Przetargi.pl
Remont wewnątrz zabytkowego Zespołu Synagogalnego we Włodawie wraz z wielobranżową wymianą instalacji, aranżacją wnętrz oraz zagospodarowaniem terenów przyległych

Muzeum - Zespół Synagogalny we Włodawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, Czerwonego Krzyża
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 572 21 78 , fax. 82 572 21 78
  • Data zamieszczenia: 2019-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum - Zespół Synagogalny we Włodawie
    Czerwonego Krzyża 7
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 82 572 21 78, fax. 82 572 21 78
    REGON: 90067200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumwlodawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wewnątrz zabytkowego Zespołu Synagogalnego we Włodawie wraz z wielobranżową wymianą instalacji, aranżacją wnętrz oraz zagospodarowaniem terenów przyległych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej (projekt budowlany, projekty wykonawcze branżowe obejmujące: instalacje i urządzenia cieplne, wentylacyjne, wodociągowe, kanalizacyjne oraz instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne wraz z siecią teleinformatyczną i zagospodarowaniem terenów przyległych, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski) wraz z aranżacją wnętrz oraz pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego w toku wykonywanych na podstawie dokumentacji robót budowlanych robót budowlanych. 1) Dokumentacja projektowo – kosztorysowa i aranżacja wnętrz – (co najmniej 2 koncepcje) powinna być przygotowana oddzielnie dla każdego z budynków Zespołu Synagogalnego we Włodawie, tj. Wielkiej Synagogi, Małej Synagogi i Domu Podkahalnego, a także elementów zewnętrznych. Zabytkowy Zespół Synagogalny we Włodawie został wpisany do rejestru zabytków Województwa Lubelskiego pod nr A/169. 2) Zamawiający dysponuje inwentaryzacją architektoniczną dla budynków zabytkowego Zespołu Synagogalnego we Włodawie oraz dokumentacją fotograficzną. Dokumenty te stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. 3) Dokumentacja musi uwzględniać zapewnienie dostępności przestrzeni publicznej dla wszystkich użytkowników. 4) W projektach wykonawczych branżowych należy umieścić informację odnośnie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. 5) Projekty muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1935) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj.: Dz. U. z 2013 r. poz. 1129). 6) Każdy egzemplarz projektu we wszystkich branżach powinien być trwale oprawiony. 7) Kosztorys inwestorski należy wykonać po 1 egzemplarzu w wersji papierowej i po 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej. W wersji elektronicznej w formie pozwalającej na edycję i sprawdzenie. Wersja elektroniczna powinna być zapisana na nośniku elektronicznym (płyta CD, DVD) preferowany jest zapis w formacie z rozszerzeniem „doc” . Kosztorys inwestorski (dla każdej branży) musi być wykonany, zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389). 8) Kosztorys oraz przedmiar robót powinien obejmować pełen zakres robót niezbędny do realizacji zamówienia. Każdy egzemplarz kosztorysu inwestorskiego powinien być trwale oprawiony wraz z przedmiarem robót dla potrzeb sporządzenia kosztorysu inwestorskiego. 9) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych wykonaną zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj.: Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), w 4 egz. oraz w wersji elektronicznej, wersja elektroniczna powinna być zapisana na nośniku elektronicznym (płyta CD, DVD), (zapis w formacie z rozszerzeniem „doc”). 10) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania własnym kosztem i staraniem wszelkich niezbędnych dla prawidłowej realizacji zamówienia - materiałów i uzgodnień do wykonania poszczególnych projektów z jednostkami zewnętrznymi oraz materiałów wyjściowych. 11) Dokumentacja projektowo-kosztorysowa nie może zawierać żadnych materiałów reklamowych producentów materiałów budowlanych itp. oraz żadnych innych reklam. 12) Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej powinno być zgodne z przepisami art. 29- 31 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), tj. proponowane materiały i urządzenia powinny być opisane za pomocą parametrów technicznych i jakościowych, tzn. bez podawania nazw, patentów lub pochodzenia. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia to wykonawca (projektant) zobowiązany będzie do podania co najmniej dwóch producentów tych materiałów lub urządzeń oraz określenia minimalnych wymagań dotyczących równoważności. Ponadto wykonawca (projektant) w toku odbioru dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia będzie zobligowany do złożenia stosownych oświadczeń stanowiących załączniki do wzoru umowy – zał.5 do SIWZ. 13) W przypadku wystąpienia wad ukrytych w dokumentacji, których nie ujawniono w czasie jej odbioru, Wykonawca zobowiązany będzie nieodpłatnie do naniesienia poprawek i uzupełnień w terminie 7 dni od daty zawiadomienia. 14) Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego wniesienia zmian w dokumentacji niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę wymaganych przez organy wydające decyzję. 15) Zakres nadzoru autorskiego sprawowanego w toku wykonywanych robót budowlanych określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5a do SIWZ. Przy czym zamawiający zastrzega, że usługa nadzoru autorskiego będzie realizowana jedynie w przypadku uzyskania dofinansowania ze środków zewnętrznych i realizacji robót budowlanych. 2.2. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 6 - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy załącznik nr 5 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. Ponadto: a) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ. b) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzoru stanowiącego odpowiednio Załącznik nr 2 do SIWZ, c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); d) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach