Przetargi.pl
Remont Urzędu Stanu Cywilnego w Piekarach Śląskich przy ulicy Bytomskiej 84 (w formule zaprojektuj i wybuduj).

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 939 379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2020-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 323 939 379, fax. 32 287 22 69
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piekary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Urzędu Stanu Cywilnego w Piekarach Śląskich przy ulicy Bytomskiej 84 (w formule zaprojektuj i wybuduj).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla przedsięwzięcia pn: „Remont Urzędu Stanu Cywilnego w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 84” i swym zakresem obejmuje częściowy remont piwnicy, kompletny remont parteru, kompletny remont schodów zewnętrznych i wewnętrznych budynku, częściowy remont piętra w budynku Urzędu Stanu Cywilnego. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i realizację kompletnych robót budowlanych. Zakres robót obejmuje kompleksowe wykonanie wszelkich prac - zaprojektowanych przez wykonawcę - w zakresie robót przygotowawczych, rozbiórkowych, konstrukcyjnych, montażowych, ogólnobudowlanych, instalacyjnych, dostawy i montażu wyposażenia oraz urządzeń oraz robót wykończeniowych, niezbędnych do wykonania i ukończenia zadania, zapewniając stworzenie obiektu w pełni funkcjonalnego i przygotowanego do eksploatacji i obejmuje w szczególności: Branża budowlana •kompleksowy remont strefy obsługi klienta (pomieszczenie nr 07), zamurowanie okna, odtworzenie elewacji, częściowe wyburzenie ściany z montażem niezbędnego(ych) elementu(ów) konstrukcyjnych zastępujących wyburzoną ścianę (Zamawiający wymaga w pierwszej kolejności aby przewidzieć słup w świetle nowego otworu, umożliwiający lokalizację biurek bezpośrednio przy oknie podawczym i ladzie oraz likwidację fragmentu ściany przy oknie podawczym), poszerzenie otworu drzwiowego, ewentualna wymiana nadproży i montaż nowych drzwi opaskowych, montaż nowej lady i nowego okna podawczego z opaską (okno umożliwiające kontakt z petentem, okno do obsługi petenta), okno podawcze wyposażone w roletę antywłamaniową sterowaną elektrycznie i spełniającą wymogi p.poż., nowe okładziny podłóg z wykładzin PVC zgrzewalnych antyelektrostatycznych o podwyższonej odporności na ścieranie z przygotowaniem podłoża (wylewki), montaż nowego sufitu podwieszanego (płyta typu G-K pełna) z uformowaniem szczeliny (odsunięcia), wykonanie nowej ściany wydzielającej pomieszczenie od strony klatki schodowej i hallu głównego, zgodnie z nową aranżacja pomieszczeń, •kompleksowy remont pomieszczeń nr 03 i 04, poszerzenie otworów drzwiowych z ewentualną wymianą nadproży i montaż nowych drzwi opaskowych, nowe powierzchnie podłóg z wykładziny PVC zgrzewalnych antyelektrostatycznych o podwyższonej odporności na ścieranie z przygotowaniem podłoża (wylewki), montaż nowego sufitu podwieszanego (płyta typu G-K pełna) z uformowaniem szczeliny (odsunięcia), zgodnie z nową aranżacją pomieszczeń, •kompleksowa likwidacja (rozbiórka) wszystkich palnych okładzin ściennych (pomieszczenie nr 02 plus cały bieg schodowy do piwnicy i na piętro), a w ich miejsce naprawa i wyrównanie (wymiana) tynków istniejących, wykonanie nowego tynku dekoracyjnego typu stiuk wenecki użylony imitujący marmur w kolorze alabastru nawiązującego do posadzki w hollu głównym, sufit wyrównać i pomalować, zachować gzymsy ozdobne, zgodnie z nową aranżacją pomieszczeń, •kompleksowy remont istniejącego pomieszczenia sanitarnego z dostosowaniem go dla osób niepełnosprawnych (pomieszczenie nr 06), zgodnie z nową aranżacją pomieszczeń. Poszerzenie otworu drzwiowego wraz z ewentualną wymianą nadproży i montaż nowych drzwi opaskowych, nowe glazury ścienne i podłogowe nawiązujące do posadzki hallu głównego, montaż wyposażenia, urządzeń sanitarnych i armatury, zapewnić wentylację pomieszczenia, dostawa i osadzenie lustra klejonego, •kompleksowe przemalowanie ścian i sufitów w strefach robót instalacyjnych, •montaż nowych drzwi p.poż. do pomieszczeń archiwum w piwnicy, obejmuje także parter z klatką schodową i piwnice w otwartej strefie klatki schodowej bez pomieszczeń archiwum, •kompleksowy remont pomieszczenia gospodarczego na parterze (pomieszczenie nr 05) wraz z wyposażeniem, zgodnie z nową aranżacją pomieszczeń, •wykonanie kompleksowego remontu i wyrównania tynków wewnętrznych w pomieszczeniach 02, 03, 04, 05, 06, 07 podlegających remontowi, w zakresie niezbędnym w związku z usunięciem obudów, wymianą instalacji elektrycznych, wod-kan., c.o. i wykonywaniem innych prac, •kompleksowy remont wiatrołapu (pomieszczenie nr 01), zgodnie z nową aranżacją pomieszczeń, •kompleksowe szpachlowanie i malowanie powierzchni ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeniach parteru, klatki schodowej i piwnicy (bez pomieszczeń archiwum), •kompleksowy remont schodów wewnętrznych - wymiana wypełnienia balustrad na szkło bezpieczne obejmująca całość schodów, pochwyty ścienne i balustradowe, oczyszczenie konstrukcji stalowej (stopień min. St3) schodów wraz z ich ponownym pomalowaniem, zmniejszenie otworu okiennego w strefie płyty spocznikowej wraz z wymianą okna. Zamawiający dopuszcza rozwiązanie całkowitego odcięcia stalowej balustrady i umocowania nowej podkonstrukcji dla barier ochronnych, •zabudowa wycieraczki w wiatrołapie, wycieraczka zlicowana z posadzką (pomieszczenie nr 01), •kompleksowy remont schodów zewnętrznych - zabudowa balustrad przy schodach i pochylni, wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych, wymiana okładzin wraz z izolacją, •zabudowa drzwi pożarowych pomiędzy USC a budynkiem Urzędu Miasta. Drzwi powinny być wyposażone w kontaktrony oraz wszelkie inne elementy umożliwiające realizację kontroli dostępu oraz zwalnianie elektro zaczepów w razie pożaru (jest to droga ewakuacji), •zabudowa nowych drzwi z witryną pomiędzy wiatrołapem a hall’em głównym, •wymiana parapetów wewnętrznych, •zabezpieczenie konstrukcji stalowych odkrytych w trakcie prowadzonych robót, •zabezpieczenie słupa w pomieszczeniu głównego hallu w sposób antykorozyjny i ogniowy, wykończenie powierzchni słupa, •roboty rozbiórkowe i demontażowe, •wykonanie głównych drzwi wejściowych do budynku USC zintegrowanych z systemami kontroli dostępu. Branża sanitarna •kompleksowe wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z włączeniem do istniejącej instalacji c.o. w budynku Urzędu Miasta (cały budynek USC), •kompleksowe wykonanie instalacji wody zimnej, wody ciepłej (cały budynek USC), •kompleksowe wykonanie kanalizacji sanitarnej (cały budynek USC), •kompleksowe wykonanie klimatyzacji (parter USC). Branża elektryczna •kompleksowe wykonanie instalacji elektrycznej na parterze USC oraz zasilanie niezbędnych urządzeń poza tym obszarem, •wewnętrzne linie zasilające, doprowadzenie nowego głównego zasilania do rozdzielnic USC z rozdzielnicy głównej budynku Urzędu Miasta (zasilanie podstawowe, zasilania obwodów wydzielonych), •trasy kablowe (dla wewnętrznych linii zasilających); •rozdzielnice obiektowe USC na parterze (dla obwodów podstawowych i dla obwodów wydzielonych), •rozdzielnice piętrowe (w pomieszczeniu technicznym na piętrze i w piwnicy), •instalacja oświetlenia podstawowego obiektu USC, •instalacja oświetlenia awaryjnego obiektu USC, •instalacja gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia, •instalacja gniazd wtyczkowych, wydzielonych, •instalacja zasilania urządzeń elektrycznych ogólnego przeznaczenia, •instalacja zasilania urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, •instalacja zasilania urządzeń sanitarnych, •ochrona przeciwporażeniowa, •inne instalacje jeżeli wymagane przepisami. Branża niskoprądowa (teletechniczna, SAP, KD, SSWiN oraz inne wymagane przepisami) •kompleksowa instalacja niskoprądowa na parterze USC oraz zasilanie niezbędnych urządzeń poza tym obszarem, •remont instalacji SSP (systemu sygnalizacji pożaru) - uzupełnienie o dodatkowe czujki, okablowanie i inne elementy na parterze z uwzględnieniem systemu, który znajduje się w piwnicy, integracja z istniejącą centralą SAP znajdującą się w Urzędzie Miasta na parterze (pełna integracja systemu), •wykonanie systemu okablowania strukturalnego LAN na parterze oraz w pomieszczeniu technicznym na 1 piętrze (dwie niezależne sieci: sieć urzędowa oraz systemu źródło – doprowadzone do każdego stanowiska), •zlokalizowanie nowej szafy teletechnicznej na 1 piętrze w pomieszczeniu technicznym, •wykonanie systemu kontroli dostępu KD do min. 2 biur na parterze i przy 2 wejściach do archiwów oraz przy wejściu głównym do budynku w także przy wejściu z budynku Urzędu Miasta, •wykonanie i uruchomienie systemu sygnalizacji włamań i napadu SSWiN, •Inne instalacje jeżeli wymagane przepisami. Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Na podstawie art. 29.3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie robót: przygotowawczych, rozbiórkowych, demontażowych, konstrukcyjnych, montażowych, instalacyjnych, elektrycznych, niskoprądowych, sanitarnych, klimatyzacyjnych, c.o., wod-kan, wykończeniowych, malarskich, tynkarskich, płytkarskich, okładzinowych, sufitowych, odtworzeniowych, murarskich, ściennych, posadzkowych, w zakresie stolarki budowlanej, w zakresie schodów wewnętrznych i zewnętrznych, w zakresie pochylni, w zakresie montażu urządzeń i wyposażenia. Powyższy wymóg nie dotyczy osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie polegające na kierowaniu lub nadzorze robót budowlanych, a także nie dotyczy osób wykonujących czynności związane z opracowywaniem dokumentacji projektowej. Wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych - w projekcie należy ująć wymogi dotyczące dostępności dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1. 2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6.5.1) i 6.5.4) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach