Przetargi.pl
"Remont w obiekcie zabytkowym Muzeum Ziemi Kłodzkiej w Kłodzku w ramach projektu pn. Centra dawnych rzemiosł na szlaku Via Fabrilis - uruchomienie Centrum Dawnego Szklarstwa w Kłodzku”.

Gmina Miejska Kłodzko ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074/8654600, , fax. 748 674 062
  • Data zamieszczenia: 2019-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kłodzko
    pl. Bolesława Chrobrego 1
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074/8654600, , fax. 748 674 062
    REGON: 52605000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.klodzko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Remont w obiekcie zabytkowym Muzeum Ziemi Kłodzkiej w Kłodzku w ramach projektu pn. Centra dawnych rzemiosł na szlaku Via Fabrilis - uruchomienie Centrum Dawnego Szklarstwa w Kłodzku”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Remont w obiekcie zabytkowym Muzeum Ziemi Kłodzkiej w Kłodzku zgodnie z Załącznikiem nr 9 do niniejszej SIWZ. Zamówienie obejmuje: 1. Remont elewacji budynku (za wyjątkiem galerii na dziedzińcu) z wymianą stolarki okiennej i części stolarki drzwiowej, 2. Na parterze – remont hallu wejściowego oraz sali wystawienniczej poświęconej pamięci Arnosta z Pardubic z zejściem do piwnic, 3. Remont sal wystawienniczych i reprezentacyjnych I piętra – za wyjątkiem pomieszczeń opisanych na rysunku, 4. Remont klatki schodowej, 5. Wymiana grzejników z gałązkami oraz pionami c.o. w remontowanych pomieszczeniach, 6. Wymianę hydrantów w remontowanych pomieszczeniach, 7. Wymianę instalacji elektrycznej w remontowanych pomieszczeniach. 8. Wypełnienie wszelkich obowiązków wynikających z decyzji nr 1196/2018 z dnia 10.09.2018 roku na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, w szczególności: wykonania badań konserwatorskich i stratygraficznych, uzgodnienia stolarki, kolorystyki oraz wszelkich innych wymaganych prac z konserwatorem zabytków, Szczegółowe parametry oraz wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. W miejscu, gdzie przedmiot zamówienia nie jest opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia Zamawiający zastrzega, że każdorazowo dopuszcza wszelkie rozwiązania równoważne z opisanymi. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, zobowiązany będzie wykazać i udowodnić Zamawiającemu, że oferowane przez niego materiały i/lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek zabezpieczenia terenu/obszaru (w tym pomieszczeń) wykonywania prac spoczywa na Wykonawcy. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do wykonania rozruchu i pierwszego uruchomienia instalacji oraz przeprowadzenia niezbędnych pomiarów i odbiorów przed przekazaniem instalacji do użytkowania w szczególności takich jak próby szczelności instalacji ciśnieniowych, pomiary odbiorcze instalacji elektrycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45410000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości 50 000 zł/ brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100 groszy); 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust 6 ustawy PZP. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego GBS w Strzelinie /o Kłodzko - 28 9588 0004 7100 1010 2000 0050, z adnotacją „Wadium – Remont w obiekcie zabytkowym Muzeum Ziemi Kłodzkiej w Kłodzku w ramach projektu”. 3. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, musi je wpłacić odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 4. Wadium wniesione w innych przewidzianych ustawą formach Wykonawca składa wraz z ofertą. Termin wniesienia wadium w innych formach niż w pieniądzu upływa wraz z terminem składania ofert. 5. Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium przez Zamawiającego określa art. 46 ustawy PZP. 6. Oferta, która nie będzie prawidłowo zabezpieczona wniesionym wadium zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne wymagane dokumenty: 1) Wypełnione i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną załączniki. 2) Oświadczenie o zastrzeżeniu informacji niejawnych, jeżeli wykonawca zastrzegł, że nie mogą być udostępniane- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6. 3) Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (należy złożyć wraz z ofertą)-wzór w siwz, załącznik nr 7. 4) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru należy przedłożyć pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 5) Oświadczenia, które ma złożyć każdy Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia /przekazania informacji o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp/ na stronie internetowej wykazu złożonych ofert: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.um.bip.klodzko.pl w zakładce Przetargi/zamówienia publiczne/zamówienia publiczne powyżej 30.000 euro 2019 r. wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach