Przetargi.pl
Remont wewnętrznej instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej w Łowcach ETAP II.

Gmina Chłopice ogłasza przetarg

  • Adres: 37-561 Chłopice, Chłopice
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 624 00 00, , fax. 16 622 24 60
  • Data zamieszczenia: 2019-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chłopice
    Chłopice -
    37-561 Chłopice, woj. podkarpackie
    tel. 16 624 00 00, , fax. 16 622 24 60
    REGON: 65090050700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chlopice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wewnętrznej instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej w Łowcach ETAP II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku szkoły Podstawowej w Łowcach - piętro budynku. Zakres robót obejmuje m.in.: demontaż tablicy rozdzielczej, obudowy, przewodów kabelkowych i izolowanych, puszek i odgałęźników instalacyjnych, gniazd instalacyjnych wtykowych, gniazda nieuszczelnionego podtynkowego lub natynkowego, opraw świetlówkowych z kloszem. Wykonanie kompletnej instalacji wewnętrznej oświetlenia ogólnego, awaryjnego, ewakuacyjnego, gniazd wtykowych, montaż opraw oświetleniowych, wykonanie instalacji: nagłośnienia, telefonicznej, logicznej. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: Przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 2 SIWZ. (Załączony przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ Wykonawca winien wycenić i dołączyć do oferty) oraz dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 17 czerwca 2019r. do godz. 11.30. Wykonawca jest obowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.gwarancjach bankowych; 4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, albo w poręczeniach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 Ustawy, należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu najpóźniej w dniu ostatecznego terminu składania ofert, tj. 17.06.2019r. do godz. 11.30. Do oferty powinna być dołączona kopia gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczenia. Wadium wnoszone w pieniądzu lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 64 9091 0009 2001 0000 0172 0003 BS – Chłopice z dopiskiem „Wadium" i znak sprawy: RG.721.8.SPŁ.2019 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium powinno znaleźć się na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu ostatecznego terminu składania ofert, tj. 17.06.2019r. do godz. 11.30. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu powinno zawierać bezwzględne i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru załączonego do SIWZ - zał. nr 1 oraz kosztorys ofertowy – sporządzony na podstawie załączonych przedmiarów robót, stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. które Wykonawca winien wycenić. Pełnomocnictwo lub dokument/y z których będzie wynikać uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania wymaganych dokumentów. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca (Wykonawcy) zamierzają powierzyć podwykonawcom. Wykonawca/y jest obowiązany wskazać na formularzu ofertowym część zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, w takim przypadku wypełnia pkt 9 formularza ofertowego. W przeciwnym wypadku uznaje się, że oferent samodzielnie wykona zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach