Przetargi.pl
Remont urządzeń budowlanych - placów postojowych położonych na terenie Gminy Tarnowiec w miejscowościach: Tarnowiec, Umieszcz, Roztoki i Wrocanka

Gmina Tarnowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 38-204 Tarnowiec, Tarnowiec 211
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4424089, 013 4424092 , fax. 013 4424011
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tarnowiec
    Tarnowiec 211
    38-204 Tarnowiec, woj. podkarpackie
    tel. 013 4424089, 013 4424092, fax. 013 4424011
    REGON: 37044039900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tarnowiec.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont urządzeń budowlanych - placów postojowych położonych na terenie Gminy Tarnowiec w miejscowościach: Tarnowiec, Umieszcz, Roztoki i Wrocanka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Remont urządzeń budowlanych - placów postojowych położonych na terenie gminy Tarnowiec w miejscowościach: Tarnowiec, Umieszcz, Roztoki i Wrocanka. Zakres robót do wykonania: 1. Remont placu postojowego w Tarnowcu obejmujący wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych, roboty ziemne, wykonanie podbudowy i nawierzchni bitumicznej, ułożenie krawężników, roboty odwadniające i roboty wykończeniowe, 2. Remont placu postojowego w Umieszczu obejmujący wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych, roboty ziemne, wykonanie podbudowy i nawierzchni bitumicznej, ułożenie krawężników, 3. Remont placu postojowego w Roztokach obejmujący wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych, roboty ziemne, wykonanie podbudowy i nawierzchni bitumicznej, wykonanie chodników, ułożenie krawężników i obrzeży betonowych, 4. Remont placu postojowego we Wrocance obejmujący wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych, roboty ziemne, wykonanie podbudowy i nawierzchni bitumicznej, utwardzenie poboczy. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi normami i przepisami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452133123
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 i spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - wykażą że w ciągu ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 - druk nr 1, 3. Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - druk nr 3, 4. Wykaz osób i podmiotów wykonujących zamówienie - druk nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnowiec.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach