Przetargi.pl
Remont w budynku zamieszkania zbiorowego.

Pozaszkolna Placówka Specjalistyczna Szkolny Ośrodek Wypoczynkowy "Syrenka" w Marózie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-015 Olsztynek, Maróz 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 513 92 15 , fax. 089 513 92 15
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pozaszkolna Placówka Specjalistyczna Szkolny Ośrodek Wypoczynkowy "Syrenka" w Marózie
    Maróz 5 5
    11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 513 92 15, fax. 089 513 92 15
    REGON: 51099514600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.syrenka.olsztynek.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont w budynku zamieszkania zbiorowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont w budynku zamieszkania zbiorowego PUCHATEK Pozaszkolnej Placówki Specjalistycznej, Szkolny Ośrodek Wypoczynkowy SYRENKA w Marózie poddasza użytkowego i wiatrołapu, wymiany więźby dachowej wraz z pokryciem i obróbkami blacharskimi, izolacji termicznej połaci i stropu poddasza, naprawy i uzupełnienia ocieplenia ścian zewnętrznych z kolorystyką elewacji budynku oraz prace remontowe wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, wodociągowej i centralnego ogrzewania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Kwota wadium wynosi 10000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1 za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna: 2.1.1 wykonanie w okresie ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót o wartości minimum 500000,00 zł., każda, 2.1.2 za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji kierowania robotami budowlami w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, 2.2 za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna: 2.2.1 wykazanie przez Wykonawcę posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości, co najmniej 300000,00 zł., 2.2.2 posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500000,00 zł. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, zamawiający żąda aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. W celu potwierdzenia opisanego w rozdziale 5 pkt. 2.1 warunku, zamawiający żąda następujących dokumentów: 4.1. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ; 4.2. wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ; 4.3. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w rozdziale 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 4.4. dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5. W celu potwierdzenia opisanego w rozdziale 5 pkt. 2.2 warunku, zamawiający żąda następujących dokumentów: 5.1. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5.2. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy (zwane dalej zabezpieczenie), na pokrycie roszczeń z tytułu niewykonania lub niewłaściwego wykonania umowy, a także roszczeń z tytułu gwarancji jakości. 2. Zabezpieczenie ustala się w wysokości 5 % ceny brutto podanej w ofercie. 3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 5.1. pieniądzu, 5.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym - termin ważności 30 dni od wykonania zobowiązania, 5.3. gwarancjach bankowych - termin ważności 30 dni od wykonania zobowiązania, 5.4. gwarancjach ubezpieczeniowych - termin ważności 30 dni od wykonania zobowiązania, 5.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości; 4. Zasady jego wniesienia oraz zwrotu określają przepisy ustawy; 5. Gwarancje muszą być złożone w formie oryginału i powinny zawierać następujące elementy: 5.1 bezwarunkowe zobowiązanie banku lub firmy ubezpieczającej do zapłaty ZNWU na wezwanie Zamawiającego, 5.2 informację dotyczącą postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji (określenie przedmiotu przetargu), 5.3 wskazanie sumy gwarancyjnej, 5.4 wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji, 5.5 wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji, 5.6 określenie terminu ważności gwarancji. 6. Poręczenia muszą być złożone w formie oryginału i powinny zawierać następujące elementy: 6.1 wskazanie podmiotu, za który bank lub podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz., 1158 z późn. zm.) dokonuje poręczenia, 6.2 precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, 6.3 kwoty, do wysokości, której bank - poręczyciel lub podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz., 1158 z późn. zm.) będą zobowiązane, 6.4 wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. 7. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy: Konto bankowe: 12102036130000600200047779 8. Zabezpieczenie wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty należy zdeponować najpóźniej w dniu zawarcia umowy w kasie Zamawiającego. Kasa czynna jest w dni robocze w godzinach 8:00-9:00 i 12:00-13:00. 9. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w ust. 3, z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.syrenka.olsztynek.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach