Przetargi.pl
Remont węzła cieplnego w budynku Klubu DGW.

Stołeczny Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261846770 , fax. +48261846704
  • Data zamieszczenia: 2018-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
    Al. Jerozolimskie 97
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261846770, fax. +48261846704
    REGON: 013058050
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szi.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont węzła cieplnego w budynku Klubu DGW.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Charakterystyka robót stanowiących przedmiot zamówienia: Zakres robót obejmuje: • Demontaż starych urządzeń węzła cieplnego trzy funkcyjnego • Demontaż instalacji elektrycznej, • Wykonanie instalacji elektrycznej, • Montaż urządzeń nowego węzła, • Wykonanie prób ciśnieniowych, • Uruchomienie i przekazanie węzła do eksploatacji; Przedmiot zamówienia wykonać zgodnie z przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz warunkami gwarancji. 3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1) Zapewnienie kierownika budowy, 2) Szkolenie pracowników, 3) Przeprowadzenie niezbędnych prób sprawdzających prawidłowe funkcjonowanie instalacji, urządzeń, itp. wraz z udokumentowaniem ich wyników, 4) Przeprowadzenie utylizacji odpadów, 5) Wykonanie wszystkich prac/czynności towarzyszących koniecznych do prawidłowego zrealizowania umowy, a nieprzewidzianych w projektach w tym demontaż i ponowny montaż na elewacjach Pałacu biskupiego i Katedry polowej instalacji systemu monitoringu, elektrycznej (oświetlenia) oraz akustycznej, 6) Wykonanie dokumentacji powykonawczej, 7) Zapewnienie 12 miesięcznego serwisu gwarancyjnego i konserwacji po dokonaniu odbioru końcowego i przekazaniu do eksploatacji przedmiotu zamówienia, 8) Opracowanie wykazu środków trwałych, 9) Wykonawca zobowiązany jest do: a) Uregulowania należności za zużytą energię elektryczną na podstawie odrębnej umowy, zawartej z Zamawiającym ora zza pozostałe media na podstawie umowy zawartej z Jednostką wojskową; b) Wystąpienie w celu zawarcia umów, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 11 lit. a) nie później niż w terminie do 30 dni od daty wprowadzenia na budowę; c) Zamontowania na własny koszt podliczników na podstawie których nastąpi rozliczenie mediów, a w przypadku braku takiej możliwości, spisania z Jednostką Wojskową notatki określającej szacunkowa ilość poszczególnych mediów. Wykonawca sporządzi inwentaryzację powykonawczą na podstawie rzeczywistych pomiarów wykonanych po zakończeniu prac budowlanych w oparciu o Polskę Normę – PN-ISO 9836:1997, która obejmować będzie prawidłową powierzchnię: ogólną, użytkową, usługową i podatkową. 4.Zamawiający zaleca oferentowi, w związku ze specyfiką budynku oraz etapem realizacji inwestycji, przed złożeniem oferty dokonanie oględzin przedmiotu zamówienia, przeprowadzenia wizji lokalnej – celem zdobycia wszelkich niezbędnych informacji służących jej przygotowaniu. Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 141 Termin wizji lokalnej: 12.02.2018 r. godz. 10:00 Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej w innym terminie niż ten wskazany powyżej. Wykonawca do dnia 09.02.2018 r. poinformuje Zamawiającego faksem na nr 261 846 704 lub email szi@ron.mil.pl o zamiarze uczestniczenia w wizji lokalnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium wysokości – 8 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda aby Wykonawca posiadał: a) Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach