Urząd Miejski w Blachowni ogłasza przetarg
- Adres: 42-290 Blachownia, ul. Sienkiewicza 22
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 034 3270409, 3270461
- Data zamieszczenia: 2011-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Blachowni
ul. Sienkiewicza 22 22
42-290 Blachownia
tel. 034 3270409, 3270461
REGON: 00052361400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.blachownia.bip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont urządzeń melioracyjnych w gminie Blachownia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu urządzeń melioracyjnych w gminie Blachownia uszkodzonych podczas powodzi w czerwcu 2010 roku tj.: 1) Zadanie Nr 1. Remont zbiornika wodnego w m. Wyrazów, 2) Zadanie Nr 2. Remont rowów melioracyjnych w m. Blachownia, Konradów, Łojki, Wyrazów, UWAGA!!! Powyższe zadania są finansowane ze środków Budżetu Państwa przeznaczonych dla jednostek samorządu terytorialnego na zadania związane z przeciwdziałaniem i usuwaniem skutków zdarzeń noszących znamiona klęsk żywiołowych, wobec powyższego Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 tekst jednolity z późniejszymi zmianami) zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania w całości lub w części, na które nie zostaną mu przyznane. 2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia określony w Rozdziale III pkt. 1 obejmuje wykonanie robót budowlanych (drogowych): a) Roboty związane z remontem zbiornika wodnego: - ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp -wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0m -ręczne karczowanie drzew o Sr. 10-15cm wraz wywozem, -wywożenie gałęzi na odległości do 2km, -wykonanie narzutu kamiennego podwodnego z kamienia ciężkiego lub średniego luzem z brzegu, -formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3,0m spycharkami, -w wywiezienie urobku zmagazynowanego w hałdach na odległość do 5km, b)Renowacja rowów melioracyjnych -ręczne wykoszenie porostów, gęstych twardych ze skarp wraz z wygrabieniem i wywiezieniem do 4km, -ręczne karczowanie drzew o śr. 10-15cm w korycie cieku, -mechaniczna rozbiórka rurociągu o śr. 50cm, -odmulanie koparko-odmularkami cieków o szer. 0.8m - gr. warstwy odmulanej 40cm, -mechaniczne rozplantowanie urobku gr. 50 cm, -ręczne usuwanie namułu z cieków o gł. do 1,5m i szer. Dna 0,4-0,7 - gr. warstwy namułu 0,40m, -ręczne rozplantowanie ziemi wydobytej z wykopów za 1m3 ziemi wzdłuż 1mb krawędzi wykopu, -umocnienie skarp i dna kanału płytami prefabrykowanymi na podsypce z geo - włókniną, -naprawa i profilowanie skarp pod płyty ażurowe, -profilowanie i wyrównywanie skarp, -wykonanie przepustów drogowych z prefabrykatów betonowych, Przedmiot zamówienia opisany jest przedmiarem robót, oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót ziemnych - melioracyjny przy wykonaniu remontu rowów melioracyjnych gminy Blachownia w miejscowościach Blachownia, Konradów, Łojki, Wyrazów. 4.Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień: Główny przedmiot 45.11.21.00-6 Roboty w zakresie kopania rowów Dodatkowe przedmioty 45.11.12.30-9 Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.11.12.13-4 Roboty w zakresie oczyszczania terenu 5.Wymagania Zamawiającego: a.Roboty budowlane należy wykonywać wg Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (SST), stanowiącej Załącznik Nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, b.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec swoich pracowników i osób trzecich za szkody wynikłe w trakcie wykonywania robót budowlanych, c.Wykonawca zapewni właściwą, jakość i niezawodność wykonanych przez siebie robót budowlanych, d.Wykonawca w kosztach zadania uwzględni koszty opracowania i wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na odcinku drogi, na którym prowadzić będzie roboty budowlane. e.Wykonawca udzieli pisemnej, co najmniej 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451121006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 groszy), 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, 3.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz dokument należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Blachowni, przed upływem terminu składania ofert, 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a.W pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. II/O Częstochowa 50 1020 1664 0000 3202 0028 4638 b.W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, c.W gwarancjach bankowych, d.W gwarancjach ubezpieczeniowych, e.W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), 5.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a.upłynął termin związania ofertą, b.zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c.Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, d.wpłynął wniosek Wykonawcy: -który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, -który został wykluczony z postępowania, -którego oferta została odrzucona. 6.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: b.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn e.leżących po stronie wykonawcy, f.w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy - Pzp, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.blachownia.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odnowienie istniejących rowów melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Tuszyma
Dodano: 2013-06-05 - Wykonanie remontu szlaków zrywkowych oraz odmulenie rowów melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Tuszyma w 2012 roku
Dodano: 2012-07-31 - Utrzymanie urządzeń melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Mielec w 2012 roku
Dodano: 2012-06-05 - Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Rokita
Dodano: 2012-05-17 - Utrzymanie urządzeń melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Mielec w 2011 roku.
Dodano: 2011-10-11 - Utrzymanie urządzeń melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Mielec w 2011 roku
Dodano: 2011-07-29