Komenda Stołeczna Policji ogłasza przetarg
- Adres: 00-150 Warszawa, ul. Nowolipie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (22) 6038608 , fax. (22) 603 76 42
- Data zamieszczenia: 2018-04-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Stołeczna Policji
ul. Nowolipie 2
00-150 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. (22) 6038608, fax. (22) 603 76 42
REGON: 012126482 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont w budynku Komisariatu Rejonowego Policji IV przy ul. Żytniej 36 w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu budynku Komisariatu Rejonowego Policji IV przy ul. Żytniej 36 w Warszawie zgodnie z obowiązującymi przepisami, zwanych dalej „robotami". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie technologii i standardu wykonania robót zawarty został w: 1) Dokumentacji projektowej, 2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 3) Przedmiarze robót, 4) Programie Funkcjonalno – Użytkowym w stosunku do urządzenia piorunochronnego oraz instalacji elektrycznej w pomieszczeniu służby dyżurnej. 5) Programie Funkcjonalno-Użytkowym wykonania instalacji okablowania strukturalnego oraz monitoringu wizyjnego - stanowiących Załącznik nr 7 do dokumentacji zamówienia. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: 1) roboty rozbiórkowe pokrycia dachowego wraz demontażem kominów, wentylatorów, odpowietrzenia kanalizacji, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, 2) wymurowanie nowych kominów o wysokości do 60cm ponad dachem, osadzeniem w kominach kratek wentylacyjnych, zabezpieczenie otworów kominowych kratkami ze stali nierdzewnej, 3) pokrycie dachu papą termozgrzewalną 2x, wykonanie izolacji cieplnej styropianem /styropapa/ gr. 26 cm, 4) wymianę wywietrzaków dachowych, 5) montaż nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, 6) wykonanie nowego ocieplenia "metodą lekką" ściany szczytowej graniczącej z cmentarzem, 7) remont podmurówki ogrodzenia od strony boiska szkolnego, 8) oczyszczenie i reperacja ubytków na całej elewacji, naprawa gzymsu budynku, 9) remont powierzchni muru granicznego od strony wewnętrznej /parkingu/, 10) wymiana okien i drzwi w pomieszczeniu służby dyżurnej, wymiana klimatyzatora 11) wywóz materiałów z rozbiórki wraz z utylizacją, 12) wywóz na złom zdemontowanych obróbek blacharskich oraz elementów urządzenia piorunochronnego, 13) zaprojektowania i wykonania instalacji okablowania strukturalnego w pomieszczeniu służby dyżurnej oraz montażu dwóch kamer IP, 14) zaprojektowanie i wykonanie instalacji elektrycznych w pomieszczeniu służby dyżurnej, 15) inwentaryzację istniejącego urządzenia piorunochronnego, 16) demontaż elementów istniejącego urządzenia piorunochronnego, 17) zaprojektowanie nowego urządzenia piorunochronnego, 18) wykonanie nowego urządzenia piorunochronnego, 19) wykonanie pomiarów sprawdzających i sporządzenie metryki urządzenia piorunochronnego. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.) zwanej dalej „umową o pracę” przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. przy robotach: 1) dekarskich, 2) murarskich, 3) elektrycznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261210-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia zabezpieczenia wadialnego o wartości 2 000,00 PLN.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynku w Mińsku Mazowieckim – II postępowanie
Dodano: 2023-08-30 - Remont dachu Miejskiego Ośrodka Kultury w Kobyłce
Dodano: 2023-08-11 - Remont budynku w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2023-07-11 - PAN Muzeum Ziemi w Warszawie - budynek zabytkowy - wykonanie rewitalizacji dachu w budynku Muzeum Ziemi PAN w Warszawie przy Al. Na Skarpie 20/26
Dodano: 2022-09-14 - REMONT DACHÓW SKOŚNYCH NA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W CHOTOMOWIE (2)
Dodano: 2022-08-29 - Remont pokrycia dachowego budynku R2E zlokalizowanego na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku – Świerku
Dodano: 2021-01-22 - Wymiana pokrycia dachu na blachę panelową powlekaną w budynku mieszkalnym przy ul. Garncarskiej 59A w Warszawie.
Dodano: 2020-11-13 - Wymiana pokrycia dachu na blachodachówkę w budynku mieszkalnym przy ul. Stylowej 14 w Warszawie.
Dodano: 2020-11-12 - Remont pokrycia dachu w budynku mieszkalnym przy ul. I Poprzecznej 18L w Warszawie.
Dodano: 2020-10-21 - Remont pokrycia dachu w budynku mieszkalnym przy ul. Agrestowej 7A w Warszawie.
Dodano: 2020-10-20