Przetargi.pl
Remont wentylacji nawiewnej w hali widowiskowo – sportowej Torwar I w Centralnym Ośrodku Sportu w Warszawie przy ul. Łazienkowskiej 6a

Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-449 Warszawa, ul. Łazienkowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 621 10 07 , fax. 22 628 91 79
  • Data zamieszczenia: 2020-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie
    ul. Łazienkowska
    00-449 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 621 10 07, fax. 22 628 91 79
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.cos.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: IGB - sport

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wentylacji nawiewnej w hali widowiskowo – sportowej Torwar I w Centralnym Ośrodku Sportu w Warszawie przy ul. Łazienkowskiej 6a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont wentylacji nawiewnej w hali widowiskowo – sportowej Torwar I w Centralnym Ośrodku Sportu w Warszawie przy ul. Łazienkowskiej 6a. Prace będą prowadzone na zewnętrznych częściach hali i w strefie wejścia hali TORWAR I w Warszawie przy ul. Łazienkowskiej 6a. 2. Charakterystyka obiektu. Budynek hali widowiskowo-sportowej „Torwar” składa się z hali widowiskowo-sportowej, hali małej oraz kuluarów. Obiekt jest zlokalizowany przy ulicy Łazienkowskiej 6a, 00-449 Warszawa. Wszystkie z tych pomieszczeń wyposażone są w instalację wentylacji mechanicznej z instalacją oddymiającą. 3. Ogólny opis przedmiotu zamówienia. Istniejąca instalacja wentylacyjna na hali widowiskowo-sportowej składa się z 12 central nawiewno – wywiewnych, każda z central nawiewa powietrze w ilości 22500 m3/h. Nawiew zorganizowano przy pomocy 160 dysz nawiewnych firmy IMP – Klima, zlokalizowanych nad widownią po dwóch stronach hali, oraz przez 64 kratki nawiewne firmy RDJ Klima usytuowane na kanałach Spiro prowadzonych wzdłuż elementów konstrukcji dachu. Wentylacja działa wyłącznie w trakcie imprez w okresach zimowych nawiewając powietrze ogrzane, a w okresach letnich schłodzone. Ze względu na to, że obiekt jest użytkowany zarówno roboty demontażowe, jak i montażowe należy przeprowadzać etapami. Przed rozpoczęciem robót należy przeprowadzić dezynfekcję istniejącej instalacji. Należy przeprowadzać demontaż oraz montaż kolejno dla kanałów wentylacyjnych nawiewnych podłączonych do każdej z central. Należy rozpocząć kolejny etap robót – demontaż przewodów podłączonych do kolejnej centrali, jedynie po zakończeniu etapu poprzedniego – podłączeniu nowych przewodów do poprzedniej centrali. 3.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: 3.1.1. Czyszczenie oraz dezynfekcję instalacji wentylacyjnej. Etapy: • Zabezpieczenie siedzisk (mebli), znajdujących się pod dyszami nawiewnymi, • Ocena stanu zanieczyszczenia instalacji wentylacyjnej za pomocą specjalistycznego, mobilnego robota, • Odizolowanie kanałów podlegających procesowi czyszczenia, • Czyszczenie kanałów wentylacyjnych metodą mechaniczną poprzez ich szczotkowanie oraz odsysanie zanieczyszczeń, • Dezynfekcja chemiczna instalacji środkami dopuszczonymi do obrotu przez Ministra Zdrowia z możliwością stosowania w instalacjach klimatyzacyjnych. Dezynfekcje przeprowadzić za pomocą robotów lub dysz, spryskujących wewnętrzne ścianki kanałów środkiem dezynfekującym, • Wykonanie inspekcji kanałów po czyszczeniu, • Wykonanie badań mikrobiologicznych. 3.1.2. Roboty demontażowe. • W ramach robót związanych z demontażem kanałów wentylacyjnych należy uwzględnić: • Demontaż izolacji kanałów nawiewnych, • Demontaż kanałów nawiewnych głównych typu Spiro oraz kształtek wentylacyjnych od kanałów doprowadzających powietrze do nawiewników, do kanałów z blachy stalowej ocynkowanej, • Demontaż podwieszeń, • Wyniesienie zdemontowanych kanałów na miejsce składowania wyznaczone przez Zarządcę obiektu. 3.1.3. Roboty montażowe. • W ramach robót związanych z montażem nowych kanałów wentylacyjnych należy uwzględnić: • Zakup i dostawa kanałów, kształtek oraz izolacji, • Montaż kanałów nawiewnych głównych typu Spiro oraz kształtek wentylacyjnych od kanałów z blachy stalowej ocynkowanej do kanałów doprowadzających powietrze do nawiewników. Kanały należy montować do konstrukcji dachu na systemowych podwieszeniach. • Izolacja kanałów wentylacyjnych wełną mineralną grubości 40 mm osłoniętą płaszczem z folii aluminiowej, 3.1.4. Roboty towarzyszące: • Demontaż 3 rzędów krzesełek w celu postawienia rusztowania, a po zakończeniu robót budowlano-montażowych ponowne ich zamontowanie, • Rozebranie elementów stropów akustycznych, • Przy demontażu paneli akustycznych należy zdemontować i zabezpieczyć rastry oświetleniowe jednocześnie zabezpieczyć przewody elektryczne zasilające rastry oświetleniowe, do wykorzystania przy ponownym montaż rastrów oświetleniowych, • Demontaż sufitu podwieszonego i obudowy kanałów wentylacji nawiewnej w budynku hali TORWAR I, • Montaż sufitu podwieszonego ze sztywnych płyt samonośnych wykonanych ze skalnej wełny mineralnej, o wysokim współczynniku pochłaniania dźwięku i obudowy kanałów wentylacji nawiewnej • Malowanie farbami poliwinylowymi powierzchni wewnętrznych - tynków gładkich, • Wywóz i utylizacja elementów pochodzących z rozbiórki. Wykonawca zobowiązany jest także do: • Wykonania dokumentacji powykonawczej, • Dostarczenia Zamawiającemu protokołu z pomiarów szczelności i wydajności wykonanej instalacji wentylacyjnej oraz protokołu z pomiarów instalacji elektrycznej. 4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - Załącznik nr 1 do SIWZ, Przedmiarze robót stanowiącym Załączniku nr 2 do SIWZ oraz Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA – przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym, który może służyć jedynie do oszacowania rozmiarów zadania. Dla szczegółowej wyceny oferty należy zapoznać się z całością dokumentacji. i odbyć wizję lokalną. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie nakłady na wykonanie przedmiotowych robót budowalnych, z uwzględnieniem lokalnych warunków wykonania robót oraz niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1) pieniądzu na konto bankowe wskazane w ust. 4, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy COAR w: Banku Gospodarstwa Krajowego, o nr rachunku: 62 1130 1017 0020 1470 8620 0015. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku COS. 5. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM – nr zamówienia NZ/P/11/20120 lub inny sposób umożliwiający identyfikację postępowania, którego dotyczy dokument wadium wniesiony w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie COS. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. Spory pomiędzy COS a wystawcą gwarancji/ poręczenia wynikające z udzielonej gwarancji/poręczenia rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby COS.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Wykonawca w ofercie zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1) Formularz oferty, 2) Oświadczenie, o którym mowa w rozdz. IX podr. I ust. 1 SIWZ, 3) Pełnomocnictwo lub inny dokument (oryginał lun kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza), z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 4) Pełnomocnictwa w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność, 5) Zobowiązanie, o którym mowa w rozdz. VIII ust. I pkt 1 ppkt 3 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach