Przetargi.pl
Remont w internacie garnizonowym w Orzyszu przy ul. Wojska Polskiego 17A

Agencja Mienia Wojskowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-911 Warszawa, ul. Nowowiejska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (89)5363100 , fax. (89)5363180
  • Data zamieszczenia: 2018-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego
    ul. Nowowiejska 26 A
    00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (89)5363100, fax. (89)5363180
    REGON: 011263946
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont w internacie garnizonowym w Orzyszu przy ul. Wojska Polskiego 17A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Roboty polegające na wykonaniu robót remontowych w budynku internatu – budowlanych, sanitarnych i elektrycznych – w Orzyszu przy ul. Wojska Polskiego 17A, zgodnie z SIWZ, opisem przedmiotu zamówienia, założeniami do kosztorysowania i przedmiarami robót. 2. Zakres robót obejmuje: - wykonanie robót budowlanych remontowych wewnętrznych (budowlane, sanitarne, elektryczne) – demontaż istniejących drzwi, PCV na korytarzach, montaż drzwi p.poż. EI60 na korytarzach internatu, wymiana podłóg w pokojach internatowych, prace malarskie w pokojach, remont sufitów po robotach elektrycznych na korytarzach, remont elewacji zewnętrznej, wymiana urządzeń i armatury sanitarnej, roboty elektryczne – wymiana oświetlenia na korytarzach, centrali oddymiającej, inne prace wg opisu przedmiotu zamówienia, założeń do kosztorysowania i przedmiarów robót; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w załącznikach do SIWZ, tj. w: 1) opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 7); 2) założeniach wyjściowych do kosztorysowania (Załącznik nr 9); 3) przedmiarach robót (Załącznik nr 11); 4) wzorze umowy (Załącznik nr 8). 4. Roboty wykonywane będą w czynnym obiekcie i muszą być prowadzone w sposób najmniej uciążliwy dla osób przebywających w budynku, przy korzystaniu z ogólnodostępnych ciągów komunikacyjnych w budynku. Wykonawca odpowiada za bieżące utrzymanie czystości i usunięcie ewentualnych szkód spowodowanych przez pracowników. Wykonawca w ramach wykonywanych robót remontowych w pokojach i innych pomieszczeniach obiektu będzie dokonywał wyniesienia i wniesienia wyposażenia i innych przedmiotów (szafy, szafki, krzesła, biurka itp.). Całość prac wykonywana będzie wg ściśle ustalonego z Zamawiającym harmonogramem robót z podziałem na etapy poszczególnych prac. 5. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7: roboty remontowe i renowacyjne; 45.23.24.60-4: roboty sanitarne; 45.30.00.00-0 – roboty instalacyjne w budynkach; 45.31.00.00-3: roboty instalacyjne elektryczne; 45.44.21.80-2: powtórne malowanie; 45.31.51.00-9 – instalacyjne roboty elektryczne; 45.40.00.00-1 - roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych; 45.45.00.00-6 – roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji (zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.amw.com.pl), o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg załącznika nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach