Przetargi.pl
Remont ulicy Wysokiej w Toruniu na odcinku od ul. Małe Garbary do ul. Zaszpitalnej

Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Grudziądzka 159
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6693100 , fax. 056 6612109
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
    ul. Grudziądzka 159 159
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6693100, fax. 056 6612109
    REGON: 87028708300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ulicy Wysokiej w Toruniu na odcinku od ul. Małe Garbary do ul. Zaszpitalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont ul. Wysokiej w Toruniu na odcinku od ul. Małe Garbary do ul. Zaszpitalnej. Remont będzie polegał na rozbiórce nawierzchni bitumicznej, rozebraniu krawężników z ławą betonową oraz rozebraniu kostki kamiennej, kostki betonowej i płyt betonowych. Nawierzchnię jezdni z masy mineralno-asfaltowej należy ułożyć na podbudowie dwuwarstwowej z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości 21 cm i górna o grubości 13 cm. Chodniki należy wykonać z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości 10 cm i ułożyć na podsypce z miału kamiennego o grubości 4 cm na uprzednio wykonanej podbudowie z tłucznia kamiennego 0 63 o grubości 15 cm oraz warstwie podsypki piaskowej o grubości 10 cm. Chodniki z nowych płyt granitowych o szerokości 100 cm i grubości 8 cm oraz modułach 50 cm, 60 cm i 70 cm należy ułożyć na podsypce z miału kamiennego o grubości 6 cm, pozostałe warstwy jak wyżej. Wszystkie urządzenia obce jak włazy kanałowe, studzienki telekomunikacyjne, zawory gazowe i wodociągowe nale-ży wyregulować, w tym włazy kanałowe i wpusty uliczne na pierścieniach odciążających. Istniejące kraty na świetlikach piwnicznych przy budynkach należy wymienić.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332238
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne, które muszą spełniać Wykonawcy: 1. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 3. Warunki ogólne mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe, które muszą spełniać Wykonawcy: 1. Doświadczenie Wykonawcy Wykonawca musi udowodnić, iż wykonał (zrealizował i zakończył) z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zadania polegające na ułożeniu nawierzchni bitumicznej o powierzchni nie mniejszej niż 900,00 m2 - każde zadanie oraz 2 zadania polegające na ułożeniu nawierzchni z kostki kamiennej o powierzchni nie mniejszej niż 700 m2 - każde zadanie w strefie będącej pod kontrolą Konserwatora Zabytków. 2. Potencjał kadrowy Wykonawcy Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby do realizacji zamówienia. Wykonawca poda informacje dot. osoby odpowiedzialnej za wykonanie przedmiotu zamówienia - kierownika robót z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 3. Potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawcy Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 700.000,00 PLN. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, iż łącznie spełniają warunki określone w pkt 5.2.1, 5.2.2, 5.2.3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp Wykonawcy - podpisane odpowiednio przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z treścią załącznika Nr I. 1 do niniejszego Rozdziału. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3. Informację o doświadczeniu wykonawcy (Doświadczenie Wykonawcy) wypełnioną i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr I.2 do niniejszego Rozdziału. Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 5.2.1 niniejszej siwz. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie, potwierdzone przez Konserwatora Zabytków. 4. Informację o osobach, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy) podpisaną odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodną z treścią załącznika Nr I. 3 do niniejszego Rozdziału. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane) i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w informacji, o której mowa w pkt 6.1.4. , Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. Zobowiązanie musi być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania podmiotów zobowiązujących się do udostępnienia w w osób. W celu potwierdzenia opisanego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 6. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 5.2.3 siwz. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przed-stawia dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz forum, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach