Przetargi.pl
Remont wentylacji szkolnego basenu kąpielowego oraz sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Legionowie przy ul. Królowej Jadwigi 11 (działka nr 311, obręb 65)

Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo ogłasza przetarg

  • Adres: 05-120 Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego 41
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 774 20 31 w. 4064 , fax. 022 784 49 81
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo
    ul. marsz. J. Piłsudskiego 41 41
    05-120 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 022 774 20 31 w. 4064, fax. 022 784 49 81
    REGON: 00052483200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legionowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wentylacji szkolnego basenu kąpielowego oraz sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Legionowie przy ul. Królowej Jadwigi 11 (działka nr 311, obręb 65)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont wentylacji szkolnego basenu kąpielowego oraz sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Legionowie przy ul. Królowej Jadwigi 11 (działka nr 311, obręb 65). Przedmiot zamówienia należy zrealizować dwuetapowo: I etap obejmuje remont wentylacji sali gimnastycznej w zakresie: remontu systemu nawiewu i wywiewu powietrza w układzie wentylacji sali gimnastycznej wraz z zastosowaniem centrali nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła, remontu systemu nawiewu i wywiewu powietrza w szatniach i natryskach przy sali gimnastycznej wraz z zastosowaniem centrali nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła, remontu instalacji ciepła technologicznego w obszarze wentylatorni, remontu instalacji wodno-kanalizacyjnej w obszarze wentylatorni, remontu instalacji elektrycznej w obszarze wentylatorni. Realizacja I etapu - 12 tygodni od podpisania umowy. Remont będzie realizowany przy działającej szkole - w związku z tym należy tak uwzględnić organizację budowy i prowadzenia prac remontowych, aby umożliwić prowadzenie zajęć szkolnych. II etap obejmuje remont wentylacji szkolnego basenu kąpielowego w zakresie: remontu systemu nawiewu i wywiewu powietrza w układzie wentylacji mechanicznej hali basenu wraz z zastosowaniem centrali nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła, remontu systemu nawiewu i wywiewu powietrza w układzie wentylacji mechanicznej szatni i natrysków przy hali basenu wraz z zastosowaniem centrali nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła, remontu instalacji centralnego ogrzewania w obszarze hali basenu, remontu instalacji ciepła technologicznego w obszarze wentylatorni, remontu instalacji wodno-kanalizacyjnej w obszarze wentylatorni, remontu instalacji elektrycznej w obszarze wentylatorni. Realizacja II etapu przewidziana na okres od 1 czerwca do 30 sierpnia 2010 r. Remont będzie realizowany przy nieczynnej hali basenu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w kwocie: 18.000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności lub jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; oraz warunki szczegółowe:1.1 Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 3 roboty polegające na budowie, rozbudowie lub remoncie wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła w obiektach uzyteczności publicznej - w tym co najmniej w dwóch obiektach użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej co najmniej 1.000m? każdy;1.2. Dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych uprawniające do kierowania robotami budowlanymi i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;1.3. Dysponują lub będą dysponować kierownikiem robót, który posiada uprawnienia instalacyjne w zakresie instalacji oraz urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;1.4.Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie przeprowadzona przez komisję przetargową na podstawie wymaganych dokumentów, o których mowa w § 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert];2)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1;3)wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem daty i miejsca wykonania (w tym powierzchnia budynków użyteczności publicznej w m2) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik Nr 5);4)wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, uprawnionych do kierowania robotami budowlanymi wraz z kserokopiami uprawnień do wykonywania przez nich czynności oraz kserokopiami dokumentów stwierdzających przynależność do izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa (załącznik Nr 6);5)pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legionowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach