Przetargi.pl
Remont uszkodzonego po nawałnicy dachu remizy OSP w Odrach

Gmina Czersk ogłasza przetarg

  • Adres: 89-650 Czersk, ul. Kościuszki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 954 860 , fax. 523 954 811
  • Data zamieszczenia: 2019-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czersk
    ul. Kościuszki 27
    89-650 Czersk, woj. pomorskie
    tel. 523 954 860, fax. 523 954 811
    REGON: 92351274000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.czersk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont uszkodzonego po nawałnicy dachu remizy OSP w Odrach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Remont uszkodzonego po nawałnicy dachu remizy OSP w Odrach” 1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont uszkodzonego po nawałnicy dachu remizy OSP w Odrach. 1.1. Rozbiórka istniejących obróbek blacharskich, 1.2. Wykonanie izolacji z wełny mineralnej i styropianu gr 30 cm mocowanej mechanicznie, 1.3. Wykonanie nowych konstrukcji kratownic z krawędziaków 10x10 cm, 1.4. Wykonanie pokrycia z papy termozgrzewalnej modyfikowanej SBS, systemowe dla pokryć z wełny skalnej: 1.4.1. nawierzchniowa gr. min. 5,0 mm, 1.4.2. podkładowa gr. min. 2,4 mm, 1.5. Montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej brązowej, 1.6. Wykonanie baranka mineralnego na kominach, 1.7. Wykonanie wentylacji mechanicznej d=315 mm szt. 1 z tacami ociekowymi, 1.8. Wykonanie wentylacji grawitacyjnej d=200 mm szt. 2 z tacami ociekowymi. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie zakresu prac, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ. 3. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy: 3.1. Wykonywanie robót budowlanych w zakresie: robót rozbiórkowych (orynnowanie, pokrycie dachu), 3.2. Wykonanie robót montażowych (obróbki blacharskie, orynnowanie), 3.3. Wykonanie robót budowlanych w zakresie docieplenia ścian zewnętrznych budynku (ochrona narożników wypukłych na styropianie z dodatkowym wzmocnieniem jedną warstwą siatki) i wykonania elewacji (tynki cienkowarstwowe, malowanie), wykonanie baranka mineralnego na kominach, 3.4. Wykonanie innych czynności związanych z robotami ogólnobudowlanymi (wykonanie izolacji z wełny mineralnej i styropianu, wykonanie nowych konstrukcji kratownic z krawędziaków, wykonanie wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej z tacami ociekowymi), Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Ogólne Warunki Umowy (OWU).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i OWU bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, 2. oświadczenie wymienione w punkcie 10.1 niniejszej SIWZ, 3. pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – propozycję oświadczenia stanowi zał. nr 3. Zamawiający dopuszcza, że w przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, oświadczenie może zostać dołączone do oferty na etapie jej składania. 5.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa oświadczenia/dokumenty takie same, jak Wykonawca, który ma siedzibę w Polsce.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach