Urząd Gminy Baranów ogłasza przetarg
- Adres: 24-105 Baranów, ul. Rynek 14
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8834027 , fax. 081 8834041
- Data zamieszczenia: 2010-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Baranów
ul. Rynek 14 14
24-105 Baranów, woj. lubelskie
tel. 081 8834027, fax. 081 8834041
REGON: 00053488000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabaranow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ulicy Zagrody w Baranowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy Zagrody w Baranowie. Szczegółowy zakres prac oraz wykaz potrzebnych materiałów i warunki realizacji zawiera Przedmiar robót, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Uwaga : Po stronie Zamawiającego rozbiórka starego chodnika. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł. Wadium może byś wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek bankowy Urzędu Gminy Baranów tj. Nadwiślański Bank Spółdzielczy nr konta 30 8736 0006 2004 0081 6975 0003. Szczegółowe uregulowania dotyczące zwrotu i zatrzymania przez Zamawiającego wadium określone są w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale X SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert stosownie do treści art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: l.. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę w ofercie następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru określonego w załącznikach nr 2 i nr 3 do SIWZ; 2) Formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ, 3) Wykaz czterech robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone 3) Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków według załącznika Nr 9 do SIWZ. 4) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty nie niższej od 100 000,00 zł;; 5) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu : a) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) dokumenty potwierdzające uprawnienia kierownika budowy, d) dokumentów potwierdzających, że cztery roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z § 2 rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605, ze zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminabaranow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulic na osiedlu Warszawska w Międzyrzecu Podlaskim
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1316 L dr. kraj.2-Maciejowice-Trzebieszów-Wierzejki km 4+525 - 5+300
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa i odbudowa dróg gminnych.
Dodano: 2016-07-26 - Budowa i przebudowa drogi gminnej nr 111501L Tyszowce- Mikulin
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej nr 104548L w m. Helenów
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej nr 104545L w m. Olchowiec
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi gminnej nr 104538L w m. Wólka Tarnowska
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie odbudowy drogi gminnej nr 108106L od km 0+000÷0+891 w miejscowości Las Dębowy zniszczonej przez powódź w roku 2014r.
Dodano: 2016-07-20 - Odbudowa drogi gminnej Nr 108329L od km 5+113 do km 5+978 w miejscowości Marianówka zniszczonej w wyniku gwałtownego spływu wód opadowych w 2015 roku.
Dodano: 2016-07-19 - Modernizacja drogi gminnej 111364L Tuczapy - gr. gminy Tyszowce - w miejscowości Tuczapy odcinek długości 645 mb - szerokość 4mb
Dodano: 2016-07-15