Gimnazjum nr 9 w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-020 Lublin, ul. Lipowa 25
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5340154 , fax. 081 5340154
- Data zamieszczenia: 2009-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum nr 9 w Lublinie
ul. Lipowa 25 25
20-020 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5340154, fax. 081 5340154
REGON: 43103029500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim9lublin.internetdsl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont węzła cieplnego oraz instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Gimnazjum nr 9 w Lublinie przy ulicy Lipowej 25 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont węzła cieplnego oraz instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Gimnazjum nr 9 w Lublinie przy ulicy Lipowej 25 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ww. ustawy, 2) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, 3) dysponują lub będą dysponować osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia, 4) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem (remont/budowa węzła cieplnego wraz z remontem/budową instalacji c.o.) i wartością (500 000 zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków zostanie przeprowadzona w oparciu o następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału określonych przepisem art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ww. ustawy (wg wzoru - zał. nr 1 do formularza ofertowego), b) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert)*, c) uprawnienia w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych osoby proponowanej na kierownika robót (wraz z zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do samorządu zawodowego i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej), d) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby uprawnionej do kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia (jeśli dotyczy), e) wykaz wykonanych 3 robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (remont/budowa węzła cieplnego wraz z remontem/budową instalacji c.o.) i wartością (500 000 zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty (dzień, miesiąc, rok) i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te wykonane zostały należycie (3 referencje). Każdy z Wykonawców wchodzących w skład podmiotu składającego wspólną ofertę powinien spełniać warunki uczestnictwa w niniejszym postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1) i 4) ww. ustawy - Prawo zamówień publicznych. W celu ich potwierdzenia każdy z nich jest zobowiązany do przedłożenia wymaganych w pkt a-b dokumentów. Wymagania w zakresie potencjału kadrowego, technicznego i finansowego określone w art. 22 ust. 1 pkt 2) i 3) ww. ustawy mogą spełniać tylko niektórzy z Wykonawców wchodzących w skład podmiotu składającego wspólną ofertę, byleby sumarycznie w odniesieniu do wszystkich były spełnione. W związku z powyższym, dokumenty określone w pkt c-e może przedłożyć jeden lub niektórzy z oferentów lub wszyscy oferenci wchodzący w skład podmiotu składającego wspólną ofertę. * Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt b składa dokument lub dokumenty potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się przedmiotowych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim9lublin.internetdsl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dokończenie budowy budynku biurowo-usługowego, ul. Rynek 12 w Urzędowie
Dodano: 2015-11-25 - Roboty naprawczo-konserwacyjne przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych do budynków nr 8, 9, 10 i 11 (magazyny) w kompleksie wojskowym w Jawidzu
Dodano: 2015-08-13 - Remont zaplecza kuchennego w budynku internatu
Dodano: 2015-06-15 - Wykonanie instalacji solarnych w budynkach prywatnych i budynkach użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Miasta Lubartów, w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2015-06-11 - Budowa kanalizacji deszczowej w ul.Środkowej i ul.Kilińskiego w Świdniku
Dodano: 2014-09-18 - Przebudowa budynku gospodarczo- technicznego na budynek oddziału V w Celejowie - instalacja c.o, gazowa wewnętrzna, wentylacja, kotłownia
Dodano: 2014-09-02 - Wykonanie robót budowlanych branży sanitarnej niezbędnych do realizacji zadania Instalacja pilotowa do badań procesów otrzymywania katalizatorów współstrąconych wraz z rozruchem mechanicznym i technologicznym.
Dodano: 2014-08-27 - Wykonanie robót budowlanych branży sanitarnej niezbędnych do realizacji zadania Instalacja pilotowa do badań procesów otrzymywania katalizatorów współstrąconych wraz z rozruchem mechanicznym i technologicznym.
Dodano: 2014-08-06 - ZP/RB/10/2014
Dodano: 2014-08-05 - Rozbudowa systemu oczyszczania i odprowadzania wód deszczowych w Gminie Miejskiej Świdnik - budowa odcinka kolektora wód deszczowych w rejonie os.Brzeziny od istn komory 23 do studni 28
Dodano: 2014-05-26