Przetargi.pl
Remont wewnętrzny w budynku Bursy Szkolnej w Ostrowi Mazowieckiej

Powiat Ostrowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 07300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 645 71 00 , fax. 29 645 71 01
  • Data zamieszczenia: 2017-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostrowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
    ul. 3 Maja 68
    07300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 29 645 71 00, fax. 29 645 71 01
    REGON: 55066880600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wewnętrzny w budynku Bursy Szkolnej w Ostrowi Mazowieckiej
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont wewnętrzny w budynku Bursy Szkolnej w Ostrowi Mazowieckiej. 2.Prace wykonywane będą w Bursie Szkolnej w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. Rubinkowskiego. Budynek bursy jest obiektem wybudowanym w latach 80 XX w. w technologii wielkiej płyty – pięciokondygnacyjnym. Prace polegają na wymianie rur kanalizacyjnych w 7 pionach, aby wykonać te prace należy zdemontować istniejące zabudowy z płyt GK i OSB, za ekranami których znajdują się przewody instalacji wod-kan. Po dokonaniu wymiany rur ponownie należy wykonać zabudowę z GK na stelażu metalowym. Wykonywanie wyżej wymienionych robót pociąga za sobą dokonanie odnowienia wszystkich pomieszczeń na trasie wymiany rur – polegających na malowaniu, ułożeniu gresu na podłogach, glazury na ścianach łazienek, tynku mozaikowego na ścianach przedpokoju jako lamperii, wymianie wyposażenia łazienek, wymianie drzwi łazienkowych. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: dokumentacji projektowej, STWiOR oraz przedmiarze robót. 4.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w wymiarze jednego etatu przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: pracownik fizyczny zajmujący się wykończaniem wnętrz - trzy osoby. 5.W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 4 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1)żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; 2)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. 6.Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. W zakresie zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, których łączna wartość nie przekroczy 300 000,00 zł netto. Zastosowanie będzie miał wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach