Przetargi.pl
Remont w zabytkowych budynkach Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego przy ul. Krakowskie Przedmieście 15/17 w Warszawie

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-071 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4210100 , fax. 22 8288773
  • Data zamieszczenia: 2017-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
    ul. Krakowskie Przedmieście 15/17
    00-071 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4210100, fax. 22 8288773
    REGON: 00027406800010
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont w zabytkowych budynkach Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego przy ul. Krakowskie Przedmieście 15/17 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu w zabytkowych budynkach Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego przy ul. Krakowskie Przedmieście 15/17 w Warszawie. Remont obejmuje swoim zakresem - remont sanitariatów – remont tarasu i kolumnady wejścia głównego budynku Ministerstwa przy ul. Krakowskie Przedmieście 15 – remont dachu i pokrycia dachowego bezpośrednio związanego z montażem płotków przeciwśniegowych i masztów flagowych na dachu budynku Ministerstwa przy ul. Krakowskie Przemieście 15 oraz remont holu – wymiany drzwi wejściowych, malowania ścian holu, montażu kurtyny powietrznej oraz naprawy parkietu w pomieszczeniu ochrony. Z uwagi, że prace remontowe w budynkach Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego i ich otoczeniu prowadzone będą przy nie przerwanej statutowej działalności MKiDN, Zamawiający wymaga przestrzegania, zastosowania i wykonania poniższych informacji. Przedmiotowe prace Remontu w zabytkowych budynkach Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego przy ul. Krakowskie Przedmieście 15/17 w Warszawie podzielono na nw. podgrupy robót, które podlegają oddzielnemu zaplanowaniu i ujęciu w Harmonogramie Rzeczowym Prac, oddzielnemu wykonaniu i oddzielnemu częściowemu odbiorowi, a w następstwie tego oddzielnemu częściowemu fakturowaniu. Podgrupy robót: 1. Remont sanitariatów P 00.1, P 0.1, P 1.1 (Pałac – Krakowskie Przedmieście 15) 2. Remont sanitariatów P 0.2, P 0.3, P 1.2 (Pałac – Krakowskie Przedmieście 15) 3. Remont sanitariatów P 0.4, P 0.5, P 1.3 (Pałac – Krakowskie Przedmieście 15) 4. Remont sanitariatów L 0.1, L 1.1, L 2.1 (Kamienica Lanciego – Krakowskie Przedmieście 17) 5. Remont tarasu i kolumnady wejścia głównego budynku MKiDN (Pałac – Krakowskie Przedmieście 15) 6. Remont dachu i pokrycia dachowego, bezpośrednio związanego z montażem płotków przeciwśniegowych i masztów flagowych na dachu budynku MKiDN (Pałac – Krakowskie Przedmieście 15) 7. Remont, wymiana drzwi wejściowych, malowanie ścian holu, montaż kurtyny powietrznej, naprawa parkietu w pomieszczeniach ochrony (Pałac – Krakowskie Przedmieście 15) Informacja do uwzględnienia w Harmonogramie Rzeczowym Prac: - nie mogą być prowadzone jednocześnie prace podgrup 1, 2, 3, 4; - nie mogą być prowadzone jednocześnie prace podgrupy 2 i 5,7; - nie mogą być prowadzone jednocześnie prace podgrupy 3 i 5,7; - prace podgrupy 5 i 7 powinny być realizowane razem; - prace podgrupy 5 mogą być rozpoczęte po zakończeniu prac remontowych małego dziedzińca; - prace podgrupy 6 prowadzone z rusztowania lub wysięgnika będą podlegały uzgodnieniom z Zamawiającym podczas wykonywaniu na dziedzińcu przy Pałacu i w ogrodzie pałacowym; - prace podgrupy 6 prowadzone przy zewnętrznych elewacjach budynku Pałacu od ul. Krakowskie Przedmieście oraz od ul. Ossolińskich wymagają wystąpienia Wykonawcy do właściwych zarządców dróg o uzyskanie pozwolenia na dzierżawę ich terenu w związku z koniecznością wykonania tych robót. Koszty zajęcia pasa ruchu pokrywa Wykonawca. Przed podpisaniem Umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić sporządzone przez siebie kosztorysy opracowane na podstawie dokumentacji technicznej, oddzielnie dla każdej wymienionej w Rozdziale 2 SIWZ Podgrupy robót. Suma wartości wskazanych w opracowanych kosztorysach musi być równa wartości wskazanej jako cena oferty w Formularzu ofertowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dołączone do SIWZ: dokumentacja projektowa (plany, rysunki, projekty), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – Załącznik Nr 8 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. Skutki finansowe ewentualnych ukrytych błędów (wad) w dokumentacji projektowej ciążą na Wykonawcy zamówienia. Musi on przewidzieć na zasadzie ryzyka wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Minimalny, wymagany przez Zamawiającego termin gwarancji na wykonane roboty budowlane to 4 lata od daty protokolarnego bezusterkowego odbioru robót, będących przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych, równoważnych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych, niż określone w dokumentacji. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zastosowaniem innych rozwiązań niż przyjął Zamawiający. Wskazane z podaniem nazwy, symbolu i producenta materiały stanowią przykład materiałów jakie mogą być użyte przez wykonawców w ramach robót. Znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole wyrobów zostały w dokumentacji podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Wykonawca nie jest zobowiązany do zastosowania tych konkretnych, podanych w dokumentacji projektowo-kosztorysowej wyrobów i może stosować inne, jednakże pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji pod względem: - gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj i liczba elementów składowych); - charakteru użytkowego (tożsamość funkcji); - charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość tworzywa); - parametrów technicznych (np. wytrzymałość, trwałość, konstrukcja, fundamentowanie, itp.); - parametrów bezpieczeństwa użytkowania (bezurazowość, nietoksyczność, itp.) - wygląd (struktura, faktura, barwa). Wszystkie wyroby zastosowane przez wykonawcę powinny posiadać niezbędne, wymagane przez prawo budowlane aprobaty techniczne i świadectwa zgodne z Polska Normą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 35.000 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu przyjmuje się moment uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:  pieniądzu  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto bankowe Zamawiającego przelewem na nr rachunku bankowego 33 1010 1010 0010 4913 9120 0000 z dopiskiem: Remont w zabytkowych budynkach Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego przy ul. Krakowskie Przedmieście 15/17 w Warszawie, wraz z aneksem, Nr sprawy 14/BDG/PN/2017. Poręczenie lub gwarancja stanowiące formę zabezpieczenia wadium powinno zawierać stwierdzenie, że nieodwołalnie, na pierwsze żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty z tytułu przepadku wadium w sytuacjach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, następuje jego bezwarunkowa wypłata (bez jakichkolwiek zastrzeżeń poręczyciela/gwaranta w treści dokumentu w stosunku do Zamawiającego) do wysokości sumy gwarancyjnej. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy składać w oryginale wraz z ofertą. W przypadku wpłat na konto za dotrzymanie terminu uważa się moment uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, oferta wykonawcy zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. Zwrot wadium odbywał się będzie na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach