Przetargi.pl
Remont wiaduktu drogowego nad linią kolejową nr 173 w km 9+660

GMINA LYSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 44-295 Lyski, ul. Dworcowa 1 A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (32) 4300051
  • Data zamieszczenia: 2023-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA LYSKI
    ul. Dworcowa 1 A
    44-295 Lyski, woj. śląskie
    tel. (32) 4300051
    REGON: 276258776
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lyski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wiaduktu drogowego nad linią kolejową nr 173 w km 9+660
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont wiaduktu drogowego nad linią kolejową nr 173 w km 9+660.Zakres prac:1) Zatwierdzenie regulaminu wyłączenia sieci i zamknięć torowych przez PKP2) Zamknięcia torowe wg opracowanego harmonogramu prac uzgodnionego z Inwestorem i PKP3) Opłata za wyłączanie napięcia dla PKP4) Opłata za udostępnienie terenu PKP PLK wg opracowanego planu organizacji budowy uzgodnionego z Inwestorem i PKP5) Oczyszczenie i napraw pow. betonowych – 527,6 m26) Oczyszczenie i naprawa ław podłożyskowych – 48 m27) Oczyszczenie i zabezpieczenie pow. stalowych – 73,9 m2 + 132,5 m28) Rozbiórka pow. betonowych – 93,6 m29) Zespolenie warstwy spadkowej – 93,6 m210) Zbrojenie warstwy spadkowej – 1081 kg11) Warstwa spadkowa z bet. C25/30 W8 – 6,6 m312) Izolacja – 93,6 m2 + 62,1 m213) Demontaż starych balustrad – 490 kg14) Montaż dylatacji wodoszczelnej mostowej – 20,8 m15) Wymiana nawierzchni tłuczniowej – 38,0 m216) Montaż zapór betonowych 2 kpl17) Wykonanie tablicy informacyjnej zgodnie z wytycznymi Rządowego Funduszu Polski Ład.Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111213-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 12.12.2023 r. do godz. 10:00.3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego Gminy w Mikołowskim Banku Spółdzielczym nr 84 8455 0000 2001 0031 8059 0004 z podaniem tytułu wpłaty: nr postępowania ZP.271.16.2023.DR. Z treści przelewu winno wynikać, że wpłata dotyczy wadium, jakiego dotyczy zamówienie.6. O wpłaceniu wadium w formie pieniężnej w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.8. Z treści gwarancji i poręczeń musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i wykonalne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu, w okolicznościach, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp,9. Gwarancje i poręczenia muszą podlegać prawu polskiemu. Wszystkie spory dotyczące gwarancji i poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez polskie sądy powszechne. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia w języku innym niż język polski, dokument gwarancji lub poręczenia należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.10. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium do terminu składania ofert na zasadach określonych w SWZ lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, zostanie odrzucona.11. Zamawiający zatrzymuje wadium na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.12. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z zapisami art. 98 ustawy Pzp.13. Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ustawy Pzp, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał należycie remont wiaduktu drogowego nad torami kolejowymi - minimum 1 obiekt.b) wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które zgodnie z przepisami prawa będą mogły w sposób prawidłowy wykonać przedmiot zamówienia, tj.:• Kierownikiem budowy - Zamawiający wymaga, aby osoba wskazana na to stanowisko posiadała min. 3 letnie doświadczenie licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej: kolejowej i mostowej.Zdolność techniczna lub zawodowa dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniana łącznie dla wszystkich podmiotów, przy czym warunek określony w lit. a) musi spełniać samodzielnie co najmniej jeden z tych podmiotów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną