonawca lub wykonawcy składający ofertę wspólną łącznie; warunek 3 ÷ 5 - dowolny wykonawca składający ofertę wspólną. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego właściwego oddziału; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 1.000.000,00 PLN wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli bank nie wskaże w dokumencie nazwy przedmiotowego zamówienia, to wykonawca powinien złożyć do oferty oświadczenie (na dokumencie wydanym przez bank lub oddzielnie), w którym potwierdzi wysokość posiadanych środków na realizację przedmiotowego zamówienia. 8. Wykaz zrealizowanych w ramach generalnego wykonawstwa, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień obejmujących budowę lub przebudowę ulicy (przebiegającej w granicach administracyjnych miasta) klasy co najmniej Z o nawierzchni bitumicznej wraz z budową lub przebudową sieci uzbrojenia podziemnego (minimum 2 branże spośród następujących branż: sieci wodociągowej, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej lub ogólnospławnej, sieci elektroenergetycznych, oświetlenia ulicznego, sieci telekomunikacyjnych) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zadania te zostały wykonane należycie. 9. Wykaz zrealizowanych przez wykonawcę robót mostowych, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień obejmujących budowę lub przebudowę obiektu mostowego o konstrukcji żelbetowej, na obciążenia co najmniej klasy B wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 10. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami mostowymi lub robotami konstrukcyjno - budowlanymi lub robotami w zakresie dróg oraz aktualny na dzień składania ofert dokument przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika budowy. 11. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował (w przypadku, gdy kierownik budowy będzie udostępniony przez inny podmiot niż wykonawca/wykonawcy składający ofertę).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wzp.zdium.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach