Przetargi.pl
REMONT WĘZŁÓW SANITARNYCH W BUDYNKACH NR 1, 2, 10, 24 W KOMPLEKSIE 2972 W M. LESZNO

31 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 61-325 Poznań, Ul. Silniki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 548 500 , fax. 261 548 555
  • Data zamieszczenia: 2019-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
    Ul. Silniki 1
    61-325 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 261 548 500, fax. 261 548 555
    REGON: 63243177100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: JEDNOSTKA WOJSKOWA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT WĘZŁÓW SANITARNYCH W BUDYNKACH NR 1, 2, 10, 24 W KOMPLEKSIE 2972 W M. LESZNO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont węzłów sanitarnych w budynkach nr 1, 2, 10, 24 w kompleksie 2972 w m. Leszno 64-100, ul. Racławicka 1 – zgodnie z Przedmiarem - zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót zawartą w załączniku nr 6 do SIWZ oraz z nakładami zawartymi w kosztorysie ślepym – załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Stan istniejący Budynki nr 1, 2, 10. Budynki trzykondygnacyjne podpiwniczone o ścianach murowanych, stropy ceramiczne, dach o konstrukcji drewnianej pokryty dachówką ceramiczną. Budynek nr 24. Budynek jednokondygnacyjny o ścianach murowanych, stropodach betonowy pokryty papą. Obiekty są użytkowane, dlatego należy właściwie zabezpieczyć i wygrodzić część, w której będą wykonywane roboty budowlane. 4. Zakres robót W zakresie robót budowlanych: - rozbiórka ścianek działowych z cegły, - rozbiórka okładzin ścian i posadzek z płytek ceramicznych i gresowych, - ułożenie płytek gresowych na posadzkach wraz z przygotowaniem podłoża, - ułożenie płytek ceramicznych na ścianach wraz z przygotowaniem podłoża, - malowanie stolarki drzwiowej, - montaż sufitów podwieszanych z płyt z włókien mineralnych, - odbicie uszkodzonych tynków wraz z ich uzupełnieniem, - rozebranie sufitu podwieszanego wraz ze stelażem, - wykonanie izolacji ścian i posadzek z folii w płynie, - montaż wyposażenia łazienek (opis jak w kosztorysie) W zakresie robót elektrycznych: - montaż przewodów instalacji oświetlenia i gniazd, - montaż opraw oświetleniowych oraz osprzętu elektrycznego, - wykonanie pomiarów elektrycznych wraz z dostarczeniem protokołów, W zakresie robót sanitarnych: - demontaż zaworów i grzejników - montaż nowych zaworów odcinających i grzejnikowych, - montaż grzejników aluminiowych, - wymiana wewnętrznej instalacji wod.-kan., - wymiana armatury sanitarnej, - wykonanie próby szczelności nowych instalacji wraz z dostarczeniem protokołów. Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w szczególności następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - 1 osoba wykonująca roboty budowlane, - 1 osoba wykonująca roboty instalacyjne – sanitarne, - 1 osoba wykonująca roboty elektryczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – według załącznika nr 1 do SIWZ oraz b) wypełniony i podpisany kosztorys uproszczony wykonany według załącznika nr 7 do SIWZ (kosztorys ślepy). 2. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert: a) oświadczenia Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust.1 uPzp w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu – wg zał. nr 2 do SIWZ oraz przesłanek wykluczenia z postępowania wg zał. nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach