Przetargi.pl
Remont w Domu Studenta nr 1 SGH „Sabinki” w Warszawie przy al. Niepodległości 147: Zadanie nr 1 - Remont wybranych pomieszczeń natrysków damskich i męskich na III; IV i V piętrze od strony ul. Narbutta oraz na I i IV piętrze od strony al. Niepodległości. Zadanie nr 2 - Remont 10 pomieszczeń kuchni wraz z wymianą wyciągu i nawiewu.

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 02-554 Warszawa, Aleja Niepodległości
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 648 608 , fax. 225 648 608
  • Data zamieszczenia: 2019-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
    Aleja Niepodległości 162
    02-554 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 648 608, fax. 225 648 608
    REGON: 15020000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgh.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: publiczna uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont w Domu Studenta nr 1 SGH „Sabinki” w Warszawie przy al. Niepodległości 147: Zadanie nr 1 - Remont wybranych pomieszczeń natrysków damskich i męskich na III; IV i V piętrze od strony ul. Narbutta oraz na I i IV piętrze od strony al. Niepodległości. Zadanie nr 2 - Remont 10 pomieszczeń kuchni wraz z wymianą wyciągu i nawiewu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont w Domu Studenta nr 1 SGH „Sabinki” w Warszawie przy al. Niepodległości 147: Zadanie nr 1 - Remont wybranych pomieszczeń natrysków damskich i męskich na III; IV i V piętrze od strony ul. Narbutta oraz na I i IV piętrze od strony al. Niepodległości. Zadanie nr 2 - Remont 10 pomieszczeń kuchni wraz z wymianą wyciągu i nawiewu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: dla zadania 1: 4 000 zł (cztery tysiące złotych), dla zadania 2: 5 000 zł (pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.W przypadku Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia obowiązują następujące zasady składania dokumentów: a)każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi wraz z ofertą złożyć oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (formularz Nr 2 do SIWZ); oświadczenie dotyczące spełniania warunku udziału w postępowaniu (formularz Nr 3 do SIWZ) może być złożone przez pełnomocnika lub przez każdego wykonawcę z osobna w zakresie, w jakim spełnia on warunki udziału w postępowaniu; b)każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione w ust. 2 oraz ust. 3 pkt. 1 Części IV SIWZ. 3.Oświadczenia wymienione w Części IV ust. 1 niniejszej SIWZ; 4.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika wraz z dokumentem potwierdzającym prawidłowość umocowania; 5.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) wraz z dokumentem potwierdzającym prawidłowość umocowania – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 6.Szczegółowy kosztorys (dla każdego zadania oddzielnie), który określi ryczałtową cenę ofertową zakresu przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i dla zadania nr 2, w formie papierowej i w formie elektronicznej, podpisany jak oferta. Kosztorys powinien być sporządzony na podstawie SIWZ i załączników do SIWZ , przy czym udostępniony przedmiar jest dokumentem pomocniczym, nie jest jedyną podstawą do wyceny ofert. Kosztorys jest dokumentem pomocniczym również w przypadku konieczności wyceny zrealizowanych robót np. w przypadku konieczności ich przerwania. 7.Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich (lub inne odpowiednie dokumenty) do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inne odpowiednie dokumenty, wraz z informacją o tych podmiotach zawartą w oświadczeniach, o których mowa w Części IV ust. 1 SIWZ, jeżeli dotyczy. 8.Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach