Przetargi.pl
REMONT, W CELU DOSTOSOWANIA DO PRZEPISÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ, BUDYNKU BIUROWO-USŁUGOWEGO PRZY ULICY ZGODA 11 W WARSZAWIE

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-464 Warszawa, ul. Szwoleżerów
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 3366126 , fax. 22 3366192
  • Data zamieszczenia: 2020-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
    ul. Szwoleżerów 5
    00-464 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 3366126, fax. 22 3366192
    REGON: 01254763400000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT, W CELU DOSTOSOWANIA DO PRZEPISÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ, BUDYNKU BIUROWO-USŁUGOWEGO PRZY ULICY ZGODA 11 W WARSZAWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Zakres rzeczowy robót obejmuje kompletne i kompleksowe wykonanie remontu, w celu dostosowania do przepisów ochrony przeciwpożarowej budynku biurowo-usługowego przy ulicy Zgoda 11 w Warszawie, na działce nr ew. 34 z obrębu 5-03-10 w Dzielnicy Śródmieście 1.realizacja przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem przedstawionym w projekcie budowlano-wykonawczym, wiedzą techniczną, decyzjami organów administracji, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi oraz wymogami SIWZ i umowy oraz wymaganiami Państwowej Straży Pożarnej; 2.organizacja ruchu w czasie prowadzenia robót wraz ze sporządzeniem i uzgodnieniem projektu organizacji ruchu, 3.sporządzenie szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego na podstawie harmonogramu dyrektywnego; 4.sporządzenie projektów warsztatowych oraz prowadzenie koordynacji międzybranżowej dokumentacji wraz z uzgodnieniami z projektantem oraz nadzorem inwestorskim Zamawiającego wszelkich detali, szczegółów i innych rozwiązań technicznych niepokazanych w przekazanej dokumentacji a niezbędnych do pełnego, prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; 5.wykonanie, rozmieszczenie oraz konserwacja tablic informacyjnych budowy (przez cały okres realizacji robót), 6.prowadzenie dokumentacji budowy zgodnie z przepisami prawa budowlanego, 7.zajęcie i zagospodarowanie terenu związanego z potrzebami budowy, zorganizowania zaplecza budowy łącznie z zabezpieczeniem we własnym zakresie przez Wykonawcę dostaw wody, energii elektrycznej oraz łączności telefonicznej na terenie budowy stosownie do potrzeb własnych, 8.ponoszenie kosztów zużycia wody i energii elektrycznej w okresie od przekazania placu budowy do odbioru robót przez Zamawiającego, 9.zawarcie umów ubezpieczenia zgodnie z wymogami umowy; 10.oznakowanie terenu budowy zgodnie z wymogami i zabezpieczenie go zgodnie z przepisami BHP i ppoż. oraz pokrycie kosztów wszystkich robót i czynności związanych z wdrożeniem zaleceń z tym związanych; 11.zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej wraz inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą; 12.wykonanie niezbędnych prób eksploatacyjnych urządzeń i instalacji; 13.wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i dokumentacji geodezyjno-kartograficznej zawierającej dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów oraz do ewidencji sieci uzbrojenia, 14.prowadzenie gospodarki odpadami zgodnie z ustawą z 27.04.2001 r. o odpadach ( Dz. U. nr 62 z 2001r. poz.628 z późniejszymi zmianami), 15.zapewnienie stałego dostępu do posesji sąsiadujących z placem budowy przez cały okres trwania robót, 16.wykonanie robót budowlanych z materiałów własnych, które odpowiadają jakościowo wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie Prawo budowlane i wymogom przewidzianym w SIWZ; 17.wykonanie w dwóch egzemplarzach dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej; 18.dostarczenie instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych oraz przeszkolenie przedstawicieli użytkownika w zakresie obsługi wszelkich instalacji i urządzeń; 19.opracowanie scenariusza rozwoju zdarzeń w czasie pożaru zawierającego zasady współdziałania instalacji i urządzeń technicznych w czasie pożaru wraz z opracowaniem algorytmów współdziałania systemów technicznych ; 20.wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego oraz doposażenie budynku w wymagany sprzęt przeciwpożarowy; 21.przygotowanie i złożenie wniosku do KM PSP o uzgodnienie sposobu połączenia urządzeń sygnalizacyjno-alarmowych SSP obiektu z obiektem straży pożarnej (zgodnie z §31 Rozporządzenia MSWiA z 07.06.2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. Nr 109, poz. 719); 22.przygotowanie wszelkich dokumentów wymaganych do zgłoszenia wykonania prac we właściwej terenowo jednostce Państwowej Straży Pożarnej; 23.sporządzenie instrukcji eksploatacji i konserwacji budynku w zakresie prac objętych przedmiotem zamówienia;oraz inne obowiązki Wykonawcy nie uwzględnione powyżej, a które zostały ujęte i wyszczególnione we wzorze umowy i opisie przedmiotu zamówienia. II.W ramach przedmiotu zamówienia i ceny zawartej w ofercie Wykonawca zobowiązany będzie również do: 1.prowadzenia uciążliwych prac w godzinach 8.00-18.00 w poniedziałki - piątki oraz nie prowadzenia żadnych prac w soboty, niedziele i inne dni wolne od pracy; dopuszcza się możliwość prowadzenia prac w innych dniach i godzinach po uzyskaniu zezwolenia Zamawiającego; 2.koordynacji prac podwykonawców własnych oraz koordynacji w zakresie BHP i organizacji pracy prac prowadzonych przez innych podwykonawców Zamawiającego, 3.zajęcia i zagospodarowania terenu związanego z potrzebami budowy, zorganizowania zaplecza budowy łącznie z zabezpieczeniem dostaw wody, energii elektrycznej oraz łączności na terenie budowy stosownie do potrzeb. Wszystkie roboty i czynności z tym związane, również opracowanie i uzgodnienie wymaganej dokumentacji, Wykonawca wykona we własnym zakresie i na własny koszt. Wykonawca odpowiada za przekazany plac budowy i zobowiązany jest do doprowadzenia terenu do porządku po zakończeniu robót, 4.zapewnienia jak najmniejszej uciążliwości prowadzonych robót dla najemców i gości sąsiadujących budynków i innych obiektów w otoczeniu budowy; 5.ponoszenia odpowiedzialności za działania zatrudnionych przy realizacji zadania inwestycyjnego firm i osób jak za działania własne; 6.usunięcia materiałów z rozbiórki nie nadających się do ponownego użycia przy przestrzeganiu obowiązujących przepisów z zakresu ochrony środowiska; 7.uzyskania akceptacji Zamawiającego receptur na mieszanki betonowe z aktualnymi badaniami składników, które będą do nich zastosowane, minimum 3 dni przed rozpoczęciem robót konstrukcyjnych. Akceptacja receptur nie zwalnia wykonawcy od odpowiedzialności za jakość wbudowanych mieszanek, 8.wykonania badań i pomiarów, przez właściwe jednostki badawcze, umożliwiających przekazanie przez Zamawiającego elementów inwestycji na majątek właścicieli, jeśli taka konieczność wystąpi; 9.wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i dokumentacji geodezyjno-kartograficznej zawierającej dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów oraz do ewidencji sieci uzbrojenia - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21.02.1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz.U. z 1995r. nr 25 poz. 133); 10.przekazania Zamawiającemu kart utylizacji odpadów oraz pokrycia kosztów utylizacji odpadów; 11.przedstawienia do akceptacji Zamawiającego kart materiałowych proponowanych do użycia materiałów i urządzeń; 12.przedstawienia podczas odbiorów i przekazania Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą atestów i świadectw dopuszczających do stosowania (zgodnie z wymogami prawa budowlanego, przepisów ppoż, sanitarno-epidemiologicznych i inspekcji pracy) materiałów budowlanych, elementów wykończenia i wyposażenia użytych przy realizacji zamówienia; 13.dostarczenia Zamawiającemu w języku polskim wszystkich instrukcji, opisów i kart gwarancyjnych użytych materiałów i urządzeń. Zalecane jest przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej na terenie nieruchomości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31625100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przed złożeniem oferty wniesie wadium na okres związania ofertą w wysokości 25.000,00 zł. słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy i 00/100 podając nr postępowania TZ-004/R/20 oraz przedmiot zamówienia. 2.Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach