Przetargi.pl
REMONT WĘZŁÓW SANITARNYCH NA PARTERZE i PIĘTRZE BUDYNKU NR 24 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W MRZEŻYNIE

21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie ogłasza przetarg

  • Adres: 78301 Świdwin, ul. Połczyńska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 533 509 , fax. 261 533 509
  • Data zamieszczenia: 2017-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
    ul. Połczyńska 32
    78301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 533 509, fax. 261 533 509
    REGON: 33102935500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT WĘZŁÓW SANITARNYCH NA PARTERZE i PIĘTRZE BUDYNKU NR 24 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W MRZEŻYNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu wykonanie remontu węzłów sanitarnych na parterze i I piętrze budynku nr 24 w kompleksie wojskowym w Mrzeżynie. Celem remontu jest doprowadzenie sanitariatów do stanu technicznego spełniającego warunki sanitarne i użytkowe. 2. Zakres robót obejmuje w szczególności:-roboty budowlane, -roboty sanitarne, -roboty elektryczne,-roboty malarskie,-wywóz i utylizacja odpadów z rozbiórki,-roboty towarzyszące i prace tymczasowe. 3. Szczegółowy opis, zakres przedmiotu zamówienia i kolejność wykonywania prac, w tym roboty towarzyszące i prace tymczasowe określają załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty, które stanowią jej integralną część: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB)– zał. 8 do SIWZ; Przedmiar robót– zał. nr 9 do SIWZ; oraz Rysunki. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają dokumenty pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4.Wszystkie standardy jakościowe, związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały opisane w dokumencie pn. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – stanowiącą zał.8 do SIWZ; 5.Wykonawca winien uwzględnić w ofercie cenowej środki pozyskane ze sprzedaży odpadów w tym również i złomu stalowego – ofertę cenową należy pomniejszyć o wartość uzyskana ze sprzedaży odpadów i złomu. 6.Terenem robót budowlanych jest budynek nr 24 wraz z terenem przyległym obejmującym teren przy budynku. Obiekt usytuowany jest na terenie zamkniętym w kompleksie wojskowym przy ul. Wojska Polskiego nr 1 w Mrzeżynie. 7.Inwestor przekaże protokolarnie teren budowy Wykonawcy w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy 8.Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych wyniku realizacji niniejszego zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.) 9.Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy, nie może być krótszy niż 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez wad i usterek przez Strony, zgodnie z kartą gwarancyjną dołączoną do protokołu odbioru robót 10. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub jego Podwykonawcę (o ile występuje) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502 z późn. zm.) osoby bezpośrednio wykonujące roboty budowlane w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, szczegółowo określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, z wyjątkiem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.), tj. kierownika budowy, kierownika robót). 11. Zamawiający zaprasza Wykonawców do wzięcia udziału w zebraniu wykonawców (podstawa: art. 38 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych)w terminie określonym w SIWZ. Przedmiotem zebrania będzie przeprowadzenie wizji lokalnej budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000,00 zł. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (do upływu terminu składania ofert) lub nie zabezpieczenie oferty ustawową formą wadium spowoduje, iż oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. 3.Wadium można wnieść w formie:pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego NBP Odział w Szczecinie 60101015990194221391201000 odpowiednio z dopiskiem: Wadium – ZP/08/2017. 5.O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Wykonawca dołącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. 7.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, Zamawiający wyklucza w treści gwarancji wprowadzenie jakiejkolwiek klauzuli identyfikacyjnej, tj. wymogu poświadczenia podpisów złożonych na wezwaniu do zapłaty kwoty gwarancji notarialnie lub za pośrednictwem banku lub po potwierdzeniu przez bank prowadzący rachunek Zamawiającego, że podpisy złożone na żądaniu do zapłaty zostały złożone przez osoby uprawnione do reprezentowania Zamawiającego. 8.Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach