Przetargi.pl
Remont w budynku Komisariatu Rejonowego Policji IV przy ul. Żytniej 36 w Warszawie

Komenda Stołeczna Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 00-150 Warszawa, ul. Nowolipie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (22) 6038608 , fax. (22) 603 76 42
  • Data zamieszczenia: 2018-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Stołeczna Policji
    ul. Nowolipie 2
    00-150 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (22) 6038608, fax. (22) 603 76 42
    REGON: 012126482
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont w budynku Komisariatu Rejonowego Policji IV przy ul. Żytniej 36 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu budynku Komisariatu Rejonowego Policji IV przy ul. Żytniej 36 w Warszawie zgodnie z obowiązującymi przepisami, zwanych dalej „robotami". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie technologii i standardu wykonania robót zawarty został w: 1) Dokumentacji projektowej, 2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 3) Przedmiarze robót, 4) Programie Funkcjonalno – Użytkowym w stosunku do urządzenia piorunochronnego. - stanowiących Załącznik nr 7 do SIWZ. Załączone Przedmiary robót przeznaczone są do wykorzystania przez Wykonawców jedynie pomocniczo. Przedmiary robót mają charakter poglądowy i w przypadku rozbieżności między Przedmiarem robót a Dokumentacją projektową lub Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót należy przyjąć zakres robót wskazany Dokumentacji projektowej lub Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: 1) roboty rozbiórkowe pokrycia dachowego wraz z demontażem kominów, wentylatorów, odpowietrzenia kanalizacji, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, 2) wymurowanie nowych kominów o wysokości do 60cm ponad dachem, osadzeniem w kominach kratek wentylacyjnych, zabezpieczenie otworów kominowych kratkami ze stali nierdzewnej, 3) pokrycie dachu papą termozgrzewalną 2x, wykonanie izolacji cieplnej styropianem /styropapa/ gr. 26cm, 4) wymianę wywietrzaków dachowych, 5) montaż nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, 6) wykonanie nowego ocieplenia "metodą lekką" ściany szczytowej graniczącej z cmentarzem, 7) remont podmurówki ogrodzenia od strony boiska szkolnego, 8) oczyszczenie i reperacja ubytków na całej elewacji, naprawa gzymsu budynku, 9) remont powierzchni muru granicznego od strony wewnętrznej /parkingu/, 10) wywóz materiałów z rozbiórki wraz z utylizacją; 11) wywóz na złom zdemontowanych obróbek blacharskich oraz elementów urządzenia piorunochronnego; 12) inwentaryzację istniejącego urządzenia piorunochronnego, 13) demontaż elementów istniejącego urządzenia piorunochronnego, 14) zaprojektowanie nowego urządzenia piorunochronnego, 15) wykonanie nowego urządzenia piorunochronnego, 16) wykonanie pomiarów sprawdzających i sporządzenie metryki urządzenia piorunochronnego. 4. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić: 1) rękojmi na roboty budowlane na okres minimum 5 lat, 2) gwarancji na roboty budowlane na okres minimum 5 lat, - liczonych od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego robót. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.) zwanej dalej „umową o pracę” przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. przy robotach: 1) dekarskich, 2) murarskich, 3) elektrycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261210-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia zabezpieczenia wadialnego o wartości 2 000,00 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach